Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde tenkt å ta det litt med ro denne gangen, men når så mange skriver om hvor god denne Jappen er, blir jeg jo supernysgjerrig ;) Noen som vil tipse om hvilke Bunnpris-butikker i Oslo som har den? Får alltid så lyst på sjokolade på søndager, men det nytter ikke å dra til ICA Linderud og kjøpe den i morgen, da har jeg jo ikke noe på søndag :sjenert:

Anonymous poster hash: 24aa2...bb6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor blir det av alle de nye produktene i år da?? Vi har jappen og ONE saft med pæresmak, var det alt? :klo:

Anonymous poster hash: fc1d8...737
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt Gresk yoghurt fra synnøve finden med bringebær-saus. Samme greie som rislunsj med naturell youghurt i det store begeret :) Var ganske god

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ritz sjokoladen var så god at nå må jeg dyppe ritz i nutella ;) men japp sjokoladen synes jeg var ekkelt. Skarp sjokoladesmak..

Anonymous poster hash: b2e7a...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt å ta det litt med ro denne gangen, men når så mange skriver om hvor god denne Jappen er, blir jeg jo supernysgjerrig ;) Noen som vil tipse om hvilke Bunnpris-butikker i Oslo som har den? Får alltid så lyst på sjokolade på søndager, men det nytter ikke å dra til ICA Linderud og kjøpe den i morgen, da har jeg jo ikke noe på søndag :sjenert:

Anonymous poster hash: 24aa2...bb6

bunnpris på torshov, presidentgaten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Hvor blir det av alle de nye produktene i år da?? Vi har jappen og ONE saft med pæresmak, var det alt? :klo:

Ritzgreiene og giga-skyr med vaniljesmak..Større oversikter over nyhetene er nok rett rundt hjørnet nå tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jappen ble litt for kvalmende for meg :( Men så er jeg ikke så veldig glad i vanlig japp heller da.

Anonymous poster hash: 96549...3cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Flodhestene

Har noen sett melkesjokoladen med japp i stavanger? Har sett etter den på ica, kiwi og rema men ikke funnet 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt. hvor i Trondheim? :)

Anonymous poster hash: 96549...3cf

Rema 1000 Trondheim Torg :)

Anonymous poster hash: 60b3f...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cloetta, de som lager läkerol og polly-sjokoladen kommer med 5 nye ting i allefall. Det kommer 3 nye varianter av läkerol (mint, mint og jordbær, og salt karamell). Og så kommer polly-sjokoladen i 2 nye varianter. Alle de 5 tingene smakte veeeldig godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor blir det av alle de nye produktene i år da?? Vi har jappen og ONE saft med pæresmak, var det alt? :klo:Anonymous poster hash: fc1d8...737

Hatting har to glutenfrie rubdstykkevarianter.

Anonymous poster hash: e6072...e76

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melkesjokolade med japp er den beste store freiaplata som er i dag! Liker ikke japp særlig godt, men denne plata er farlig god!

Anonymous poster hash: d9d3e...742
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg savner stratos med kvit sjokolade inni, håper den kommer tilbake!

Eg og!

Det var favorittsjokoladen min ei stund :danse:

667478_67.jpg

Stratos-originalbilde_medium.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...