Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Jeg synes den 14 med gresk yoghurt og blåbær hadde for mye sånn blåbærsyltetøy oppi jeg. Også synes jeg muslien var kjedelig. Var jo bare havregryn..

Jeg smakte på denne i dag, kan ikke si jeg syns det var noe forskjell fra god morgen yoghurt jeg...Var som du sier masse blåbær, og da kunne den minne om f.eks god morgen med skogsbær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle dere som sier at den greske yughurten er sur, gresk yoghurt SKAL være sur. Liker dere ikke det så liker dere rett og slett ikke gresk yoghurt :) De søte fra synnøve etc. er "kludra" med, sikker for at fler skal like dem.

Anonymous poster hash: fc1d8...737

Jeg liker gresk yoghurt, spiser det daglig. Men den ene fra tine 14-serien, den var sur. Men som sagt over her så tror jeg det var pga bærene, kanskje det er det andre og mener?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere som sier at den greske yughurten er sur, gresk yoghurt SKAL være sur. Liker dere ikke det så liker dere rett og slett ikke gresk yoghurt :) De søte fra synnøve etc. er "kludra" med, sikker for at fler skal like dem.

Anonymous poster hash: fc1d8...737

Ja jeg vet veldig godt at gresk yoghurt skal være sur, men denne var ekstremt sur! Og tenkte uansett å nevne det for andre at "ps: denne yoghurten er forferdelig sur" i tilfelle noen ikke liker det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm det er jeg litt usikker på når jeg tenker meg om, men har sett den på tilbud flere steder. Stratosen har jeg sett på "utgående varer til halvpris".

Neeeeei jeg elsker stratos spragleknas!!!!! Hvilke butikkjeder har du sett tilbud? Må hamstre...

Endret av Bonbona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det bare fantes Røffe Rifler med pepperbiff og paprikasmak, men neida! Det er visst med grillet ost & løk også. Den var god:D

Anonymous poster hash: ed562...cf0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også smakt perleosten, men jeg likte den virkelig ikke altså. Synes den var skikkelig smakløs og ganske underlig i konsistensen. Jeg trodde det bare var vanlig Synnøve gulost men med mer hull i? Men, nå er jeg litt usikker, for jeg mener å huske at den var mer smakfull? :klo:

Den er mildere i smaken enn vanlig synnøve hvitost. Det er vist det som er meningen fordi mange synest den er for sterk på smak vistnok.

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neeeeei jeg elsker stratos spragleknas!!!!! Hvilke butikkjeder har du sett tilbud? Må hamstre...

Var nettopp innom Kiwi og der selger de ut denne stratosen for 5,- stk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett de på Kiwi og Rema til 17kr. Gjett hva middagen min idag var…. Jeg har lyst å hamstre men tør ikek ha et lager av sånne liggende altså haha!

Var nettopp innom Kiwi og der selger de ut denne stratosen for 5,- stk :)

5??? Den lille eller store?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett de på Kiwi og Rema til 17kr. Gjett hva middagen min idag var…. Jeg har lyst å hamstre men tør ikek ha et lager av sånne liggende altså haha!

5??? Den lille eller store?

Den lille kostet 5,- og den store 13,- :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babybel med cheddar er nå prøvd. God, men litt lite cheddarsmak synes jeg. Blir nok gjenkjøp uansett. De er fine mellommåltider når jeg må ha i meg noe raskt pga blodsukkeret, men egentlig ikke rekker å spise.

Prøvd flere av 14-serien fra Tine. Favoritten så langt er cottage cheese med chilimandler (gode kontrastsmaker). Havregrøten ble bare rar kald, synes jeg. Gresk yoghurt med blåbær helt ok, men kommer til å velge cottage cheesen, den mettet bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken farve har Babybel cheddar? Jeg har sett den i hvit (sterk cheddar) og lilla (mild cheddar) i utlandet, har begge kommet til Norge?

Anonymous poster hash: e6072...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen sett de nye Biolaene i Trondheim ennå?

Anonymous poster hash: ed562...cf0

Jeg har sett dem på både Rema og Meny Moholt :)

Edit: Det er de milde, sant? En gul og en rød? Eller er de gamle?

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...