Perelandra Skrevet 16. mai 2014 #3341 Del Skrevet 16. mai 2014 Fant center med salminakfyll på butikken. Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Jaaa! Sjokolade med salmiakkfyll er noe av det aller beste jeg vet. Jeg har sett den sjokoladen i Sverige ganske lenge, men for få dager siden så jeg den for første gang i en norsk butikk. Egentlig har jeg vært litt glad for at jeg ikke har sett den type sjokolade i Norge for jeg tror jeg er i stand til å spise meg i hjel på sjokolade med salmiakk. Nå må jeg samle alt jeg har av viljestyrke for å holde meg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 16. mai 2014 #3342 Del Skrevet 16. mai 2014 Syns den var helt jævlig den Center-sjokoladen med salmiakk. Men burde ha skjønt det da, jeg liker jo bare søt lakris i sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 16. mai 2014 #3343 Del Skrevet 16. mai 2014 Når jeg ser i butikkene ser at denne faktisk ikke er i utvalget lenger ! Må maile Tine.. Jeg har fått bekreftet at det er utgående vare. Dårlige nyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 16. mai 2014 #3344 Del Skrevet 16. mai 2014 Jeg har fått bekreftet at det er utgående vare. Dårlige nyheter! Jeg vil ha en forklaring altså. Hmf! Lurer på hvorfor. Eller jeg skjønner jo at det sikkert er fordi den selger mindre enn de andre, men for meg er det uforståelig altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 16. mai 2014 #3345 Del Skrevet 16. mai 2014 Jeg har enda ikke fått smakt på Kesam med limesmak. De har den ikke på "min" Rema 1000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 16. mai 2014 #3346 Del Skrevet 16. mai 2014 Jeg har enda ikke fått smakt på Kesam med limesmak. De har den ikke på "min" Rema 1000. Har ikke funnet den jeg heller. Alle butikkene jeg har vært i har den dip-varianten, men ikke den med lime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3347 Del Skrevet 16. mai 2014 Rema og coop skal ikke føre kesam lime i første omgang. Det sa hvertfall tine konsulenten på jobb. Kiwi og meny har den hvertfallAnonymous poster hash: 65f7e...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 16. mai 2014 #3348 Del Skrevet 16. mai 2014 Blæh, har hverken Kiwi eller Meny her. Jaja, kanskje like greit siden den ikke er i mager versjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumfi Skrevet 16. mai 2014 #3349 Del Skrevet 16. mai 2014 Superfries har kommer med smak av spicy tomato Maarud (tror jeg) har kommet med "baderinger" Farris med juice Eple, smakte godt synes jeg Og fanta har kommet med "peach tropical" smak, NAM! Liker ikke noen andre fanta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3350 Del Skrevet 16. mai 2014 Blæh, har hverken Kiwi eller Meny her. Jaja, kanskje like greit siden den ikke er i mager versjon... Den vanlige kesamen har virkelig ikke så mange kalorier at det gjør noe.Anonymous poster hash: 40a5f...cea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 16. mai 2014 #3351 Del Skrevet 16. mai 2014 Den vanlige kesamen har virkelig ikke så mange kalorier at det gjør noe.Anonymous poster hash: 40a5f...cea Det kan så være, men når man holder på med et livsstilsendringsprosjekt betyr alle kalorier mye 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 17. mai 2014 #3352 Del Skrevet 17. mai 2014 Superfries har kommer med smak av spicy tomato Maarud (tror jeg) har kommet med "baderinger" Farris med juice Eple, smakte godt synes jeg Og fanta har kommet med "peach tropical" smak, NAM! Liker ikke noen andre fanta. Superfries med tomato er meget god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumfi Skrevet 17. mai 2014 #3353 Del Skrevet 17. mai 2014 Superfries med tomato er meget god Så bra Tror jeg må prøve dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 17. mai 2014 #3354 Del Skrevet 17. mai 2014 Blæh, har hverken Kiwi eller Meny her. Jaja, kanskje like greit siden den ikke er i mager versjon... ICA og Rimi kan bestille den, er i det frivillige sortimentet der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #3355 Del Skrevet 17. mai 2014 http://www.nemlig.com/produkt/kol/malk-og-flode/milkshake-og-malkedrik/cocio-milkshake-018-l-hindbar-og-hvid-choko.aspx Fant denne Cocio milkshaken med smak av bringebær og hvit sjokolade. Likte den veldig godt.Anonymous poster hash: b987d...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 19. mai 2014 #3356 Del Skrevet 19. mai 2014 Den nye kesam med lime var veldig god, har faktisk solgt unna mange bokser på jobb. Men den nye imsdal med eple,agurk og mynte, den smaka som agurk blanda med tannkrem. Jeg har til nå handlet 11 bokser med lime kesam hos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 19. mai 2014 #3357 Del Skrevet 19. mai 2014 Jeg har til nå handlet 11 bokser med lime kesam hos dere Jesus christ tenk på de andre kundene he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 19. mai 2014 #3358 Del Skrevet 19. mai 2014 Jesus christ tenk på de andre kundene he he Er dere tomme nå? Det er ukult i såfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 19. mai 2014 #3359 Del Skrevet 19. mai 2014 Jeg har til nå handlet 11 bokser med lime kesam hos dere Hva bruker du den til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 19. mai 2014 #3360 Del Skrevet 19. mai 2014 Hva bruker du den til? Blåbær 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå