Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sørlandschips med bacon og honning er vondt!

Anonymous poster hash: ed562...cf0

Synest den var god jeg, skikkelig bacon smak :)

Men smørbar brunost ble bare feil i mitt hode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte skyr med kirsebærsmak, og hadde store forhåpninger, da jeg er veldig glad i Tines kirsebæryoghurt. Men, jeg ble skuffa. Synes den var litt for søt og mektig. Hadde vært bedre med en litt mer syrlig smak.

Dent piña var kjempegod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så forresten Ferske tortillalefser på Kiwi. De var heeelt myke og jeg fikk egentlig lyst til å kjøpe bare for å gnafse de i meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg elsker når det kommer nye matvarer, jeg!

Melkesjokoladen med oreo var helt OK, ikke helt min smak, men så er jeg ikke så begeistret for oreo i utgangspunktet heller, da.

Dream-isen med sitron synes jeg er kjempegod. Kunne kanskje vært en anelse mer sitronsmak i den, men. Ble positivt overrasket over hvor "iskremete" den var. Trodde den kom til å være mer sorbetaktig, så det likte jeg!

Polly sin melkesjokkis + salte peanøtter = drømmekombinasjon for min del. Endelig en søt/salt-kombinasjon der hvor man faktisk kjenner saltsmaken! Ny favoritt hos meg ihvertfall

Vet ikke helt om de lunsjsuppene fra Fjordland er nye,jeg (?), men jeg har ihvertfall aldri sett dem før. Den thaisuppen ble en suksess. Smaker faktisk mer enn bare salt (sier ikke at det er rene smaksbomben for det om, altså), og passer perfekt å ha med seg for meg som er på farten hele tiden, og prisen var faktisk ikke helt avskrekkende til ferdigmat å være.

Pasta med kjøttboller i tomatsaus i samme serien, tror jeg burde døpes om til tomatsaus med pasta og en kjøttbolle. Kommer ikke til å kjøpe den igjen. Kjempesalt tomatsaus og pastaen og alle de to (!) kjøttbollene var som å tygge gummi.

Ooog i morgen må jeg på potetgull-jakt skjønner jeg! Selv om eple og bacon og honning sammen med potetgull høres direkte kvalmt ut, så mååå jeg bare prøve de :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melkesjokolade med gonoreo var pyton akkurat som alt annet med gonoreo kjeks.

Anonymous poster hash: e6072...e76

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så forresten Ferske tortillalefser på Kiwi. De var heeelt myke og jeg fikk egentlig lyst til å kjøpe bare for å gnafse de i meg.

Er de fra Santa Maria? Jeg så noen nye pizza lefser på Rimi, og de så hvertfall veldig gode ut. nLitt sånn tjukkere enn vanlig tortilla lefse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de var ikke fra Santa Maria eller old el paso. Husker ikke hvor de kom fra. Trodde det var Buer, men fant de ikke på nettsidene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant disse på Rema 1000 i går, noen som har smakt?

(Det er to versjoner av Sport Lunch, Powerbreak 1 og 2)

POWERBREAKE.png
Endret av Secret Nickname
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Melkesjokolade med gonoreo var pyton akkurat som alt annet med gonoreo kjeks.

Anonymous poster hash: e6072...e76

Var det med vilje eller skrev du fra mobil..? Uansett ingen god reklame for den sjokoladen, jeg ble ikke særlig fristet til å smake den nå ihvertfall. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de var ikke fra Santa Maria eller old el paso. Husker ikke hvor de kom fra. Trodde det var Buer, men fant de ikke på nettsidene deres.

De er fra Buer ja, så dem nettopp på Kiwi selv:

fk6rrn.jpg

Edit: Litt sent ute :fnise:

Endret av Silje33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...