AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #17901 Del Skrevet 12. mars 2023 Mega har Sjokonøtt til 30 kr den kommende uka. Og de Mr.Brownie greiene til 2 for 50. Hadde ikke tenkt å prøve noen av dem, men nå kanskje jeg må slå til likevel. Jeg vet ikke hva de koster til vanlig, men mener Rema hadde Sjokonøtt til 49 kr i tilbudsavisa si, og det gidder jeg ikke. Anonymkode: c2542...258 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 12. mars 2023 #17902 Del Skrevet 12. mars 2023 (endret) Fun Mango - 🤢 Gikk i bosset. Kan fint slutte å kjøpe produkter med mango i seg, jeg ender bare opp med å kaste det. Tydeligvis ikke min smak. Slow cooked Mexikansk Carnita - tenkt å brukt til taco/fajitas. Spiste litt og kastet resten, skikkelig dårlig kjøttsmak. Endret 12. mars 2023 av Hatsumomo 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøvott Skrevet 13. mars 2023 #17903 Del Skrevet 13. mars 2023 Ser Rema har tilbud på de to pizzanyhetene sine denne uken, så da blir det testing av dem så fort lønna kommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous11 Skrevet 13. mars 2023 #17904 Del Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 11.3.2023 den 16.03): Du får foreslå det, men tviler på at det blir en suksess her til lands ihvertfall. Anonymkode: 6a910...5c0 AnonymBruker skrev (På 11.3.2023 den 16.08): Chips med smak av marsvin? 😬😂 Neida, jeg skjønte at det var autocorrect av matsvinn ... Anonymkode: 9d479...060 Haha, herregud! Dette må være en av de bedre.. 😆😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 13. mars 2023 #17905 Del Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 12.3.2023 den 14.35): Mega har Sjokonøtt til 30 kr den kommende uka. Og de Mr.Brownie greiene til 2 for 50. Hadde ikke tenkt å prøve noen av dem, men nå kanskje jeg må slå til likevel. Jeg vet ikke hva de koster til vanlig, men mener Rema hadde Sjokonøtt til 49 kr i tilbudsavisa si, og det gidder jeg ikke. Anonymkode: c2542...258 Ikke noe dårlig tilbud - Kiwi tar 39,90 for en pakke av de med sjokolade, og her står det at Mega tar fra 32,90 til vanlig. Sjokoladevarianten var god, fant ikke den med sitron på Mega sist uke, men skal lete igjen. Da blir dilemmaet - to sitron eller en av hver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #17906 Del Skrevet 13. mars 2023 Har smakt Skyr drikke,den var god. Biscoff Spread var forferdelig søt! Jeg er glad i søtt,men det ble alt for mye av det gode... Pork belly fra Finsbråten var ikke god.. Anonymkode: 8738c...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 15. mars 2023 #17907 Del Skrevet 15. mars 2023 Testet battery blue. Jeg kjente et lite hint av blåbær innimellom, men ellers smakte den noe ugjenkjennelig for min del. Den var ikke særlig god, så det blir ikke gjenkjøp. Begge de nye monsterene (den rosa og Hamilton) var grei på smak. Men foretrekker andre typer. Zeroh med blåbær lemonade var helt ok, om du liker sukkerfri saft. Kommer sikkert til å kjøpe den igjen. Nugattisausen til is var god på smak (smakte nugatti), men jeg syns den var veldig kornete. Det blir derfor ikke gjenkjøp. Skyr med ostekake og pasjonsfruktsmak smakte ikke ostekake. Helt ok yoghurt, men foretrekker andre typer. Derfor ikke gjenkjøp der heller. Coop iskaffe med karamellsmak (tror den er ny?) smakte som andre typer «butikk-iskaffe». Veldig søt, men med tydelig karamellsmak. Pga pris, kommer jeg til å kjøpe den fremfor andre merker iskaffe, de gangene jeg har lyst på det. Maarud med brunt smør og chili var helt grei. Jeg kjente smaken av både smør og et hint av chili, så om du liker disse smakene så anbefaler jeg det potetgullet. For min del ble det litt for kvalmende med smørsmaken, så det blir ikke gjenkjøp. Men blir jeg tilbudt det hos andre, kommer jeg sikkert til å smake det igjen. Kavli tubeost med cheddar og chorizo var helt grei. Kunne gjerne vært litt mer sting i den for min del. Er det noen som har funnet (og smakt) hatting kanelsnegle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #17908 Del Skrevet 15. mars 2023 Snøvott skrev (På 13.3.2023 den 9.41): Ser Rema har tilbud på de to pizzanyhetene sine denne uken, så da blir det testing av dem så fort lønna kommer. Nduja var nydelig Anonymkode: ede09...e4a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vin_fruen Skrevet 15. mars 2023 #17909 Del Skrevet 15. mars 2023 Har smakt: explo savage : ok mango chips fra Sørlandschips (?): ellers takk Rema 1000 Nduja : favoritt coop iskaffe 1L salt karamell : god monster rosa energidrikk: god cola Rosalia (liten boks) : favoritt Skyr rips og vanilje : ok Pepsi mango: nei takk smøreost cheddar og chili : god men kjedelig Zeroh mango og lime (e.l) : god knekkebrød med tacosmak : nei takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #17910 Del Skrevet 15. mars 2023 Kinder skrev (1 time siden): Testet battery blue. Jeg kjente et lite hint av blåbær innimellom, men ellers smakte den noe ugjenkjennelig for min del. Den var ikke særlig god, så det blir ikke gjenkjøp. Begge de nye monsterene (den rosa og Hamilton) var grei på smak. Men foretrekker andre typer. Zeroh med blåbær lemonade var helt ok, om du liker sukkerfri saft. Kommer sikkert til å kjøpe den igjen. Nugattisausen til is var god på smak (smakte nugatti), men jeg syns den var veldig kornete. Det blir derfor ikke gjenkjøp. Skyr med ostekake og pasjonsfruktsmak smakte ikke ostekake. Helt ok yoghurt, men foretrekker andre typer. Derfor ikke gjenkjøp der heller. Coop iskaffe med karamellsmak (tror den er ny?) smakte som andre typer «butikk-iskaffe». Veldig søt, men med tydelig karamellsmak. Pga pris, kommer jeg til å kjøpe den fremfor andre merker iskaffe, de gangene jeg har lyst på det. Maarud med brunt smør og chili var helt grei. Jeg kjente smaken av både smør og et hint av chili, så om du liker disse smakene så anbefaler jeg det potetgullet. For min del ble det litt for kvalmende med smørsmaken, så det blir ikke gjenkjøp. Men blir jeg tilbudt det hos andre, kommer jeg sikkert til å smake det igjen. Kavli tubeost med cheddar og chorizo var helt grei. Kunne gjerne vært litt mer sting i den for min del. Er det noen som har funnet (og smakt) hatting kanelsnegle? Kanelsneglene er gode! Anonymkode: 8738c...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøvott Skrevet 15. mars 2023 #17911 Del Skrevet 15. mars 2023 Rasket med meg en boks Rosalia cola av nysgjerrighet. Er glad jeg smakte, men fy så kvalmende søt og kunstig smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 15. mars 2023 #17912 Del Skrevet 15. mars 2023 Snøvott skrev (44 minutter siden): Rasket med meg en boks Rosalia cola av nysgjerrighet. Er glad jeg smakte, men fy så kvalmende søt og kunstig smak! Enig. Hverken jeg eller tenåringen klarte å drikke den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMF Skrevet 15. mars 2023 #17913 Del Skrevet 15. mars 2023 Denne prøvde jeg nettopp. Det er det beste hvitløksbrødet jeg noen gang har kjøpt! 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 15. mars 2023 #17914 Del Skrevet 15. mars 2023 BMF skrev (1 time siden): Denne prøvde jeg nettopp. Det er det beste hvitløksbrødet jeg noen gang har kjøpt! Takk, den er på 20-kroners denne uken, så den skal kjøpes til helgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 15. mars 2023 #17915 Del Skrevet 15. mars 2023 BMF skrev (1 time siden): Denne prøvde jeg nettopp. Det er det beste hvitløksbrødet jeg noen gang har kjøpt! Takk for tips! Hvordan synes du de andre hvitløksbrødene er? Her liker vi best first price sine, ikke pga prisen, men pga smaken. Vi synes de er best og har prøvd så og si alle hvitløksbrød vi har funnet, også de dyreste, men ingen har vært i nærheten. Er dette bedre? Gleder meg til å prøve 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøvott Skrevet 16. mars 2023 #17916 Del Skrevet 16. mars 2023 BMF skrev (4 timer siden): Denne prøvde jeg nettopp. Det er det beste hvitløksbrødet jeg noen gang har kjøpt! Prøvde det tidligere i år, og må bare si meg enig! sofie777 skrev (2 timer siden): Takk, den er på 20-kroners denne uken, så den skal kjøpes til helgen Å, takk for tips, nå blir det hjemmelaget suppe med hvitløksbrød i helgen! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 16. mars 2023 #17917 Del Skrevet 16. mars 2023 Tror jeg glemte å legge ut at jeg prøvde den nye rosa colaen, Roselia eller hva den heter; det virket som om den prøvde å ha litt vanilje type smak, men nei. Fysj, det var ikke godt i det hele tatt. Dog virket katten veldig interessert og han hater som regel alt som heter brus 😅😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #17918 Del Skrevet 16. mars 2023 Ariana807 skrev (10 minutter siden): Tror jeg glemte å legge ut at jeg prøvde den nye rosa colaen, Roselia eller hva den heter; det virket som om den prøvde å ha litt vanilje type smak, men nei. Fysj, det var ikke godt i det hele tatt. Dog virket katten veldig interessert og han hater som regel alt som heter brus 😅😂 Haha! En del katter liker visst en spesiell type vanilje smak og lukt, det er som regel det de tilsetter kattemedisin, i allefall usa, kanskje Norge og så da har du en katt som vil ta medisinen sin tror jeg 😅 Anonymkode: 29516...c6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #17919 Del Skrevet 16. mars 2023 Pepsi Max Mango: Likte denne! Smakte faktisk mango. Velger gjerne den over orginalen for variasjon. Skyr jordbær/rabarbara i stor boks: Skuffet.. Smakte ikke rabarbara i det hele tatt (som jeg fryktet). Kjedelig. Skyr banan/pasjon: Meh, smaker banan med litt sur ettersmak. Kjøper heller andre varianter. Anonymkode: 82793...b3d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. mars 2023 #17920 Del Skrevet 16. mars 2023 Polarbrød kommer med sånne grove polarhjerter igjen. Hurra! Likte de🥰 også fine som pizzabunn👍 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå