Veggdyret Skrevet 19. mai 2014 #3361 Del Skrevet 19. mai 2014 Oppdaget at Dream-isen med karamell er ute av produksjon nå, siden det har kommet to nye Også dårlig gjort... Ånei! Det var favorittisen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 19. mai 2014 #3362 Del Skrevet 19. mai 2014 Forsvinner bananmelk? (Isåfall er jeg skuffa over Tine altså, som tar vekk alt som er bra). Den nye Biolaen med eple og guava var veldig god hvertfall! Det er en sesong variant, så løp og kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. mai 2014 #3363 Del Skrevet 19. mai 2014 Skyr mango og ananas.... Love it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 19. mai 2014 #3364 Del Skrevet 19. mai 2014 Skyr mango og ananas.... Love it! Så bra! den har jeg gledet meg til å prøve lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 19. mai 2014 #3365 Del Skrevet 19. mai 2014 Synes både holiday-kesamen og limekesamen var gode! Men vet ikke om limekesamen danker ut vaniljekesam fra kjøleskapet mitt altså. Synes den smakte litt som Fox jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 19. mai 2014 #3366 Del Skrevet 19. mai 2014 Jeg har jo så lyst til å smake på limekesam. Teite butikker her på landet som ikke har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #3367 Del Skrevet 19. mai 2014 Hvis det er noen her som bor på Lhmr,så har de nå fått kesam med lime på Ica ved Søre Ål,og på CCmat Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 21. mai 2014 #3368 Del Skrevet 21. mai 2014 Ikveld skal jeg smake Dugg bringebær og den med mange og pasjonsfrukt! Gleder meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #3369 Del Skrevet 21. mai 2014 Ikveld skal jeg smake Dugg bringebær og den med mange og pasjonsfrukt! Gleder meg! Oppdater oss! Anonymous poster hash: 25792...616 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. mai 2014 #3370 Del Skrevet 21. mai 2014 Dugg Bringebær er god, men den hvite Dugg isen (det var ikke vanilje.. kanskje den het naturell?) smakte lite. Var litt kjedelig rett og slett. Det var noe som manglet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 21. mai 2014 #3371 Del Skrevet 21. mai 2014 Har selv smakt pæresorbeten og mangoisen så langt. De var ihvertfall knallgode ^^, Spesielt den med mango. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 21. mai 2014 #3372 Del Skrevet 21. mai 2014 Joda, jeg smakte så på den med bringebær...... vips var hele begeret tomt gitt Så tror kanskje jeg må vente med å smake på den med mango og pasjonsfrukt i morgen ..... (iallefall vente til etter middag, og bare smake LITT ) Men fy den va god altså! Og så silkemyk konsistens! Farlig god med andre ord.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 21. mai 2014 #3373 Del Skrevet 21. mai 2014 Dugg Bringebær er god, men den hvite Dugg isen (det var ikke vanilje.. kanskje den het naturell?) smakte lite. Var litt kjedelig rett og slett. Det var noe som manglet. Kanskje den blir bedre hvis man pimper den opp med litt frukt eller annet digg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. mai 2014 #3374 Del Skrevet 21. mai 2014 Kanskje den blir bedre hvis man pimper den opp med litt frukt eller annet digg? Jeg spiste den med bær ved siden av. Og den var fortsatt kjedelig. Det smakte bare kaldt på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 21. mai 2014 #3375 Del Skrevet 21. mai 2014 Jeg spiste den med bær ved siden av. Og den var fortsatt kjedelig. Det smakte bare kaldt på en måte. Tror ikke jeg skal prøve den da, kjipt når det ikke smaker noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 21. mai 2014 #3376 Del Skrevet 21. mai 2014 Er disse nye? http://www.findus.no/produkter/findus-farm-ovnspoteter-med-grillkrydder/ Smakte dem i dag. Syns de var helt OK, men tror ikke det blir gjenkjøp. Litt lite smak til å være dynka i grillkrydder, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 21. mai 2014 #3377 Del Skrevet 21. mai 2014 Dugg youghurtis med jordbær var veldig god Kan absolutt anbefales når man er fysen på noe søtt. Bare 1% fett. Wiii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 21. mai 2014 #3378 Del Skrevet 21. mai 2014 Dugg youghurtis med jordbær var veldig god Kan absolutt anbefales når man er fysen på noe søtt. Bare 1% fett. Wiii! Er det veldig mye sukker i den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 21. mai 2014 #3379 Del Skrevet 21. mai 2014 Er det veldig mye sukker i den? Er nok en del...står ikke nøyaktig prosentinnhold. Kommer opp som nr 4 på ingredienslisten.Men mindre enn sorbetene om det er noen trøst:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 21. mai 2014 #3380 Del Skrevet 21. mai 2014 Er nok en del...står ikke nøyaktig prosentinnhold. Kommer opp som nr 4 på ingredienslisten.Men mindre enn sorbetene om det er noen trøst:) OK, takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå