pinar Skrevet 22. februar 2014 #2821 Del Skrevet 22. februar 2014 Her er den pizza lefsa jeg så. http://www.santamariaworld.com/no/Produkter/tex-mex/#!/pizza-tortilla/ Vet ikke om den er ny nå, men jeg har ikke sett den før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. februar 2014 #2822 Del Skrevet 22. februar 2014 Hehe silje33. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. februar 2014 #2823 Del Skrevet 22. februar 2014 Her er den pizza lefsa jeg så. http://www.santamariaworld.com/no/Produkter/tex-mex/#!/pizza-tortilla/ Vet ikke om den er ny nå, men jeg har ikke sett den før. Den er fra forrige runde ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #2824 Del Skrevet 22. februar 2014 Var det med vilje eller skrev du fra mobil..? Uansett ingen god reklame for den sjokoladen, jeg ble ikke særlig fristet til å smake den nå ihvertfall. Det var et anfall av dårlig humor blandet med irritasjon over at produsenten av kjeksen har klart å gjøre en så lite smakfull kjeks så populær. Anonymous poster hash: e6072...e76 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 22. februar 2014 #2825 Del Skrevet 22. februar 2014 Japp isen kommer tilbake fra Hennig Olsen Åååå hurra! Det var en av mine absolutt yndlingsiser:D Nam:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 22. februar 2014 #2826 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) Smakte Røffe rifler med pepperbiff. Veldig god. Både jeg og samboer likte den, så forsvant fort Smakte også den med cottage cheese og chilimandel fra 14 serien til Tine. Helt ok. Kanskje litt tørr, men man ble i det minste litt mett av den. Endret 22. februar 2014 av Crazycatlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 22. februar 2014 #2827 Del Skrevet 22. februar 2014 Grilstad Engelsk Filetbacon er et magrere bacon. Perfekt til både frokost og lunsj.Grilstad Bacon i tynne skiver gir et sprøtt bacon. Perfekt til både frokost og middag.Grilstad bacon i tykke skiver gir en saftig smak. Perfekt som turmat og til middag.Grilstad bacon i terninger. Baconterninger er perfekt til pasta, omeletter og som garnityr til fisk- og kjøttretter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbiten. Skrevet 22. februar 2014 #2828 Del Skrevet 22. februar 2014 Smakte cottage cheese med salte hasselnøtter og tørka bær fra 14 serien til Tine i dag. Synes konsistensen på cottage cheesen var perfekt, og toppingen var helt ok. Hadde vært bedre med en annen type nøtt enn hasselnøtter i toppingen. Pimpa min litt opp med ferske bringebær og det ble et helt nydelig mellommåltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperbiff Skrevet 23. februar 2014 #2829 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Smakte dreamisen med sitron i går. Syntes den var veldig god og minnet meg om sitronfromasj namnam Endret 23. februar 2014 av Pepperbiff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #2830 Del Skrevet 23. februar 2014 Har noen sett de nye biolaene ennå? Anonymous poster hash: ed562...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 23. februar 2014 #2831 Del Skrevet 23. februar 2014 Så at Bunnpris hadde fått mindre pakninger med kjøttdeig, kylling og svinefilet. Kostet 15 pr. pakke. Vet ikke om det er nytt, men har ikke sett før. Sikkert greit for dem som lager mat til én eller to småspiste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 23. februar 2014 #2832 Del Skrevet 23. februar 2014 Hva syns dere om de nye pizzaene på markedet? Pizza Grandiosa Helmax (salami og skinke) - jeg syns denne var tam og lite smak. Pizza Grandiosa Helmax (Pepperbiff) - Helt OK smak, men ingen ny favoritt. Big One Grilled Steak - God smak, men måler seg ikke med Classic eller Pepperoni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #2833 Del Skrevet 23. februar 2014 Grandiosa med pepperbiff er digg! Anonymous poster hash: ed562...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 23. februar 2014 #2834 Del Skrevet 23. februar 2014 Så at Bunnpris hadde fått mindre pakninger med kjøttdeig, kylling og svinefilet. Kostet 15 pr. pakke. Vet ikke om det er nytt, men har ikke sett før. Sikkert greit for dem som lager mat til én eller to småspiste De har hatt dags-tilbud i flere år, men det har vært en ny ting per dag. Nå er det tre ting mandag til torsdag og tre andre ting fra fredag til søndag. Kjøpte biff der sist fredag som jeg spiste for en time siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapunzel_ Skrevet 23. februar 2014 #2835 Del Skrevet 23. februar 2014 Havregrøten i den nye 14-serien fra Tine var knallgod synes jeg!! Smakte best da jeg varmet den opp, står at den passer både som varm og kald. Mmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 23. februar 2014 #2836 Del Skrevet 23. februar 2014 Har noen sett de nye biolaene ennå?Anonymous poster hash: ed562...cf0 Det lurer jeg på også. Liker ikke melk, så vil veldig gjerne smake disse nye fruktbiolaene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 23. februar 2014 #2837 Del Skrevet 23. februar 2014 Har noen sett de nye biolaene ennå? Anonymous poster hash: ed562...cf0 Det lurer jeg på også. Liker ikke melk, så vil veldig gjerne smake disse nye fruktbiolaene. Ja, har smakt disse og likte de veldig godt Den beste var den med appelsin og mandarin smak, den gule. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 23. februar 2014 #2838 Del Skrevet 23. februar 2014 Ja, har smakt disse og likte de veldig godt Den beste var den med appelsin og mandarin smak, den gule. Syns du de smaker veldig annerledes fra vanlig juice, eller er det litt samme greia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #2839 Del Skrevet 23. februar 2014 Ja, har smakt disse og likte de veldig godt Den beste var den med appelsin og mandarin smak, den gule. Si hvor du kjøpte dem daa Anonymous poster hash: ed562...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 23. februar 2014 #2840 Del Skrevet 23. februar 2014 Syns du de smaker veldig annerledes fra vanlig juice, eller er det litt samme greia? Nei, egentlig ikke. Trodde kanskje de skulle være litt tjukkere enn vanlig juice siden det er Biola, men det er de ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå