Gjest Dorosseru Skrevet 4. mai 2014 #3261 Del Skrevet 4. mai 2014 Kjøpte inn 3 nye typer kjeks igår. Freia pausekjeks , ballerina melkesjokolade og maryland gooeys.freiakjeksen var ok men kjøper den ikke igjen. Ballerinan var ok, men marylandkjeksen var super! Hadde flytende sjokolade i midten og minnet om sadarikjeksen med flytende kjærne! Bare bedre. Kjøpes nok inn igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumfi Skrevet 5. mai 2014 #3262 Del Skrevet 5. mai 2014 Q-meieriene har kommet med en ny skyr med mango og ananas :D Gleder meg til å prøve, men har ikke sett den i butikkene i nærområdet enda.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 5. mai 2014 #3263 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Smakte en ny(?) sjokolade i helga. Rock en rull. Melkerull med lakrisbiter, og den var ok. Kanskje litt harde lakrisbiter. Endret 5. mai 2014 av Crazycatlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #3264 Del Skrevet 5. mai 2014 Lime kesamen var helt fantastisk god! farlig god sammen med jordbær hvertfall!Anonymous poster hash: 65f7e...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 5. mai 2014 #3265 Del Skrevet 5. mai 2014 Smakte en av de nye smoothiene fra Tine/Sunniva, "Goe greier" eller noe? Smakte den røde, og den var IKKE god synes jeg..klarte ikke drikke opp en gang, var så ekkel smak..kjøper ikke den igjen iallfall:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haugenjenta Skrevet 5. mai 2014 #3266 Del Skrevet 5. mai 2014 Har bare sett den som halvliter foreløpig, men håper virkelig at den kommer som halvannen! Omnom! Jeg fant den i dag, og den smaker jo bedre enn hva jeg husker Synd den bare er for en begrenset periode, jeg mener de bør beholde den på markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 5. mai 2014 #3267 Del Skrevet 5. mai 2014 Rock en rull var bare helt fantastisk! Samme konsistens som krokanrull, men krokanen var biter av salt lakris. Der røyk den slankekuren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
secret92 Skrevet 5. mai 2014 #3268 Del Skrevet 5. mai 2014 Smakte kesam med lime, den var helt sykt god! Kjøpte den igjen allerede dagen etter! Ellers har jeg prøvd de nye runde wasa knekkebrødene. Den med franske urter var veldig god med kjøttpålegg! Den med sesam og havsalt smakte akkurat likt frokostknekkebrødene, så det syntes jeg var litt kjedelig! Har ikke prøvd kanel enda, er den verd å kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 5. mai 2014 #3269 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Rock en rull var bare helt fantastisk! Samme konsistens som krokanrull, men krokanen var biter av salt lakris. Der røyk den slankekuren. Smakte denne i dag. Syns den var helt OK, men jeg hadde et lite håp om at lakrisen ikke var salt, men søt slik som i den forrige lakrissjokoladen. :/ Har også smakt Perle de Lait i dag med vanilje. Den var også helt OK. Tror jeg må blande den med litt frukt og bær for å gjøre den litt mer spennende. Kanskje ha noe nøtter og lignende oppi også. Endret 5. mai 2014 av Chien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 6. mai 2014 #3270 Del Skrevet 6. mai 2014 Smakte kesam med lime, den var helt sykt god! Kjøpte den igjen allerede dagen etter! Ellers har jeg prøvd de nye runde wasa knekkebrødene. Den med franske urter var veldig god med kjøttpålegg! Den med sesam og havsalt smakte akkurat likt frokostknekkebrødene, så det syntes jeg var litt kjedelig! Har ikke prøvd kanel enda, er den verd å kjøpe? Kanelknekkebrødet er jo ikke nytt; men den er ihvertfall fantastisk god 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #3271 Del Skrevet 6. mai 2014 Smakte kesam med lime, den var helt sykt god! Kjøpte den igjen allerede dagen etter! Ellers har jeg prøvd de nye runde wasa knekkebrødene. Den med franske urter var veldig god med kjøttpålegg! Den med sesam og havsalt smakte akkurat likt frokostknekkebrødene, så det syntes jeg var litt kjedelig! Har ikke prøvd kanel enda, er den verd å kjøpe? Kan kesam med lime passe til laks tror du? Jeg har en boks i kjøleskapet og lurer på hva jeg skal teste den til, spiser ikke så må mye bær og frukt... Anonymous poster hash: c8d7a...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #3272 Del Skrevet 6. mai 2014 Kan kesam med lime passe til laks tror du? Jeg har en boks i kjøleskapet og lurer på hva jeg skal teste den til, spiser ikke så må mye bær og frukt...Anonymous poster hash: c8d7a...267 Du kan jo prøve, men for meg var det mer en yoghurt lignende smak på den. Står passer til frukt og dessert på boksen.Anonymous poster hash: 65f7e...0eb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 6. mai 2014 #3273 Del Skrevet 6. mai 2014 http://havrecrunch.com/se/ Smakte denne i dag, tror det er en nyhet. Blanding av havrecrunch og granola står det, og er rik på fiber. Smakte godt, minner en del om havrefras. Men smakte ikke så veldig mye mer enn havre, så er det noen som har tips til ting jeg kan ha oppi frokostblandingen som får det til å smake litt mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #3274 Del Skrevet 6. mai 2014 Smakte kesam med lime, den var helt sykt god! Kjøpte den igjen allerede dagen etter! Ellers har jeg prøvd de nye runde wasa knekkebrødene. Den med franske urter var veldig god med kjøttpålegg! Den med sesam og havsalt smakte akkurat likt frokostknekkebrødene, så det syntes jeg var litt kjedelig! Har ikke prøvd kanel enda, er den verd å kjøpe? De er jo langt i fra nye. De var i produksjon for en del år siden,så forsvant de,men så kom de tilbake for i hvert fall et år siden. Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #3275 Del Skrevet 6. mai 2014 Har smakt kesam med lime nå. Var litt skeptisk, for er ikke såå glad i lime. Men synes egentlig den var veldig god:) Kunne spist boksen alene uten noe tilbehør også. Har også smakt Rock en Rull fra Freia nå. Namnam! Anonymous poster hash: ed562...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6. mai 2014 #3276 Del Skrevet 6. mai 2014 Skuffet over Kesam Dipp! Var rar smak... Hadde gledet meg masse til den, og tenkte; yes, slipper å blande ut pulver i kesam og vente 20 minutter som er aalt for lenge når jeg får instant godtesjuke.. Usikker på gjenkjøp, da blir det kun for latskap og ikke smak. God, gammeldags Holidaydip er mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
secret92 Skrevet 6. mai 2014 #3277 Del Skrevet 6. mai 2014 De er jo langt i fra nye. De var i produksjon for en del år siden,så forsvant de,men så kom de tilbake for i hvert fall et år siden. Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Åja! Trodde de var nye på grunn av all reklamen som har vært på tv og siden jeg aldri hadde lagt merke til dem før. Gode var de i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 6. mai 2014 #3278 Del Skrevet 6. mai 2014 Smakte den glutenfrie grændisen idag, den var god. Smakte akkurat sånn som jeg husker Grandiosa. Har ikke spist det siden før hveteglutenallergien kom for endel år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 6. mai 2014 #3279 Del Skrevet 6. mai 2014 Gleder meg til penger. Da skal jeg prøve lime kesamen og den nye skyren. Har lagt merke til den nye m posen og. Den roper litt på meg når jeg går forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaida Skrevet 6. mai 2014 #3280 Del Skrevet 6. mai 2014 Lime kesamen var like god som alle sier, jeg brukte den som dip til frukt og grønnsaker. Kunne fint spist den alene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå