Kvist Skrevet 13. mai 2014 #3321 Del Skrevet 13. mai 2014 Ingenting er liksom bra nok, folket vil ha mindre sukker (kalorier) og generelt sunnere ting, og når dette lanseres så liker man ikke smaken (Men akkuratt denne iskaffen fikk bedre velkomst enn jeg trodde) Tror det har med at de ofte tar vekk sukkeret, fettet og kaloriene og erstatter det med snusk som smaker rart. Sånn som syltetøy "Nå med mindre sukker", men like mye bær. Så det er vann og pektin og smakselementer istedetfor sukker. Vil tro de fleste heller ville hatt mer bær oppi. Jeg lager iskaffe hjemme, og den søtes ikke med annet enn en liten dæsj med lettmelk. Ikke søtt, smaker godt og er faktisk sunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 13. mai 2014 #3322 Del Skrevet 13. mai 2014 Noen som vet om Iskaffe caffe latte forsvinner? Finner ikke den på nettsiden til Tine lenger. Håper virkelig ikke det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 13. mai 2014 #3323 Del Skrevet 13. mai 2014 Noen som vet om Iskaffe caffe latte forsvinner? Finner ikke den på nettsiden til Tine lenger. Håper virkelig ikke det... Håper ikke det for det er den eneste som er ordentlig god. Utenom den nye da, jeg liker dne og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 13. mai 2014 #3324 Del Skrevet 13. mai 2014 Ingenting er liksom bra nok, folket vil ha mindre sukker (kalorier) og generelt sunnere ting, og når dette lanseres så liker man ikke smaken (Men akkuratt denne iskaffen fikk bedre velkomst enn jeg trodde) Iskaffe er jo ikke så vanskelig å lage sunnere da, bort med sukkeret og magrere melk så er jo det raskt mye bedre. Det som forundret meg med den nye iskaffen er at flere jeg kjenner har kjøpt den siden den er sunnere, og når de smaker på den så liker de den ikke fordi den ikke smaker som de andre (altså ikke søt). Da har man kanskje litt feil forventninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 13. mai 2014 #3325 Del Skrevet 13. mai 2014 Håper ikke det for det er den eneste som er ordentlig god. Utenom den nye da, jeg liker dne og. Enig. Tror jeg må kjøpe noen i morgen så jeg har i tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 13. mai 2014 #3326 Del Skrevet 13. mai 2014 Ja, den er kanongod! Minner om noe som het "hot tomato fries" for noen år tilbake. Det står dessverre på pakken at det er "limited edition" Anonymous poster hash: f4ed6...797 Kult! Jeg digget hot tomato fries husker jeg. Gleder meg til å smake! Synd det er limited edition ja. Så forresten Maarud pottis med dill på Rema idag. Tviler på at jeg gidder å smake, høres ikke godt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #3327 Del Skrevet 14. mai 2014 Kult! Jeg digget hot tomato fries husker jeg. Gleder meg til å smake! Synd det er limited edition ja.Så forresten Maarud pottis med dill på Rema idag. Tviler på at jeg gidder å smake, høres ikke godt ut. Potegull med dill er faktisk veldig godt Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 14. mai 2014 #3328 Del Skrevet 14. mai 2014 Potetgull med dill er jo det beste! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 14. mai 2014 #3329 Del Skrevet 14. mai 2014 Potegull med dill er faktisk veldig godt Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Hmmmm. Skeptisk. Svært skeptisk. Men kanskje jeg prøver en gang siden jeg har hørt mange skryte av det. Men kjøper en ekstra pose med noe annet i tilfelle det smaker gress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 14. mai 2014 #3330 Del Skrevet 14. mai 2014 Enig. Tror jeg må kjøpe noen i morgen så jeg har i tilfelle Når jeg ser i butikkene ser at denne faktisk ikke er i utvalget lenger ! Må maile Tine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. mai 2014 #3331 Del Skrevet 14. mai 2014 Aldri vært spesielt glad i milkshake, men den med karamell var god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 14. mai 2014 #3332 Del Skrevet 14. mai 2014 Når jeg ser i butikkene ser at denne faktisk ikke er i utvalget lenger ! Må maile Tine.. Har merket at det har vært tomt for den enkelte steder ja.. :/ Du får si fra om du får svar fra de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 15. mai 2014 #3333 Del Skrevet 15. mai 2014 Jeg har prøvd Farris&juice eple idag, schmaker godt! Er dette et sesong produkt? Håper ikke det, supert alternativ for meg som ikke drikker brus og som synes vanlig farris blir for "kvass". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 15. mai 2014 #3334 Del Skrevet 15. mai 2014 Jeg har prøvd Farris&juice eple idag, schmaker godt! Er dette et sesong produkt? Håper ikke det, supert alternativ for meg som ikke drikker brus og som synes vanlig farris blir for "kvass". Nei, det var vel et produkt som kom med lanseringen nå i Mai. Det er nok ikke et sesongprodukt, men det gjenstår jo såklart å se om det blir populært nok til å overleve mer enn 1 sesong da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pysa Skrevet 15. mai 2014 #3335 Del Skrevet 15. mai 2014 For dere som er glad i potetgull, stikk over grensa og kjøp Estrella med holiday-smak. Kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #3336 Del Skrevet 15. mai 2014 http://www.side2.no/aktuelt/--den-beste-isen-pa-lenge/6809487.html Her er link til en god test som Side 2 gjorde Jeg GLEDER meg til å smake dream med jordbærsmak. ELSKER jordbæris. Skal også smake et par av de nye Dugg isene til Hennig Olsen. Ellers har jeg smakt de nye dobbel 00 med musli: de var gode og passe som et lite mellommåltid! Kesam lime var grei, men sverger heller til vaniljekesam. Anonymous poster hash: db92a...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. mai 2014 #3337 Del Skrevet 15. mai 2014 Dugg Bringebær Sorbet var god hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 15. mai 2014 #3338 Del Skrevet 15. mai 2014 Nei, det var vel et produkt som kom med lanseringen nå i Mai. Det er nok ikke et sesongprodukt, men det gjenstår jo såklart å se om det blir populært nok til å overleve mer enn 1 sesong da Ja, det er akkurat det! Får håpe på det beste, ellers får jeg bare blande eplejuice og farris selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #3339 Del Skrevet 15. mai 2014 Fant center med salminakfyll på butikken. Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 15. mai 2014 #3340 Del Skrevet 15. mai 2014 Da har jeg og smakt Lime kesam, veldig godt! Litt fromasj aktig smak syns jeg. Tror denne kommer til å bli på markedet, har jo fått veldig god mottagelse. Har og smakt ny Tine iste med sitron. Veldig god, veldig te- smak. Har smakt den farrisen med mango (10kr på Narvesen med app) med mango smak. Helt ok. den var drikkbar, men litt for søtlig kokosaktig smak for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå