Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Synest poppa chipsen var god jeg :) endelig en chips uten fettsmak!

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ennasus

Smakte den nye fun-light safta, mango & lime. Den br kjempegod :)

Lukta og smaken minner meg om noe jeg spiste når jeg var yngre (is eller godteri tror jeg), men husker ikle hva..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt favorittpotetgull, Maarud Gaardsgull, forsvinner fra hyllene :cry3: Fikk heldigvis den siste posen på butikken i går, men det er en mager trøst :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Flodhestene

Er det noen som har smakt ferdigrettene fra SaritaS consuming-bloggen hadde bilde av?

http://www.consuming.no/2015/02/noe-pa-plass-noe-mangler/

Anonymous poster hash: de2d4...64f

Prøvde nanbrødene med hvitløk og koriander i går. De var helt greie på smak til å være kjøpevariant. Mye bedre enn de vakumpakka hvertfall. Kommer nok til å kjøpe de igjen hvis jeg ikke gidder bake selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har smakt ferdigrettene fra SaritaS consuming-bloggen hadde bilde av?

http://www.consuming.no/2015/02/noe-pa-plass-noe-mangler/

Anonymous poster hash: de2d4...64f

Skjønner ikke helt hva som er nytt med selve rettene :klo: Heter de ikke det samme som de gamle? Er det bare ny innpakning og mindre porsjoner? Kommer nok til å prøve dem uansett, altså ;)

Anonymous poster hash: 24aa2...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus

Mitt favorittpotetgull, Maarud Gaardsgull, forsvinner fra hyllene :cry3: Fikk heldigvis den siste posen på butikken i går, men det er en mager trøst :sukk:

Neei, tuller du?! Det var så godt :( Spesielt biff og løk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Smakte melkesjokolade med japp, og den var god. Litt mektig, og jeg spiste for mye så ble litt kvalmende :)

Har også smakt noen nye tyggedrops fra Lakerol, som man skal tygge etter et måltid og de var ganske greie. Fikk en renere og friskere smak i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp Toro italiensk lasagne, merket som nyhet, kan ikke huske å ha sett den før. Må prøves! Tilsetter hakkede tomater til kjøttsausen og egen ostesaus, kan ikke være noe verre enn originalen fra toro.

Anonymous poster hash: 8e375...8ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Altså, når de gjør det så "komplisert", hvorfor kan ikke folk bare lage sin egen? Det kan da umulig spare dem for noe særlig tid? :klo:

Derfor det kitet til Dolmio er mye lurere. Der kommer alle sausene ferdig på glass. Har hørt den er bedre enn Toro også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så firkløverkake fra Almondy på butikken i dag. Er denne ny i år? Har ikke sett den før. Så veldig god ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helga har jeg fått prøvd et par nyheter. Det ble Lu sjokoladen og Ritz sjokoladen først, og så fant jeg melkesjokoladen med Japp også. Jeg hadde gledet meg veldig til den, men ble dessverre veldig skuffet altså..

Det var feil med både konsistensen, og følte ikke at det kom frem skikkelig smak av hverken Japp eller vanlig melkesjokolade. Skuffet :(

Min favoritt er fortsatt Pollysjokoladen og Lion White.
Når det kommer flere ting ut i butikkene her så må det også smakes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...