Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er så glad vi fikk Dollarstore i byen i går. Var der i dag og fant flere typer chips jeg skal prøve utover våren/sommeren. Til denne helgen tok jeg med meg Cheetos med Green Onion (vårløk) for å begynne i relativt trygt farvann. Den er ikke ny i verdens- eller til og med Europa-sammenheng, men den er ny her (hva nå enn "her" er)

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadasikkert29 skrev (På 27.4.2023 den 15.19):

Fant denne idag, på Kiwi! Gleder meg til å teste ☺️

Snapchat-876693550.jpg

Hvordan var den? Ble veldig fristet til å ta en tur til butikken i kveld for å lete etter den.

Anonymkode: a5149...1b1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

every woman skrev (22 timer siden):

Det med koriander skal testes! Jeg elsker koriander, spent på om det passer som potetgull-smak. 😊

Skuffet svært mye. Smaker ikke noe annet en litt chili:(

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvakkekyllingen
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan var den? Ble veldig fristet til å ta en tur til butikken i kveld for å lete etter den.

Anonymkode: a5149...1b1

Ikke den du siterte, men jeg synes den var god! Smakte mest mango. Eple var vanskelig å kjenne noe til. Fikk sommerfølelse 😎☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte potetgull med chili og chorizo idag, ble skikkelig skuffet. Det var jo godt, men smakte egentlig hverken chili eller chorizo og var langt fra den smaksbomben jeg håpet på. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Smakte potetgull med chili og chorizo idag, ble skikkelig skuffet. Det var jo godt, men smakte egentlig hverken chili eller chorizo og var langt fra den smaksbomben jeg håpet på. 

Vet... Maarud har skuffet så ofte nå. Om du ser på ingrediensene på denne posen og den med chili, hvitløk og koriander har de 98% samme ingrediensene 😣

Og alle nyheter Maarud har bare ingredienser som pepper,salt, kajennepepper og løk pulver. Og slik som den med koriander...der er koriander sist på ingrediense lista 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Frøkenfryden said:

Vet ikke om det er nytt.. men helledussen så godt. Iberico-skinke-potetgull🥰

806DF693-9DEA-4FF9-959E-F1684BB06116.jpeg

Smakte det skinke av potetgullet?

Anonymkode: 24d93...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/27/2023 at 7:09 PM, Wednesday Addams said:

Jeg begynner snart å tro at den nye tannkremen til Jordan med lakrissmak bare er en myte, for jeg har sett utrolig mange nyheter i butikk, men den forbanna tannkremen er altså ikke å oppdrive. Skuff. :( 

Vet ikke om Jordan. Men jeg bruker Marvis tannkrem med lakrissmak og liker den. 

https://www.barbershop.no/products/marvis-tannkrem-amarelli-licorice-mint?_pos=3&_psq=tannkre&_ss=e&_v=1.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Smakte det skinke av potetgullet?

Anonymkode: 24d93...f98

Faktisk veldig. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (10 timer siden):

Vet ikke om det er nytt.. men helledussen så godt. Iberico-skinke-potetgull🥰

806DF693-9DEA-4FF9-959E-F1684BB06116.jpeg

Hvor kjøpte du dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MarianneE skrev (10 minutter siden):

Hvor kjøpte du dette?

Oslo, Jacobs på Holtet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøvott skrev (På 28.4.2023 den 1.19):

Ser sjokokirsj har kommer i boks, så i morgen blir det strake veien til Kiwi før jeg setter meg til rette på hjemmekontoret. Ikke like bra som originalen i beger, men pytt, pytt, hva gjør man vel ikke for å gjenoppleve gode barndomsminner?

I boks?? Hvordan har de gjort det mtp. kirsebærkremen og sjokoladen?

Anonymkode: f2459...716

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

I boks?? Hvordan har de gjort det mtp. kirsebærkremen og sjokoladen?

Har ikke smakt ennå, men gleder meg! Vet noen her klagde på en lignende boks med en annen smak fra Hennig Olsen og mente det var for lite saus/biter, jeg var derimot storfornøyd.

IMG_5578.jpeg

Endret av Snøvott
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smakte den nye fantaen i dag, en lilla "What the Fanta". Smakte salt karamell for meg, så det blir ikke gjenkjøp.

Anonymkode: 7c596...2ce

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte den nye fantaen også, lilla, men usikker på hvilken versjon. Er visst 3 varianter.
Smakte sukkerspinn, orket ikke drikke den opp så dårlig var den.

Gidder ikke smake mer på slikt tull, det er jo aldri god smak på disse mysteriedrikkene.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøvott skrev (4 timer siden):

Har ikke smakt ennå, men gleder meg! Vet noen her klagde på en lignende boks med en annen smak fra Hennig Olsen og mente det var for lite saus/biter, jeg var derimot storfornøyd.

IMG_5578.jpeg

Ojojoj, denne må jeg prøve!😍 Men når skal de skjønne at de bare må gi oss tilbake sjokokirs i små beger? :klo: 

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (2 timer siden):

Smakte den nye fantaen også, lilla, men usikker på hvilken versjon. Er visst 3 varianter.
Smakte sukkerspinn, orket ikke drikke den opp så dårlig var den.

Gidder ikke smake mer på slikt tull, det er jo aldri god smak på disse mysteriedrikkene.

3 lilla varianter? Vi smakte den ene som vi synes smakte ostekake...for søt 🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...