AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #3241 Del Skrevet 3. mai 2014 http://www.hennig-olsen.no/iskremkategori/dugg/ Så disse på Meny i går. Ser veldig gode ut, gleder meg til å prøve! ÅH disse skal jeg smake!! Mmm. Bra næriingsinnhold også Anonymous poster hash: db92a...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 3. mai 2014 #3242 Del Skrevet 3. mai 2014 Dugg pæresorbet var veldig god! Frisk og med pærebiter. Syntes ikke frozen yoghurt varianten med honning om mandler var så spennende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 3. mai 2014 #3243 Del Skrevet 3. mai 2014 (endret) De runde knekkebrødene fra Wasa, i samme serie som den med kanelsmak- er de nye? Sesam & havsalt og franske urter (?); var i alle fall gode begge to! Edit: Wasa, ikke Washington. . Endret 3. mai 2014 av Aricept Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 3. mai 2014 #3244 Del Skrevet 3. mai 2014 Prøvde den nye Soloen (eller, er det en relansering?) med bringebær og rabarbra i dag, nam! Syrlig smurfedrops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 3. mai 2014 #3245 Del Skrevet 3. mai 2014 Dobbel 00 jordbæryoghurt med musli - veldig god! ++ at den kun er sukkerfri og kun 100 kcal, halvparten av god morgen yoghurtene. Skyr med mango og ananas var også kjempegod. Den nye Ifa-posen var kjedelig. Likte best den vanlige saltlakrisen. Anonymous poster hash: db92a...8d8 Er det klumper i den dobbel 00 jordbæryoghurten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 3. mai 2014 #3246 Del Skrevet 3. mai 2014 Kjøpte karamellmilkshake idag og ble skuffa, syntes den smakte veldig lite.. Liker sjokoladevarianten bedre. Begge er uannsett utrolig overpriset da, bitteliten boks iforhold til den høye prisen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haugenjenta Skrevet 3. mai 2014 #3247 Del Skrevet 3. mai 2014 Prøvde den nye Soloen (eller, er det en relansering?) med bringebær og rabarbra i dag, nam! Syrlig smurfedrops Har den kommet tilbake? Da må jeg raide butikkene på mandag! Hvorfor lansere tre nye Solo hvor man skal stemme frem den beste, for at den som vinner blir borte etter en kort stund? Den tok jeg aldri.. Minst 10 år siden jeg smakte den sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 3. mai 2014 #3248 Del Skrevet 3. mai 2014 De runde knekkebrødene fra Wasa, i samme serie som den med kanelsmak- er de nye? Sesam & havsalt og franske urter (?); var i alle fall gode begge to! Edit: Wasa, ikke Washington. . De kom med sist lansering. Smaktee den med franske urter da og har tenkt på å teste ut den andre også, men det har ikke blitt noe av enda gitt...Hvilken likte du best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #3249 Del Skrevet 3. mai 2014 Er det klumper i den dobbel 00 jordbæryoghurten? Ja Dessverre! Regner med at det ikke var svaret du håpte på! hehe Anonymous poster hash: db92a...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 3. mai 2014 #3250 Del Skrevet 3. mai 2014 Ja Dessverre! Regner med at det ikke var svaret du håpte på! heheAnonymous poster hash: db92a...8d8 Haha nei, jeg er så utrolig kresen på sånt Men takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 3. mai 2014 #3251 Del Skrevet 3. mai 2014 Har den kommet tilbake? Da må jeg raide butikkene på mandag! Hvorfor lansere tre nye Solo hvor man skal stemme frem den beste, for at den som vinner blir borte etter en kort stund? Den tok jeg aldri.. Minst 10 år siden jeg smakte den sist Har bare sett den som halvliter foreløpig, men håper virkelig at den kommer som halvannen! Omnom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 3. mai 2014 #3252 Del Skrevet 3. mai 2014 De kom med sist lansering. Smaktee den med franske urter da og har tenkt på å teste ut den andre også, men det har ikke blitt noe av enda gitt...Hvilken likte du best? Den med franske urter var nok min favoritt. Men veldig mye smak da, så passer ikke til alt av pålegg. Sånn sett er nok sesam og havsalt bedre. Men jeg synes den var veldig salt (rart, ikke sant? ), men veldig god. Den stoppet potetgullysten min nå i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steamboat Skrevet 3. mai 2014 #3253 Del Skrevet 3. mai 2014 Noen som har sett de nye pizzaene til Coops eget merke? Skal være stenovnsbakt og en av smakene var kebab. Sjekket på Prix, men så dem ikke der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tingelinling Skrevet 4. mai 2014 #3254 Del Skrevet 4. mai 2014 Kesam med paprika og løk er kjempegod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 4. mai 2014 #3255 Del Skrevet 4. mai 2014 Kesam med paprika og løk er kjempegod! Bra! Har en i kjøleskapet som jeg gleder meg til å smake senere i dag med gulrøtter og blomkål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #3256 Del Skrevet 4. mai 2014 Den med franske urter var nok min favoritt. Men veldig mye smak da, så passer ikke til alt av pålegg. Sånn sett er nok sesam og havsalt bedre. Men jeg synes den var veldig salt (rart, ikke sant? ), men veldig god. Den stoppet potetgullysten min nå i kveld! Jeg syns de smakte litt lite jeg Men jeg er veldig vant til mye smak på det meste jeg spiser. Blir ikke gjenkjøp her når pakkene er spist opp. Anonymous poster hash: c8d7a...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbiten. Skrevet 4. mai 2014 #3257 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg har testet: - Tine Iskaffe Barista: Veeeldig god. God med en iskaffe som ikke er så veldig søt. - Noisy Passion: Nydelig! Mye bedre enn sitron og appelsin. - Kesam med holiday-smak: God på smak, litt flytende. Passet godt både til potetgull og grønnsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. mai 2014 #3258 Del Skrevet 4. mai 2014 Smaker den Kesamen med paprika og løk det samme som om man blander Holliday dip med Kesam? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbiten. Skrevet 4. mai 2014 #3259 Del Skrevet 4. mai 2014 Smaker den Kesamen med paprika og løk det samme som om man blander Holliday dip med Kesam? Jeg synes det smaker ganske litt, men synes konsistensen er pittelitt annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorosseru Skrevet 4. mai 2014 #3260 Del Skrevet 4. mai 2014 Kjøpte inn 3 nye typer kjeks igår. Freia pausekjeks , ballerina melkesjokolade og maryland gooeys.freiakjeksen var ok men kjøper den ikke igjen. Ballerinan var ok, men marylandkjeksen var super! Hadde flytende sjokolade i midten og minnet om sadarikjeksen med flytende kjærne! Bare bedre. Kjøpes nok inn igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå