Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

I dag har jeg smakt både Maaruds nye potetgull med smak av pepperbiff og den greske yoghurtisen med sitron. Førstnevnte var utrolig god, men hadde veldig fremtredende peppersmak så kunne kanskje blitt forvekslet med vanlig pepper-potetgull. Bare litt mer smaksfull. Og sistnevnte, isen, var ikke noe for min smak. Helt OK konsistens, men for kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Freiasjokoladen med Oreo var en gedigen skuffelse og jeg kommer neppe til å kjøpe den igjen. Gleder meg desto mer til å smake på Milka sin oreosjokolade som jeg bestilte på ebay i går :spise:

hsfile_231062.jpg

Oj, kan man det? Hva betaler du for det? :)

Disse finnes i Norge og, ihvertfall i Ålesund :) Forøvrig sikkert billigere å fra ebay.

Anonymous poster hash: a7c6c...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Smakte Grandiosa helmax med biff og den smakte egentlig ingenting. Akkurat som alle de andre Grandiosaene. Spiser ikke mye ferdigpizza, men syns jeg har smakt bedre.

Haha, alt jeg har smakt på har jeg vært negativ til. Håper det er noe jeg liker da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at det er utrolig kjipt at dette store produkt-slippet kommer etter jul og da også etter nyttårsforsetter. Så utrolig mange spennede go'biter som er strengt forbudt. :fnise: Mange ukedager imellom helgene kjenner jeg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, også har jeg smakt noen nye gummigodter fra samme "serie" som seigmenn. Noe jungeldyr eller noe sånt? Ikke særlig gode. Veldig barnslig smak og utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uh, litt mange innlegg på en gang fra meg her nå,blir litt overivrig men jeg fikk smakt på Oreo-sjokoladen forrige helg. Skuffende lite oreo-smak, minnet jo mest om Kvikk Lunsj-plata bare uten hav-salt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sindre2014

Er Gilde Kebab(kebabkjøtt, pitabrød og saus) ny? Og er den god?

Synes egentlig ikke kebabkjøttet de selger til kebabsjapper er noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Minnet veldig om wasabi, men det var ikke sterkt i det hele tatt. Ellers god da, så jeg får heller ta litt pepper på :P

Ja, jeg har piffet den opp med hvitløk, hakket løk og litt chilipepper. Da ble det mer liv! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har jeg smakt til nå:

Oreo sjokoladen: DØDSgod <3 smaker som den Freia kjekskuler som var for noen år siden. NAM!

Dent trio: veldig god. Tropisk smak

Tine 14 cottage cheese: god smack, men var litt lite mat i forhold til kaloriinnhold. Ville som flere her skriver droppa nøttene og hatt mer cc i den.

Blir gjenkjøp av Dent trio! Og oreo-sjokoladen blir nok kjøpt til en jentekveld og to, men er sjelden jeg kjøper sånt til meg selv.

Vil smake de nye dream-isene, den nye skyren + de nye yoplaityoghurtene.

Anonymous poster hash: db92a...8d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse finnes i Norge og, ihvertfall i Ålesund :) Forøvrig sikkert billigere å fra ebay.

Hvor i Ålesund?

Anonymous poster hash: 43675...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne oreosjokoladen, er det kjeksbiter i den eller bare den hvite kremen?

Begge deler.

Men ikke så mye da.

Anonymous poster hash: 73cfe...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i Ålesund?

Anonymous poster hash: 43675...0eb

Godteland på Moa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...