pinar Skrevet 1. mai 2014 #3221 Del Skrevet 1. mai 2014 Jeg har og sett to nye fariris-juice drikker. Isklar (vann med kullsyre), vet ikke om det er kjempe nytt- men den med bringebær og appelsin er hvertfall veldig god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuksia Skrevet 1. mai 2014 #3222 Del Skrevet 1. mai 2014 Jeg fant endelig den nye kesamen med lime, og den var kjempegod! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 1. mai 2014 #3223 Del Skrevet 1. mai 2014 Denne er god!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -_Tove_- Skrevet 1. mai 2014 #3224 Del Skrevet 1. mai 2014 Synes den nye skyr med ananas og mango var veldig god! Ikke like fast i konsistensen som de andre synes jeg, og det syns jeg også er et pluss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mai 2014 #3225 Del Skrevet 1. mai 2014 (endret) Jeg har smakt den sjokoladen (som jeg altså ikke kan huske navnet på!) med salt (og litt sterke?) lakrisbiter i. Er veldig usikker på om jeg liker den så godt at jeg vil kjøpe den ofte, men synes det var en veldig artig kombinasjon uansett - Synes det er lenge siden jeg har smakt noe som føltes heeelt nytt, men det gjorde denne. Men, fikk jo litt den følelsen man får om man spiser fra en skål med masse forskjellig godteri, og man nettopp har spist sjokolade og tar en bit salt lakris Rock en Rull! Endret 1. mai 2014 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mai 2014 #3226 Del Skrevet 1. mai 2014 Synes den nye skyr med ananas og mango var veldig god! Ikke like fast i konsistensen som de andre synes jeg, og det syns jeg også er et pluss Åhh så bra at du skrev det! Det er nemlig akkurat konsistensen jeg vanligvis ikke liker - denne må prøves! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 1. mai 2014 #3227 Del Skrevet 1. mai 2014 Jeg har smakt den sjokoladen (som jeg altså ikke kan huske navnet på!) med salt (og litt sterke?) lakrisbiter i. Er veldig usikker på om jeg liker den så godt at jeg vil kjøpe den ofte, men synes det var en veldig artig kombinasjon uansett - Synes det er lenge siden jeg har smakt noe som føltes heeelt nytt, men det gjorde denne. Men, fikk jo litt den følelsen man får om man spiser fra en skål med masse forskjellig godteri, og man nettopp har spist sjokolade og tar en bit salt lakris Rock en Rull! Denne ble litt for merkelig for meg. Liker både sjokolade og salt lakris veldig godt, men hver for seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 1. mai 2014 #3228 Del Skrevet 1. mai 2014 Denne er god!!! Smaker den sånn risdessert med jordbærsaus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 1. mai 2014 #3229 Del Skrevet 1. mai 2014 Smaker den sånn risdessert med jordbærsaus? Ja litt, bare at risen er litt annerledes siden det er byggryn. Syns den smaker litt bedre enn de vanlige dessert-variantene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 1. mai 2014 #3230 Del Skrevet 1. mai 2014 http://www.hennig-olsen.no/iskremkategori/dugg/ Så disse på Meny i går. Ser veldig gode ut, gleder meg til å prøve! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 1. mai 2014 #3231 Del Skrevet 1. mai 2014 Den granolaen med eple og kanel er supergod! Bare synd at det er en del sukker i den, 28 g per 100 g..... Det er vel litt mye for en frokostblanding? Helt enig! Fantastisk god, men dessverre masse kalorier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #3232 Del Skrevet 2. mai 2014 Farris/juice med mango er god! Anonymous poster hash: ed562...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 2. mai 2014 #3233 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Isklar med eple og lime var god Edit:La til bilde Endret 2. mai 2014 av Blomst83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. mai 2014 #3234 Del Skrevet 2. mai 2014 Den nye kesam med lime var veldig god, har faktisk solgt unna mange bokser på jobb. Men den nye imsdal med eple,agurk og mynte, den smaka som agurk blanda med tannkrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 2. mai 2014 #3235 Del Skrevet 2. mai 2014 Denne var kjempegod! Spiste hele boksen på en gang Mistenker jeg må prøve ut de andre variantene etter hvert og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #3236 Del Skrevet 3. mai 2014 Denne ble litt for merkelig for meg. Liker både sjokolade og salt lakris veldig godt, men hver for seg Jeg har blitt hekta på den Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 3. mai 2014 #3237 Del Skrevet 3. mai 2014 Har smakt to nye produkter i dag. Denne var veldig god som dip til grønnsaker! Og denne var veldig god også. Mange bra produkter denne måneden gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #3238 Del Skrevet 3. mai 2014 Den karamellmilkshaken er så sykt god! Anonymous poster hash: ed562...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 3. mai 2014 #3239 Del Skrevet 3. mai 2014 Den karamellmilkshaken er så sykt god! Anonymous poster hash: ed562...cf0 Enig! Smakte den idag og den er fantastisk! Smaker skikkelig og ekte karamell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #3240 Del Skrevet 3. mai 2014 Dobbel 00 jordbæryoghurt med musli - veldig god! ++ at den kun er sukkerfri og kun 100 kcal, halvparten av god morgen yoghurtene. Skyr med mango og ananas var også kjempegod. Den nye Ifa-posen var kjedelig. Likte best den vanlige saltlakrisen. Anonymous poster hash: db92a...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå