Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Jeg fant Tine Cheddar Dipp; klarer ikke helt bestemme meg for hva den smaker, for føler det bare er et lite hint av cheddar. Ikke merkelig når det kun er 2% cheddar i den 😕 Så det blir ikke gjenkjøp av den.

Kombinerte den med chips jeg også fant: Sørlandschips Tasty Burger. Chipsen var god, men den med wiener og ketchup var bedre. Jeg prøvde å kombinere den med dippen, men bobbob. Ble ikke helt overbevist.

Solo Sommerbrus Eple og Mango: Den var frisk og god 😄 Kan godt kjøpe igjen, om den kommer litt på tilbud 😅

Fun Light Kirsebær: synes den smaker kirsebær snop, den søte og ikke den sure. Tror den kunne vært god om man blandet med kullsyrevann.

IMG_6443.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jadasikkert29 skrev (På 3.5.2023 den 22.18):

Fant denne på Coop Extra idag! Usikker på om den er ny, men jeg har aldri sett den før..

Syns den var god! Blir gjenkjøp☺️

Screenshot_20230503-221725-466.png

Mener ganske sikkert at jeg kjøpte en eske med sånne i fjor sommer, på Coop Prix i nabokommunen. Litt sånn kvalmgode, men jeg klarte helt fint å spise hele eska. :nigo:

Anonymkode: 9d479...060

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.5.2023 den 20.43):

Jeg kan umulig være den eneste som sjekker ingredienslista til chipsnyheter, f.eks. Maarud Koriander & Hvitløk & Chili, og rister på hodet? Skjønner ikke hvorfor 99% av chips skal inneholde ostepulver og mysepulver når disse ikke har noe med smaksprofilen å gjøre. Ikke har jeg noe melkeallergi heller, men folk som faktisk er allergiske må vel irritere seg grønne? 

Virker jo nesten som om de har 5 oppskrifter, gjenbruker dem, og skifter heller ut navn og design på posen

Anonymkode: 0ba5a...504

Dette takk...trodde jeg var alene om dette. Jeg skjkker alltid ingrediensene først..du finner fort ut hva ting faktisk smaker.👏👏👏👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøvott skrev (På 30.4.2023 den 14.40):

Har ikke smakt ennå, men gleder meg! Vet noen her klagde på en lignende boks med en annen smak fra Hennig Olsen og mente det var for lite saus/biter, jeg var derimot storfornøyd.

IMG_5578.jpeg

Denne er god. Nesten like greit at den kostet i underkant av 75 kroner. Om den kommer på tilbud så blir det nok kjøpt inn noen bokser, er jeg redd. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cheddar dipp: ultraprossesert og lite cheddar i(2%). Smaker ok, men tror jeg klarer å lage bedre selv.

Sørlandchips burger: smaker grill og burger. Men jeg merker jeg er lei Sørlandchips-nyheter nå. Er jo noe nytt nesten daglig.

Anonymkode: 97f13...ea2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadasikkert29 skrev (På 3.5.2023 den 22.18):

Fant denne på Coop Extra idag! Usikker på om den er ny, men jeg har aldri sett den før..

Syns den var god! Blir gjenkjøp☺️

Screenshot_20230503-221725-466.png

Åh JA! Smakte denne for en stund siden, har lett og lett, aner ikke hvor den kom fra den gangen. Nå er jeg glad den er på xtra, dit skal jeg i morgen! 😀

Anonymkode: 29516...c6e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Cheddar dipp: ultraprossesert og lite cheddar i(2%). Smaker ok, men tror jeg klarer å lage bedre selv.

Sørlandchips burger: smaker grill og burger. Men jeg merker jeg er lei Sørlandchips-nyheter nå. Er jo noe nytt nesten daglig.

Veldig enig angående cheddardippen. Ble egentlig veldig skuffet, for jeg syns holidaydippen deres er veldig ok.

Anonymkode: 7c596...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Huff, minner om den såkalte guacamoledippen til Kims (tror jeg det var) med 2% avokado. Smakte den en gang for sikkert 15 år siden og den smakte jo ingenting.

Litt enig ang Sørlandschips også. Blir litt for mye av det gode, selv om det er gøy med nye potetgullvarianter. Men så mange lite fristende smaker. Pølse og ketchup og grill og burger er ikke noe for meg. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (8 minutter siden):

Huff, minner om den såkalte guacamoledippen til Kims (tror jeg det var) med 2% avokado. Smakte den en gang for sikkert 15 år siden og den smakte jo ingenting.

Litt enig ang Sørlandschips også. Blir litt for mye av det gode, selv om det er gøy med nye potetgullvarianter. Men så mange lite fristende smaker. Pølse og ketchup og grill og burger er ikke noe for meg. 

Med alle de absurde smakene de har kommet med de siste årene så begynner jeg å lure på om de er høye eller 🤪

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Med alle de absurde smakene de har kommet med de siste årene så begynner jeg å lure på om de er høye eller 🤪

Haha, ja skulle nesten tro det 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Haha, ja skulle nesten tro det 😂

Har du smakt den med ribbe smak eller med sjokolade og appelsin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dill og gressløk er tilbake. Jeg går opp 10kg hver sommer pga den🤣 Håper den snart kommer til meg! 

Anonymkode: 9c8f8...37e

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Har du smakt den med ribbe smak eller med sjokolade og appelsin? 

Nei, fysj! 🤢 Har du? Men den med hockeypulver var faktisk litt god, men ikke noe jeg kjøpte mer enn en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Nei, fysj! 🤢 Har du? Men den med hockeypulver var faktisk litt god, men ikke noe jeg kjøpte mer enn en gang. 

Nei uff, neste blir vel med smak av milkshake og gastromat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Sammen? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Fyttirakkern, for en kombo :hoho: Du får sende inn et forslag til dem, hehe :D 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fun med smak av smågodt fersken var veldig god! Mye mer smak enn smågodt kirsebær :) 

Anonymkode: 56cf3...4ec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sammen? 😂

Ja hadde ikke overrasket meg 😛 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (På 2.5.2023 den 17.57):

Se hva jeg fant på kiwi idag...har bare smakt sukkerspinn... dessverre minner den veldig mye om den brune fest saften.

Den fersken lukter fersken/ mango og den rosa lykter mye kirsebær 

IMG_20230502_175417.jpg

Enig med deg! Den smakte jo fruktfest, ikke sukkerspinn. Skuffende!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig ang alle ørten varianter av Sørlandschips. I tillegg er det jo en slags risikosport hvor man kan ende opp med å elske en chipsvariant som bare er der for kanskje en mnd før den forsvinner for neste syke smaksvariant. Jeg ser liksom ikke vitsen, liker jeg den aktuelle chipsen så får jeg jo ikke beholde den uansett så lenge målet til SC ser ut til å være å spy ut så mye rare kombier som mulig uten at en chips faktisk blir værende.  

Og det ER faktisk målet deres, for når de gjør dette så garanteres de hylleplass som gir salg og folks kontinuerlige interesse for å prøve noe nytt. De er ikke ute etter å lage en chipsvariant som blir værende. Og det er jo ganske spekulativt og vil tro faktisk ødeleggende for kvaliteten på det som lages, ingen vits i å kjøre på med de gode krydderne liksom.

Endret av Hatsumomo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...