Edie Skrevet 25. februar 2014 #2861 Del Skrevet 25. februar 2014 Perleosten fra Synnøve - er den ny? Mild ost med mange små hull. Den var i alle fall veldig god synes jeg, og blir nok mitt nye alternativ til gräddost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #2862 Del Skrevet 25. februar 2014 Perleosten fra Synnøve - er den ny? Mild ost med mange små hull. Den var i alle fall veldig god synes jeg, og blir nok mitt nye alternativ til gräddost. Ja den er ny minnet den om gräddost? Hørte den skulle være mildere i smak enn vanlig gulostAnonymous poster hash: 65f7e...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 25. februar 2014 #2863 Del Skrevet 25. februar 2014 Smakte Crispokjeks i dag og de var helt ok, men da jeg så ingredienslista så angret jeg på å ha kjøpt dem. Palmeolje var omtrent hovedingrediens, så den kommer jeg aldri til å kjøpe igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 25. februar 2014 #2864 Del Skrevet 25. februar 2014 Ja den er ny minnet den om gräddost? Hørte den skulle være mildere i smak enn vanlig gulostAnonymous poster hash: 65f7e...0eb Den minnet om graddost ja. Ikke like kremene i konsistensen, men mild og kremete i smaken. Hah, var det forståelig? Veldig mild i smaken i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #2865 Del Skrevet 25. februar 2014 Den minnet om graddost ja. Ikke like kremene i konsistensen, men mild og kremete i smaken. Hah, var det forståelig? Veldig mild i smaken i alle fall. Hehe ja kanskje den er litt sunnere enn gräddost også da kanskje jeg skal prøve den Anonymous poster hash: 65f7e...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 25. februar 2014 #2866 Del Skrevet 25. februar 2014 Ja den er ny minnet den om gräddost? Hørte den skulle være mildere i smak enn vanlig gulostAnonymous poster hash: 65f7e...0eb Den minnet om graddost ja. Ikke like kremene i konsistensen, men mild og kremete i smaken. Hah, var det forståelig? Veldig mild i smaken i alle fall. Mildere enn vanlig gulost? Jeg er gulost-elsker nr 1, og jeg synes det er vanskelig å finne en gulost som ikke er for mild. Synes egentlig at alle de vanlige gulostene er for milde. Hva synes du om vanlig greddost da Aricept? (synes du perleosten er bedre fordi greddosten er for sterk på smak?) Tenker bare å finne ut om denne perleosten er noe for meg eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #2867 Del Skrevet 25. februar 2014 Har kommet ny babybel-ost med cheddar :D Noen som har smakt? Anonymous poster hash: ed562...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. februar 2014 #2868 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg synes gräddost smaker litt surt eller hva jeg skal si jeg.. Smaker anderledes enn vanlig gulost. Synes det er smak i den i motsetning til Norvegia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #2869 Del Skrevet 25. februar 2014 Kjøpte idag noen nye "rundstykker" fra Hatting - müslistykker med rosiner og tranebær! (Finner ikke noen bilde...) Ser gode ut, gleder meg til å prøve dem! Anonymous poster hash: 2c7f3...6ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 25. februar 2014 #2870 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Perleosten er mildere enn vanlig gulost (som Norvegia). Gräddost er jo også mild, men mer smak i. Perleosten blir billigere enn gräddost (større pakning), og innbiller meg den er sunnere (uten at jeg egentlig vet noe om kaloriinnholdet i noen av de) Jeg er glad i all slags ost, også de med sterk smak. Men perleosten er definitivt den mildeste jeg har smakt. Edit: damn you, autocorrect! Endret 25. februar 2014 av Aricept Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #2871 Del Skrevet 25. februar 2014 Smakte på Tines 14 Gresk yoghurt med bringebær og granateple i dag, og den var veldig god! Anonymous poster hash: cb911...68f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 25. februar 2014 #2872 Del Skrevet 25. februar 2014 Nå har jeg prøvd tre varianter av Tine's 14, Dommen lyder følgende: Cottage cheese (Hasselnøtt) - Tørr og ekkel cottage cheese og forøvrig alt for lite. Smakløs topping og ALT for mange kalorier per boks med tanke på hvor mett man faktisk blir. Gresk yoghurt (Naturell) - Nå har jeg aldri vært noen fan av gresk yoghurt, men jeg hadde forventet at det skulle bli litt bedre med topping (liker forøvrig de fra Tine med honning), men denne var skikkelig sur og toppingen ga ingen smak i det hele tatt. endte med å kaste halve begeret i søpla. Havregrøt (Mandel/blåbær) - Denne er nok favoritten, ble god og relativt mett. "basen" som smakte best av alle og toppingen var også god. Denne kommer jeg til å kjøpe flere av fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 26. februar 2014 #2873 Del Skrevet 26. februar 2014 Smakte denne i dag. Yoghurten var veeldig sur, men bortsett fra det var den god. Den blandingen i toppen med blåbær(?) smakte veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. februar 2014 #2874 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg har også smakt perleosten, men jeg likte den virkelig ikke altså. Synes den var skikkelig smakløs og ganske underlig i konsistensen. Jeg trodde det bare var vanlig Synnøve gulost men med mer hull i? Men, nå er jeg litt usikker, for jeg mener å huske at den var mer smakfull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 26. februar 2014 #2875 Del Skrevet 26. februar 2014 Makrell i tomat med basilikum var kjempegod, blir nok et fast innkjøp hos meg Har også smakt 14 gresk yoghurt med bringebær og granateple, var helt ok, litt sur kanskje. Men blir nok ikke noe jeg kommer til å kjøpe ofte. Er det noen som har smakt 14 cottage cheese med chilimandel? Er den veldig sterk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 26. februar 2014 #2876 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg syns 14 chilli mandel var veldig god, men jeg alle i 14 serien som jeg har smakt er gode, er og glad i den syrlige yoghurt smaken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #2877 Del Skrevet 26. februar 2014 Ser at mange syns 14 Gresk yoghurt er veldig sur, jeg syns den var god jeg! Men jeg er ikke så vant til å spise ting som smaker søtt. Anonymous poster hash: cb911...68f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. februar 2014 #2878 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg synes den 14 med gresk yoghurt og blåbær hadde for mye sånn blåbærsyltetøy oppi jeg. Også synes jeg muslien var kjedelig. Var jo bare havregryn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 26. februar 2014 #2879 Del Skrevet 26. februar 2014 Ser at mange syns 14 Gresk yoghurt er veldig sur, jeg syns den var god jeg! Men jeg er ikke så vant til å spise ting som smaker søtt. Anonymous poster hash: cb911...68f Den med bringebær og granateple tror jeg var pga bærene, ikke yoghurten i seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #2880 Del Skrevet 26. februar 2014 Smakte denne i dag. Yoghurten var veeldig sur, men bortsett fra det var den god. Den blandingen i toppen med blåbær(?) smakte veldig godt. Alle dere som sier at den greske yughurten er sur, gresk yoghurt SKAL være sur. Liker dere ikke det så liker dere rett og slett ikke gresk yoghurt De søte fra synnøve etc. er "kludra" med, sikker for at fler skal like dem. Anonymous poster hash: fc1d8...737 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå