Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Gresk yoghurt med blåbær og granola var helt ok. Jeg synes yoghurten var litt for søt, også var det alt for mye blåbærsyltetøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett dem på både Rema og Meny Moholt :)

Edit: Det er de milde, sant? En gul og en rød? Eller er de gamle?

De er gamle. Det er kommet to nye i juicevarianter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 Gresk yoghurt naturell. Smakte ok, veldig kjedelig egentlig. Kjøper heller den greske varianten av go' morgen som er både bedre og billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så kyllingpinner fra Prior i dag. Altså ligna på fiskepinner, men det er kylling. har ikke sett de før, men jeg forteller jo stadig vekk om ting som ikke er nyheter her så... Henger visst litt etter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er nok de gamle :(

Fant ikke på Rema i hvert fall.

Anonymous poster hash: ed562...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ICA supermarked har den nye Biolaen. Har bare sett noen få nyheter på Rema her enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett en lilla variant og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så kyllingpinner fra Prior i dag. Altså ligna på fiskepinner, men det er kylling. har ikke sett de før, men jeg forteller jo stadig vekk om ting som ikke er nyheter her så... Henger visst litt etter :P

Har smakt dem. Syns de var gode, men ganske stiv pris. Kjøpte på Rimi som en sånn nødløsning en dag jeg ikke klarte å få i meg mat. Tror jeg blir å fortsette å lage lignende kyllingpinner selv, er mye billigere i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skuffa over Polly-sjokoladen, for den hadde jeg sååå store forhåpninger til. Tror den hadde vært bedre med Freia melkesjokolade enn med Nidar. Den var god altså, men kan ikke måle seg med kvikklunsj-melkesjokoladen :)

Synes både yoghurtsalatene med reker og med skinke var gode og friske, de blir nok et fast innslag i kjøleskapet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skuffa over Polly-sjokoladen, for den hadde jeg sååå store forhåpninger til. Tror den hadde vært bedre med Freia melkesjokolade enn med Nidar. Den var god altså, men kan ikke måle seg med kvikklunsj-melkesjokoladen :)

Synes den var farlig god jeg! Min forsvant altfor fort :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har sett en lilla variant og.

Hvis du har sett en lilla er det nok Q sin du har sett. Biola har ikke lilla.

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har sett en lilla er det nok Q sin du har sett. Biola har ikke lilla.

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Baby bel er vel hverken q eller biola.

Ah dere snakket om biola? Missforstod :P

Endret av pinar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes både yoghurtsalatene med reker og med skinke var gode og friske, de blir nok et fast innslag i kjøleskapet.

Jeg tror også den hadde vært bedre med Freia melkesjokolade. Synes det er bedre enn Nidar sin. Men jeg synes den var god okke som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også den hadde vært bedre med Freia melkesjokolade. Synes det er bedre enn Nidar sin. Men jeg synes den var god okke som.

Jeg klarte å spise opp min plate også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den påleggssalaten med yoghurt og skinke er absolutt en vinner blant nyhetene syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det rart at jeg som voksen syns de mini Lollipop-isene så veldig gode ut? :fnise:

Haha, nei, ble selv veldig fristet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...