Safira Skrevet 20. februar 2014 #2781 Del Skrevet 20. februar 2014 Fant ny ZerOH med grapefrukt og guava på Ica i stad.Skal få testa den ut i morgen. Høres godt ut! Den med villbringebær var ganske kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 20. februar 2014 #2782 Del Skrevet 20. februar 2014 Høres godt ut! Den med villbringebær var ganske kjedelig.. Det var det jeg tenkte også. De hadde den også,men den frista ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #2783 Del Skrevet 20. februar 2014 På kiwi i dag så jeg en ny sukkerfri saft fra Eldorado. One heter den, kommer i to smaker; frukt og bringebær. Har noen smakt disse? Sikkert rimeligere enn fun light også? (stod ikke pris). Anonymous poster hash: fc1d8...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 20. februar 2014 #2784 Del Skrevet 20. februar 2014 Smakte såvidt på den nye Solo`en med sitron og melon, men kom fort på hvorfor jeg ikke er noe særlig glad i sukkerholdig brus. Jeg synes brusen smakte akkuratt som disse populære godteri-kjedene fra barndommen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 20. februar 2014 #2785 Del Skrevet 20. februar 2014 Vet ikke om det er nytt, men jeg lette forgjeves etter Doc i pose, men kom over noen Doc i eske. En type med honning-sitron og en med solbær. Håper ikke de har endret format totalt, for selve dropsene har ikke endret størrelse, og en fikk plass til flere i en pose (tror jeg). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 20. februar 2014 #2786 Del Skrevet 20. februar 2014 Vet ikke om det er nytt, men jeg lette forgjeves etter Doc i pose, men kom over noen Doc i eske. En type med honning-sitron og en med solbær. Håper ikke de har endret format totalt, for selve dropsene har ikke endret størrelse, og en fikk plass til flere i en pose (tror jeg). De er ikke nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 20. februar 2014 #2787 Del Skrevet 20. februar 2014 Jeg smakte nettopp på Opplagt granola med eple og kanel og den var altfor søt. Jeg er ikke overrasket siden jeg foretrekker å lage selv og jeg ikke er glad i smaken av sukker, men jeg ville gi det et forsøk allikevel. Kan nok få den ned med yoghurt naturell på enkelte dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 20. februar 2014 #2788 Del Skrevet 20. februar 2014 Åååh dn så god ut!! Hvor? Coop Prix og Rema 1000 Fant denne på Meny idag. Blir spennende å prøve Den må jeg ut å lete etter Har ikke Meny, men sikkert noen andre butikker som selger den 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 20. februar 2014 #2789 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) Disse er nye Endret 20. februar 2014 av Secret Nickname 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 20. februar 2014 #2790 Del Skrevet 20. februar 2014 Joika boller i pose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 20. februar 2014 #2791 Del Skrevet 20. februar 2014 Joika boller i pose Finnes dette produktet ennå altså?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #2792 Del Skrevet 21. februar 2014 Jeg trodde jeg var glad i cottage cheese, men disse 14-boksene ble for mye/for tørt for meg. Er spent på havregrøt-varianten da! Ellers er favorittene mine villbringebærsafta fra Zeroh (har generelt ikke vært begeistra for Zeroh, bortsett fra ananasen som jeg synes er kjempegod!) og Polly-sjokoladen. Hadde håpet på flere variasjoner av byggrynslunsjen - den er jeg helt, helt hekta på!Anonymous poster hash: 9dfbd...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 21. februar 2014 #2793 Del Skrevet 21. februar 2014 Her kommer Miss negativ igjen Jeg syns faktisk at den magerosten med soltørket tomat og basilikum var ganske forferdelig. Smakte ikke noe soltørket tomat og ikke basilikum. Var bare veldig salt og smakte veldig bearbeidet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. februar 2014 #2794 Del Skrevet 21. februar 2014 Her kommer Miss negativ igjen Jeg syns faktisk at den magerosten med soltørket tomat og basilikum var ganske forferdelig. Smakte ikke noe soltørket tomat og ikke basilikum. Var bare veldig salt og smakte veldig bearbeidet. Smakte den i dag jeg og. Synes den var OK. Men det smakte jo soltørket tomat. Men Kiwien min er såååå treg altså! Var jo knapt noen nyheter der jo Men jeg kjøpte denne Men den er kanskje ikke ny? Når jeg ser etter nyheter oppdager jeg jo ofte gamle produkter jeg ikke har sett før og Hadde bestemt meg for pizza til middag i dag på vei hjem, men den nye grandisen var ikke på butikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. februar 2014 #2795 Del Skrevet 21. februar 2014 Den nye grandisen, da har du ikke gått glipp av noe. Den var temmelig smaksløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #2796 Del Skrevet 21. februar 2014 Smakte den i dag jeg og. Synes den var OK. Men det smakte jo soltørket tomat. Men Kiwien min er såååå treg altså! Var jo knapt noen nyheter der jo Men jeg kjøpte denne Men den er kanskje ikke ny? Når jeg ser etter nyheter oppdager jeg jo ofte gamle produkter jeg ikke har sett før og Hadde bestemt meg for pizza til middag i dag på vei hjem, men den nye grandisen var ikke på butikken Nei denne er nok ikke ny Anonymous poster hash: 65f7e...0eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #2797 Del Skrevet 21. februar 2014 Den nye grandisen, da har du ikke gått glipp av noe. Den var temmelig smaksløs. Synes den nye med pepperbiff var veldig god, jeg! - Nå har jeg smakt potetsticks med salt & pepper. Det smakte ikke så mye egentlig. Gidder ikke kjøpe igjen. Anonymous poster hash: ed562...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-ida Skrevet 21. februar 2014 #2798 Del Skrevet 21. februar 2014 Sørlandschips med bacon og honning....hehe jeg syntes den smakte som burgerdressing på enten mc eller bk.... Men den var helt grei Nye oreo.....mmmmmmmmmmmm Smøreost med bbq kylling, ganske grei Wasa knekkebrød med urter og salt, god smak, men jeg foretrekker hardere knekkebrød Grandiosa med ostebunn......njææ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 21. februar 2014 #2799 Del Skrevet 21. februar 2014 Sørlandschips med bacon og honning....hehe jeg syntes den smakte som burgerdressing på enten mc eller bk.... Men den var helt grei Nye oreo.....mmmmmmmmmmmm Smøreost med bbq kylling, ganske grei Wasa knekkebrød med urter og salt, god smak, men jeg foretrekker hardere knekkebrød Grandiosa med ostebunn......njææ..... Chips med dressingsmak hørtes deilig ut, denne må jeg prøve! Er det knekkebrødet nytt det altså, det visste jeg ikke. Smakte det her om dagen, og synes egentlig det minnet mer om kjeks enn knekkebrød. Sikkert perfekt til ost og kjeks. God smak på det, men det er liksom ikke knekkebrød. Prøvde den 14-youghurten med blåbær og musli, men denne var ikke god(like greit egentlig til den stive prisen!). Tror egentlig jeg bare må innse nå at jeg ikke er så veldig fan av gresk youghurt rett og slett, selv om jeg har gitt det mange forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-ida Skrevet 21. februar 2014 #2800 Del Skrevet 21. februar 2014 Smørbar brunost.... Jeg liker brunost, jeg liker smøreost = jeg liker'n 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå