Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

59 minutter siden, Ariana807 said:

Tror min konklusjon at det må være en Spar eller Bunnpris eksklusiv versjon 😅

Mener å ha sett den på Joker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ariana807 skrev (3 timer siden):

Ben & Jerry Dulch-delish: Meh. Jeg likte veldig godt den øvre delen med myk pisket sjokoladeis. Den kunne de gjerne ha fylt oppi et eget beger til meg 😋 Men karamell isen under, den var hard, karamell putene var også veldig harde, setter seg noe fast i tennene. Det ble en skuffende affære 😕

Jeg har lett og lett; 2 rema1000, 1 coop obs, 1 coop mega, 2 coop extra, 2 kiwi butikker, 1 Meny og ingen Isabella ispinne med jordbær is og sjokoladetrekk. Tror min konklusjon at det må være en Spar eller Bunnpris eksklusiv versjon 😅 MEN jeg fant overrakende nok Pinup jordbæris med sjokoladeovertrekk, på rema1000. Og jeg slo til. Den var akkurat slik jeg tenkte den kom til å være 😋 veldig god! Mye mer forfriskende enn den vanlige med vanilje 😋

Jeg tror du har rett, at du finner på Spar. Finnes i hvert fall på vår lokale Spar 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (5 timer siden):

Jeg har lett og lett; 2 rema1000, 1 coop obs, 1 coop mega, 2 coop extra, 2 kiwi butikker, 1 Meny og ingen Isabella ispinne med jordbær is og sjokoladetrekk. Tror min konklusjon at det må være en Spar eller Bunnpris eksklusiv versjon 😅 MEN jeg fant overrakende nok Pinup jordbæris med sjokoladeovertrekk, på rema1000. Og jeg slo til. Den var akkurat slik jeg tenkte den kom til å være 😋 veldig god! Mye mer forfriskende enn den vanlige med vanilje 😋

Sally-Go-Round skrev (1 time siden):

Jeg tror du har rett, at du finner på Spar. Finnes i hvert fall på vår lokale Spar 😊

Oi, den har jeg ikke hørt om! Da må jeg innom nærmeste Spar! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (22 timer siden):

Ben & Jerry Dulch-delish: Meh. Jeg likte veldig godt den øvre delen med myk pisket sjokoladeis. Den kunne de gjerne ha fylt oppi et eget beger til meg 😋 Men karamell isen under, den var hard, karamell putene var også veldig harde, setter seg noe fast i tennene. Det ble en skuffende affære 😕

Jeg så noen kjøpe isabella isen på bunnpris. Så er nok spar og bunnpris. 

Anonymkode: 37090...670

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4RauQ5owlG2JVdCiteGOg1E3qeB5vyTK1vk3yQxi9_yTV8Y_d-emrQQq8fgAstw5e8Fw8didDqBH5Hd16OURe9SRaWgU_jxp_hNoid5e

Grusom smak og konsistens. Klarte ikke spisen den opp og jeg er ikke kresen. Kan ikke forstå at noen har sagt ok til dette ?

Anonymkode: fa702...48a

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🌸Isabella is med jordbær har jeg kun funnet på Spar butikker, den er veldig god og har vel kjøpt 5 pakker på noen uker nå..

anbefales👏

Anonymkode: eaa57...9b8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg så noen kjøpe isabella isen på bunnpris. Så er nok spar og bunnpris. 

Anonymkode: 37090...670

Joker har. 

Anonymkode: ec096...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (På 20.5.2023 den 14.28):

Kjøpte Isabella jordbæris på en Joker i Oslo i dag. 40 kroner pakken.

Anonymkode: 85142...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.3.2023 den 17.35):

Samme her :( Den eneste chipsen på det norske markedet som jeg synes har smakt chili var maarud chili bites, men nå er den vel tatt av markedet pga den sikkert var for spicy

Anonymkode: 0ba5a...504

Chili klaus sin chips er kjempegod. Synd den er så dyr…

Anonymkode: acee9...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøvott skrev (På 15.4.2023 den 22.09):

Nå er jeg lakriselsker av rang, men i tannkrem?! 😱 Nysgjerrig som jeg er, blir jeg jo pent nødt til å prøve.0

Test marvis sin tannkrem med lakrissmak. Helt fantastisk 🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen funnet det nye Skyr luftig med kirsebær? Jeg tror jeg har lett i det som er av dagligvarekjeder, men finner den ikke noe sted. 🤔

Anonymkode: fff2e...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meny solgte Daim med karamell latte da jeg var innom. Jeg er ikke spesielt glad i Daim, men denne var utrolig god!

Må legge til: Har nå spist to stykker på to dager. Nam...

Endret av MarianneE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kveldshimmel skrev (9 timer siden):

ZERoh%21+Friskis+Jordb%C3%A6r+%26++Appelsin+3D.jpg?format=1500w
Denne smaker faktisk friskis! 😄 Blir gjenkjøp!

Hvor fant du den? Har lett i alt som kan tenkes av de aktuelle butikkene.

Den er i frivillig sortiment hos Norgesgruppen og Coop, er litt redd dette er en av nyheten som aldri kommer seg over fjellet til Vestlandet..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (2 minutter siden):

Den er i frivillig sortiment hos Norgesgruppen og Coop, er litt redd dette er en av nyheten som aldri kommer seg over fjellet til Vestlandet..

Om du spør i lokalbutikken din så tar de det ofte inn i sortimentet om de ser at kundene ønsker det ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (1 time siden):

Rema 1000. (Innlandet.)

Håper en nærbutikk vil ta den inn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har noen funnet det nye Skyr luftig med kirsebær? Jeg tror jeg har lett i det som er av dagligvarekjeder, men finner den ikke noe sted. 🤔

Anonymkode: fff2e...c46

👀👀var ikke klar over at det var noe å se etter. Den må jeg sette på lista og skriver om jeg finner den 😄

Jeg har God Morgen Youghurt med Vanilje og Moreller i kjøleskapet. Men har ikke åpnet den da jeg frykter fruktklumper 😅 Skyr luftig pleier å være klimpfri, dog hadde den (ikke luftig) med rips og vanilje klumper 😬

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (4 minutter siden):

👀👀var ikke klar over at det var noe å se etter. Den må jeg sette på lista og skriver om jeg finner den 😄

Jeg har God Morgen Youghurt med Vanilje og Moreller i kjøleskapet. Men har ikke åpnet den da jeg frykter fruktklumper 😅 Skyr luftig pleier å være klimpfri, dog hadde den (ikke luftig) med rips og vanilje klumper 😬

Ingen fruktklumper i God Morgen Youghurt med Vanilje og Moreller (dessverre for min del) :) 

Anonymkode: 07883...d44

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Chili klaus sin chips er kjempegod. Synd den er så dyr…

Ja, så denne i butikken for første gang nå nylig. Fristet å prøve den, men en pose potetchips til 77 kr er bare galskap.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ingen fruktklumper i God Morgen Youghurt med Vanilje og Moreller (dessverre for min del) :) 

Anonymkode: 07883...d44

Hurra for min del🥳

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...