Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Gjest Inggolf

Nidar sjokolade-egg med kremet melkefyll - Helt ok, ikke gjenkjøp. Smakte mye mer sukker enn jeg hadde trodd. Hadde håpet det kremfyllet skulle vær litt mer som i påskeeggene (de i lille kartong), men det smakte det altså ikke.

Men det er jo ikke samme produsent en gang da, så det hadde vel heller kanskje vært rart om de nidar-eggene var som freia sine.. Da hadde folk sikkert synes Nidar er teite fordi de hermer etter et produkt fra Freia som er så populært :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det er jo ikke samme produsent en gang da, så det hadde vel heller kanskje vært rart om de nidar-eggene var som freia sine.. Da hadde folk sikkert synes Nidar er teite fordi de hermer etter et produkt fra Freia som er så populært :icon_lol:

Jeg kjøpte posen i går, men har klart å unngå å åpne den enda :fnise: De ser veldig like ut som Freia sine, samme "taggete eggekant". Syns det blir litt kopi jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, smakte perle de lait med sitron nå, var ikke noe sånn utpreget sitronsmak altså...Enig at den smakte mest melk. Men hadde i litt frokostblanding, så gikk da ned.

Bare så dumt at jeg kjøpte to pakninger, så har 7 yoghurter igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Er det noen som har funnet noen av de ferdigrettene til Hellstrøm i Oslo? Hvis ja, hvor? Kunne tenke meg å prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Er det noen som har funnet noen av de ferdigrettene til Hellstrøm i Oslo? Hvis ja, hvor? Kunne tenke meg å prøve :)

ICA supermarked og Coop
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm åja :) Ja jeg har ikke oversikt over hvilken produsent som produserer ditt og datt. Trodde kanskje det var samme produsent. Eggene ser veldig like ut, bare at det er mindre størrelse. Men som sagt; smaken er faktisk noe annerledes uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvem produserer disse mjølkeperle-yoghurtene? Hvilje andre smaker finnes enn sitron og kokos?

Anonymous poster hash: e6072...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvem produserer disse mjølkeperle-yoghurtene? Hvilje andre smaker finnes enn sitron og kokos?

I min nærbutikk fantes også vanilje. Har sett de i Sverige tidligere, og har ikke sett at det finnes andre smaker enn kokos, sitron og vanilje.

Anonymous poster hash: 33fe2...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Til deg som lurte på hvor en får tak i brunost på tube; Kiwi har dem :) 200g til 30 kroner...Kom gjerne med en rapport om noen har prøvd den alt.

Oreo har også kommet ned dobbeltfyll!! De var veldig rimelige på rema. De har en oreo variant med sjokoladefyll også der. noen som har prøvd?

Anonymous poster hash: fc1d8...737
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke kjeder har Baby bell med cheddar?? :hoppe:

Har smakt Tine 14 havregrøt med blåbær og den med tørket eple. Den med eple var best! PS, de smaker høgg kalde, men etter oppvarming i microen var de nomnom :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

oreo-sjokoladen var DØDSgod. Alt for god!! Har kjøpt den en gang til en jentekveld og en gang bare til meg selv ;) 200 g. hehe

Må ta pause fra den en uke eller to nå. Tør ikke smake på Polly en gang, Tenk hvis den er like god :O

Anonymous poster hash: db92a...8d8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har smakt sørlandschipsen med eple og synes den var kjempe god!

Har smak Tine 14 havregrøt med eple og gresskarkjerner(?), havregrøt med tørket blåbær og nøtter og den greskeyoghurten med granateple som jeg ikke likte. Om jeg kjøper noen igjen må det bli den med tørket eplebiter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg som lurte på hvor en får tak i brunost på tube; Kiwi har dem :) 200g til 30 kroner...Kom gjerne med en rapport om noen har prøvd den alt.

Oreo har også kommet ned dobbeltfyll!! De var veldig rimelige på rema. De har en oreo variant med sjokoladefyll også der. noen som har prøvd?

Anonymous poster hash: fc1d8...737

Oreoen med sjokoladefyll har vært ei stund da, den er ganske god - men blir kanskje litt mye sjokolade.. Samme med dobbeloreoen, det holder med 2 kjeks for å si det sånn:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt den smørbare gudbrandsdalsosten! Jeg syntes den var god, selvfølgelig litt prim-aktig, men mener at den smakte litt mer enn vanlig prim (som bare inneholder kumelk? Og som er tilsatt sukker). Og så er den jo litt sunnere enn vanlig skivet brunost, så jeg synes den er et greit alternativ når man er på farten.

God på lomper :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra Yoplait.

(yoplait perle de lait)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne på Meny idag. Blir spennende å prøve :spise:

solttomat_basilikum_banner_773x367.jpg

Og etter å ha smakt denne må jeg si jeg er en smule skuffet. Synes på en måte den smaker som leverpostei :vetikke: ? Mulig jeg kanskje må venne meg litt til den først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...