secret92 Skrevet 9. mai 2014 #3301 Del Skrevet 9. mai 2014 Smakt denne! Syntes den smakte som en halvdårlig tzatziki. Ikke noe å ha på skiva i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 9. mai 2014 #3302 Del Skrevet 9. mai 2014 De der bærvariantene av energidrikkene smaker også helt hest, skal man ha redbull så kjøper man ordentlig red bull. Søtt kliss til å begynne med, hjelper lite å spe på med en kjemisk smak av bringebær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumfi Skrevet 9. mai 2014 #3303 Del Skrevet 9. mai 2014 Syntes at kesamdippen smakte godt jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 9. mai 2014 #3304 Del Skrevet 9. mai 2014 Smakte superchips mexican idag, syns egentlig den smakte sour cream and union med litt ekstra krydder på. God, men ikke veldig spennende. Foretrekker mexican fiesta da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorosseru Skrevet 11. mai 2014 #3305 Del Skrevet 11. mai 2014 Har kjøpt inn de nye kjeksene fra Cafebakeriet. De heter sjokoladekos og har en flytende kjærne. Står at de kanvarmes 2 minutter i ovnen for å få en sjokoladefondantlignende smak. Gleder meg til å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #3306 Del Skrevet 11. mai 2014 ^Sitter du og gleder deg og VENTER på å prøve det? Hvorfor venter du? Spis det med en gang da! Anonymous poster hash: ed562...cf0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperbiff Skrevet 11. mai 2014 #3307 Del Skrevet 11. mai 2014 Smakte en av de nye smoothiene fra Tine/Sunniva, "Goe greier" eller noe? Smakte den røde, og den var IKKE god synes jeg..klarte ikke drikke opp en gang, var så ekkel smak..kjøper ikke den igjen iallfall:P Åhnei så kjedelig! Kjøpte den røde i går til eksamen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 11. mai 2014 #3308 Del Skrevet 11. mai 2014 Åhnei så kjedelig! Kjøpte den røde i går til eksamen i morgen Jeg er litt kresen da, så kan godt hende du liker den selv om jeg ikke likte den:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 11. mai 2014 #3309 Del Skrevet 11. mai 2014 Jeg kjøpte de to nye dent Oi i dag.Den ene er med tuttifruttii og peppermynte og den andre med bringebær og rabarbra. De var ikke akkurat noe å hoppe i taket av så gjenkjøpr blir det nok ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 11. mai 2014 #3310 Del Skrevet 11. mai 2014 Samboeren nevnte at han hadde sett noe pottis fra Maarud med hot tomato eller noe sånt. Hørtes digg ut. Noen som har smakt? Må se etter det til helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 12. mai 2014 #3311 Del Skrevet 12. mai 2014 Herregud så digg Dugg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 12. mai 2014 #3312 Del Skrevet 12. mai 2014 Den nye Dream-isen med sitronsmak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. mai 2014 #3313 Del Skrevet 13. mai 2014 Kesam lime.... Kan man spise den til middag- som en egen rett? Har kjøpt den og jordbær. Blir kveldskos sammen med minstemann. Gleder meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 13. mai 2014 #3314 Del Skrevet 13. mai 2014 Den nye espressoen fra Tine(Barista) er ikke noe god. Smaker stramt. Sikkert fordi det verken er sukker eller kunstig søtning i den. Gå heller for Zero latte. Er forresten 10 kr for alle iskaffevariantene fra Tine på Rema nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 13. mai 2014 #3315 Del Skrevet 13. mai 2014 Den nye espressoen fra Tine(Barista) er ikke noe god. Smaker stramt. Sikkert fordi det verken er sukker eller kunstig søtning i den. Gå heller for Zero latte. Er forresten 10 kr for alle iskaffevariantene fra Tine på Rema nå Jeg syns den zero latte ikke smaker kaffe i det hele tatt, men det gjør den med barista så om man liker kaffe smak, og ikke trenger det så søtt så ville jeg heller anbefalt den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 13. mai 2014 #3316 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg syns den zero latte ikke smaker kaffe i det hele tatt, men det gjør den med barista så om man liker kaffe smak, og ikke trenger det så søtt så ville jeg heller anbefalt den Kaffe smaker ingen av dem syns jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applestore Skrevet 13. mai 2014 #3317 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg sitter her og sikler og syns det er trist at ikke hele verden har de samme produktene som hjemme! Det har kommet sååå mye godt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 13. mai 2014 #3318 Del Skrevet 13. mai 2014 Den nye espressoen fra Tine(Barista) er ikke noe god. Smaker stramt. Sikkert fordi det verken er sukker eller kunstig søtning i den. Gå heller for Zero latte. Er forresten 10 kr for alle iskaffevariantene fra Tine på Rema nå Synes den var kjempegod jeg Zero latte smaker bare stevia (eller hva d var som var i). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #3319 Del Skrevet 13. mai 2014 Samboeren nevnte at han hadde sett noe pottis fra Maarud med hot tomato eller noe sånt. Hørtes digg ut. Noen som har smakt? Må se etter det til helga. Ja, den er kanongod! Minner om noe som het "hot tomato fries" for noen år tilbake. Det står dessverre på pakken at det er "limited edition" Anonymous poster hash: f4ed6...797 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 13. mai 2014 #3320 Del Skrevet 13. mai 2014 Den nye espressoen fra Tine(Barista) er ikke noe god. Smaker stramt. Sikkert fordi det verken er sukker eller kunstig søtning i den. Gå heller for Zero latte. Er forresten 10 kr for alle iskaffevariantene fra Tine på Rema nå Har smakt den nå jeg også, og er veldig enig med deg. Iskaffe får ikke blitt særlig sunt uansett, så da synes jeg det er like greit å velge en av "de gamle".. Kan heller la være å putte innpå andre ting for å kompensere Ingenting er liksom bra nok, folket vil ha mindre sukker (kalorier) og generelt sunnere ting, og når dette lanseres så liker man ikke smaken (Men akkuratt denne iskaffen fikk bedre velkomst enn jeg trodde) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå