Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var det med vilje eller skrev du fra mobil..? Uansett ingen god reklame for den sjokoladen, jeg ble ikke særlig fristet til å smake den nå ihvertfall. ;)

Det var et anfall av dårlig humor blandet med irritasjon over at produsenten av kjeksen har klart å gjøre en så lite smakfull kjeks så populær.

Anonymous poster hash: e6072...e76

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp isen kommer tilbake fra Hennig Olsen

Åååå hurra! Det var en av mine absolutt yndlingsiser:D Nam:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Smakte Røffe rifler med pepperbiff. Veldig god. Både jeg og samboer likte den, så forsvant fort :)

Smakte også den med cottage cheese og chilimandel fra 14 serien til Tine. Helt ok. Kanskje litt tørr, men man ble i det minste litt mett av den.

Endret av Crazycatlady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grilstad Engelsk Filetbacon er et magrere bacon. Perfekt til både frokost og lunsj.

Grilstad Bacon i tynne skiver gir et sprøtt bacon. Perfekt til både frokost og middag.

Grilstad bacon i tykke skiver gir en saftig smak. Perfekt som turmat og til middag.

Grilstad bacon i terninger. Baconterninger er perfekt til pasta, omeletter og som garnityr til fisk- og kjøttretter.

alle-sammenstilt.png?maxwidth=680&maxhei

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte cottage cheese med salte hasselnøtter og tørka bær fra 14 serien til Tine i dag. Synes konsistensen på cottage cheesen var perfekt, og toppingen var helt ok. Hadde vært bedre med en annen type nøtt enn hasselnøtter i toppingen. Pimpa min litt opp med ferske bringebær og det ble et helt nydelig mellommåltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte dreamisen med sitron i går. Syntes den var veldig god og minnet meg om sitronfromasj :Nikke: namnam :hoppendeglad:

Endret av Pepperbiff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Så at Bunnpris hadde fått mindre pakninger med kjøttdeig, kylling og svinefilet. Kostet 15 pr. pakke.

Vet ikke om det er nytt, men har ikke sett før.

Sikkert greit for dem som lager mat til én eller to småspiste

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns dere om de nye pizzaene på markedet?

Pizza Grandiosa Helmax (salami og skinke) - jeg syns denne var tam og lite smak.

Pizza Grandiosa Helmax (Pepperbiff) - Helt OK smak, men ingen ny favoritt.

Big One Grilled Steak - God smak, men måler seg ikke med Classic eller Pepperoni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så at Bunnpris hadde fått mindre pakninger med kjøttdeig, kylling og svinefilet. Kostet 15 pr. pakke.

Vet ikke om det er nytt, men har ikke sett før.

Sikkert greit for dem som lager mat til én eller to småspiste

De har hatt dags-tilbud i flere år, men det har vært en ny ting per dag. Nå er det tre ting mandag til torsdag og tre andre ting fra fredag til søndag. Kjøpte biff der sist fredag som jeg spiste for en time siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havregrøten i den nye 14-serien fra Tine var knallgod synes jeg!! Smakte best da jeg varmet den opp, står at den passer både som varm og kald. Mmmm :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen sett de nye biolaene ennå?

Anonymous poster hash: ed562...cf0

Det lurer jeg på også. Liker ikke melk, så vil veldig gjerne smake disse nye fruktbiolaene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen sett de nye biolaene ennå?

Det lurer jeg på også. Liker ikke melk, så vil veldig gjerne smake disse nye fruktbiolaene.

Ja, har smakt disse og likte de veldig godt :) Den beste var den med appelsin og mandarin smak, den gule.

593690_200_400.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har smakt disse og likte de veldig godt :) Den beste var den med appelsin og mandarin smak, den gule.

Syns du de smaker veldig annerledes fra vanlig juice, eller er det litt samme greia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

593690_200_400.jpg

Si hvor du kjøpte dem daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du de smaker veldig annerledes fra vanlig juice, eller er det litt samme greia?

Nei, egentlig ikke. Trodde kanskje de skulle være litt tjukkere enn vanlig juice siden det er Biola, men det er de ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...