AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #4241 Del Skrevet 15. februar 2015 Synest poppa chipsen var god jeg endelig en chips uten fettsmak!Anonymous poster hash: 65f7e...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 15. februar 2015 #4242 Del Skrevet 15. februar 2015 Smakte den nye fun-light safta, mango & lime. Den br kjempegod Lukta og smaken minner meg om noe jeg spiste når jeg var yngre (is eller godteri tror jeg), men husker ikle hva.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 15. februar 2015 #4243 Del Skrevet 15. februar 2015 Ingen som jobber i matbutikk e.l. og har noe inside info om hva som forsvinner fra hyllene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. februar 2015 #4244 Del Skrevet 15. februar 2015 Freia kommer med kakemix til melkesjokolade cookies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 15. februar 2015 #4245 Del Skrevet 15. februar 2015 Mitt favorittpotetgull, Maarud Gaardsgull, forsvinner fra hyllene Fikk heldigvis den siste posen på butikken i går, men det er en mager trøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #4246 Del Skrevet 15. februar 2015 Er det noen som har smakt ferdigrettene fra SaritaS consuming-bloggen hadde bilde av? http://www.consuming.no/2015/02/noe-pa-plass-noe-mangler/ Anonymous poster hash: de2d4...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Flodhestene Skrevet 15. februar 2015 #4247 Del Skrevet 15. februar 2015 Er det noen som har smakt ferdigrettene fra SaritaS consuming-bloggen hadde bilde av? http://www.consuming.no/2015/02/noe-pa-plass-noe-mangler/ Anonymous poster hash: de2d4...64f Prøvde nanbrødene med hvitløk og koriander i går. De var helt greie på smak til å være kjøpevariant. Mye bedre enn de vakumpakka hvertfall. Kommer nok til å kjøpe de igjen hvis jeg ikke gidder bake selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #4248 Del Skrevet 15. februar 2015 Er det noen som har smakt ferdigrettene fra SaritaS consuming-bloggen hadde bilde av? http://www.consuming.no/2015/02/noe-pa-plass-noe-mangler/ Anonymous poster hash: de2d4...64f Skjønner ikke helt hva som er nytt med selve rettene Heter de ikke det samme som de gamle? Er det bare ny innpakning og mindre porsjoner? Kommer nok til å prøve dem uansett, altså Anonymous poster hash: 24aa2...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #4249 Del Skrevet 16. februar 2015 Produktslippdagen er her! Anonymous poster hash: 2394b...635 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 16. februar 2015 #4250 Del Skrevet 16. februar 2015 Mitt favorittpotetgull, Maarud Gaardsgull, forsvinner fra hyllene Fikk heldigvis den siste posen på butikken i går, men det er en mager trøst Neei, tuller du?! Det var så godt Spesielt biff og løk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The damned Skrevet 16. februar 2015 #4251 Del Skrevet 16. februar 2015 Smakte melkesjokolade med japp, og den var god. Litt mektig, og jeg spiste for mye så ble litt kvalmende Har også smakt noen nye tyggedrops fra Lakerol, som man skal tygge etter et måltid og de var ganske greie. Fikk en renere og friskere smak i munnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #4252 Del Skrevet 16. februar 2015 Så nettopp Toro italiensk lasagne, merket som nyhet, kan ikke huske å ha sett den før. Må prøves! Tilsetter hakkede tomater til kjøttsausen og egen ostesaus, kan ikke være noe verre enn originalen fra toro. Anonymous poster hash: 8e375...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 16. februar 2015 #4253 Del Skrevet 16. februar 2015 Italiensk lasagne faktisk, hva var den andre da..? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #4254 Del Skrevet 16. februar 2015 Italiensk lasagne faktisk, hva var den andre da..? En gørrkjedelig gugge som nordmenn tror er lasagne? http://www.toro.no/Vaare-produkter/Middag/TORO-LASAGNE-ITALIENSK-333-G Anonymous poster hash: 8e375...8ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 16. februar 2015 #4255 Del Skrevet 16. februar 2015 En gørrkjedelig gugge som nordmenn tror er lasagne? http://www.toro.no/Vaare-produkter/Middag/TORO-LASAGNE-ITALIENSK-333-G Anonymous poster hash: 8e375...8ff Altså, når de gjør det så "komplisert", hvorfor kan ikke folk bare lage sin egen? Det kan da umulig spare dem for noe særlig tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 16. februar 2015 #4256 Del Skrevet 16. februar 2015 Italiensk lasagne faktisk, hva var den andre da..? Bergensk såklart! Hallooo, det er Torooo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 16. februar 2015 #4257 Del Skrevet 16. februar 2015 Altså, når de gjør det så "komplisert", hvorfor kan ikke folk bare lage sin egen? Det kan da umulig spare dem for noe særlig tid? Derfor det kitet til Dolmio er mye lurere. Der kommer alle sausene ferdig på glass. Har hørt den er bedre enn Toro også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 16. februar 2015 #4258 Del Skrevet 16. februar 2015 Å toro kommer med en ekstra krydret pastasaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 16. februar 2015 #4259 Del Skrevet 16. februar 2015 Så firkløverkake fra Almondy på butikken i dag. Er denne ny i år? Har ikke sett den før. Så veldig god ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 16. februar 2015 #4260 Del Skrevet 16. februar 2015 I helga har jeg fått prøvd et par nyheter. Det ble Lu sjokoladen og Ritz sjokoladen først, og så fant jeg melkesjokoladen med Japp også. Jeg hadde gledet meg veldig til den, men ble dessverre veldig skuffet altså.. Det var feil med både konsistensen, og følte ikke at det kom frem skikkelig smak av hverken Japp eller vanlig melkesjokolade. Skuffet Min favoritt er fortsatt Pollysjokoladen og Lion White. Når det kommer flere ting ut i butikkene her så må det også smakes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå