Severus Skrevet 6. mai 2014 #3281 Del Skrevet 6. mai 2014 Vi solgte alle lime kesamene fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. mai 2014 #3282 Del Skrevet 7. mai 2014 Tror jeg må være den eneste i Norge som ikke er noe særlig begeistret for Kesam. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 7. mai 2014 #3283 Del Skrevet 7. mai 2014 Tror jeg må være den eneste i Norge som ikke er noe særlig begeistret for Kesam. Haha, mamma synes det smaker dritt og velger alltid vanlig rømme:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 7. mai 2014 #3284 Del Skrevet 7. mai 2014 Dream isen med jordbær var god, selvom jeg syns det blir kjedelig i lengden. men smakte skikkelig jordbær, mer smak enn sitron-varianten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 7. mai 2014 #3285 Del Skrevet 7. mai 2014 Noen som har smakt superchips mexican? Høres grisegodt ut! Vil haaaa. Den nye soloen var ganske god syns jeg, men litt for søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #3286 Del Skrevet 7. mai 2014 Tror jeg må være den eneste i Norge som ikke er noe særlig begeistret for Kesam. Jeg er virkelig ikke glad i vanlig kesam. Men kesam med lime smaker ikke kesam i det heletatt, mer som en fyldig yoghurt.Anonymous poster hash: 65f7e...0eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #3287 Del Skrevet 7. mai 2014 Noen som har smakt superchips mexican? Høres grisegodt ut! Vil haaaa. Den nye soloen var ganske god syns jeg, men litt for søt. Den var god med dip til, men alene var den kjedelig. Anonymous poster hash: c8d7a...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 7. mai 2014 #3288 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Den var god med dip til, men alene var den kjedelig. Anonymous poster hash: c8d7a...267 Var den? Så kjedelig, jeg trodde den skulle ha masse smak og være noe ala mexican fiesta. Sikkert god med hot holiday eller tortilladip da. Endret 7. mai 2014 av RusaPåBrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 7. mai 2014 #3289 Del Skrevet 7. mai 2014 Det var smaksprøver på Meny istad, så da fikk jeg smakt den nye nugattien. God den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #3290 Del Skrevet 8. mai 2014 Var den? Så kjedelig, jeg trodde den skulle ha masse smak og være noe ala mexican fiesta. Sikkert god med hot holiday eller tortilladip da. Langt fra Mexican Fiesta denne altså Posen med mexican fiesta forsvinner fort hjemme, mens denne her varte i fire dager Anonymous poster hash: c8d7a...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 8. mai 2014 #3291 Del Skrevet 8. mai 2014 Langt fra Mexican Fiesta denne altså Posen med mexican fiesta forsvinner fort hjemme, mens denne her varte i fire dager Anonymous poster hash: c8d7a...267 Æsj, kjedelig. Skulle jo tro den hadde mye smak når den heter mexican. Men leste også noe med at smaken er tilpasset norske ganer og nordmenn er vel pinglete da. Det er jo mye smak i superchips salt og pepper, så hadde håpet det var det i denne også. Paprika syns jeg varierer fra ganske mye til lite smak. Men smakes skal den uansett, får sørge for å ha dip tilgjengelig da. Tipper den er god med både holiday, hot holiday og tortilladip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #3292 Del Skrevet 9. mai 2014 Når har jeg prøvd begge de nye kesamene.Den med lime var sykt god,men den dippen var skuff.Det var litt tam/smakløs Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 9. mai 2014 #3293 Del Skrevet 9. mai 2014 Potetsalat med yoghurt, er den ny? Var i hvert fall ikke noe god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 9. mai 2014 #3294 Del Skrevet 9. mai 2014 Når har jeg prøvd begge de nye kesamene.Den med lime var sykt god,men den dippen var skuff.Det var litt tam/smakløs Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Jeg håper kesam med lime kommer i mager variant etterhvert også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 9. mai 2014 #3295 Del Skrevet 9. mai 2014 Så to nye dent Oi sukkerfri poser idag. Husker ikke smakene, men de var sterkt pastell fargede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wallet Skrevet 9. mai 2014 #3296 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg håper kesam med lime kommer i mager variant etterhvert også! Enig i den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 9. mai 2014 #3297 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg håper kesam med lime kommer i mager variant etterhvert også! Håper jeg og. Jeg spiser bare den magre typen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 9. mai 2014 #3298 Del Skrevet 9. mai 2014 Så to nye dent Oi sukkerfri poser idag. Husker ikke smakene, men de var sterkt pastell fargede. Den rosa minner meg om en type Smurf i smaken, mulig de rosa firkantene. Var gode i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 9. mai 2014 #3299 Del Skrevet 9. mai 2014 Imsdal med mynte, eple og agurk smakte helt forjævlig. Den hadde vært god med eple og mynte, men den agurksmaken gjorde meg helt dårlig. Liker ikke agurk i kombinasjon med andre smaker da, så kan godt være at det bare er meg. De nye farrisene var gode! De der som er blandet med mango eller eple (?), ganske lik Noisy bare at her var det en tydelig smak av farris i tillegg. Noisy summer edition med fersken falt ikke helt i smak, og det at den har erstattet Noisy med sitron var en stor sorg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 9. mai 2014 #3300 Del Skrevet 9. mai 2014 De nye soloene smaker forsåvidt ganske kjemisk, både den med rabarbra og bringebær og den med melon og lime. Gode, men er så klissete og søte at det ikke er noe man drikker mye av om gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå