Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Jeg har og sett to nye fariris-juice drikker.

Isklar (vann med kullsyre), vet ikke om det er kjempe nytt- men den med bringebær og appelsin er hvertfall veldig god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -_Tove_-

Synes den nye skyr med ananas og mango var veldig god! Ikke like fast i konsistensen som de andre synes jeg, og det syns jeg også er et pluss :)

1704843-8-1398528461427.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt den sjokoladen (som jeg altså ikke kan huske navnet på!) med salt (og litt sterke?) lakrisbiter i. Er veldig usikker på om jeg liker den så godt at jeg vil kjøpe den ofte, men synes det var en veldig artig kombinasjon uansett - Synes det er lenge siden jeg har smakt noe som føltes heeelt nytt, men det gjorde denne.

Men, fikk jo litt den følelsen man får om man spiser fra en skål med masse forskjellig godteri, og man nettopp har spist sjokolade og tar en bit salt lakris :ler:

Rock-en-Rull-fra-Freia-.jpg

Rock en Rull! :laugh:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den nye skyr med ananas og mango var veldig god! Ikke like fast i konsistensen som de andre synes jeg, og det syns jeg også er et pluss :)

1704843-8-1398528461427.jpg

Åhh så bra at du skrev det! Det er nemlig akkurat konsistensen jeg vanligvis ikke liker - denne må prøves! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har smakt den sjokoladen (som jeg altså ikke kan huske navnet på!) med salt (og litt sterke?) lakrisbiter i. Er veldig usikker på om jeg liker den så godt at jeg vil kjøpe den ofte, men synes det var en veldig artig kombinasjon uansett - Synes det er lenge siden jeg har smakt noe som føltes heeelt nytt, men det gjorde denne.

Men, fikk jo litt den følelsen man får om man spiser fra en skål med masse forskjellig godteri, og man nettopp har spist sjokolade og tar en bit salt lakris :ler:

Rock-en-Rull-fra-Freia-.jpg

Rock en Rull! :laugh:

Denne ble litt for merkelig for meg. Liker både sjokolade og salt lakris veldig godt, men hver for seg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaker den sånn risdessert med jordbærsaus? :P

Ja litt, bare at risen er litt annerledes siden det er byggryn. Syns den smaker litt bedre enn de vanlige dessert-variantene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den granolaen med eple og kanel er supergod! Bare synd at det er en del sukker i den, 28 g per 100 g..... Det er vel litt mye for en frokostblanding?

Helt enig! Fantastisk god, men dessverre masse kalorier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Farris/juice med mango er god!:)

Anonymous poster hash: ed562...cf0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Isklar med eple og lime var god :)

Edit:La til bilde

ISLKAR-BL%C3%85-_eple_lowres.jpg

Endret av Blomst83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den nye kesam med lime var veldig god, har faktisk solgt unna mange bokser på jobb. Men den nye imsdal med eple,agurk og mynte, den smaka som agurk blanda med tannkrem.

1781954_10152389245318749_47034054601843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var kjempegod! Spiste hele boksen på en gang :plystre: Mistenker jeg må prøve ut de andre variantene etter hvert og.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Denne ble litt for merkelig for meg. Liker både sjokolade og salt lakris veldig godt, men hver for seg :)

Jeg har blitt hekta på den ;)

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har smakt to nye produkter i dag.

Denne var veldig god som dip til grønnsaker!

609279_2000_220.png

Og denne var veldig god også.

608396_200_400.jpg

Mange bra produkter denne måneden gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den karamellmilkshaken er så sykt god! :wow:

Anonymous poster hash: ed562...cf0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Den karamellmilkshaken er så sykt god! :wow:Anonymous poster hash: ed562...cf0

Enig! Smakte den idag og den er fantastisk! Smaker skikkelig og ekte karamell. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dobbel 00 jordbæryoghurt med musli - veldig god! ++ at den kun er sukkerfri og kun 100 kcal, halvparten av god morgen yoghurtene.

Skyr med mango og ananas var også kjempegod.

Den nye Ifa-posen var kjedelig. Likte best den vanlige saltlakrisen.

Anonymous poster hash: db92a...8d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...