Chien Skrevet 19. februar 2014 #2761 Del Skrevet 19. februar 2014 I dag har jeg smakt både Maaruds nye potetgull med smak av pepperbiff og den greske yoghurtisen med sitron. Førstnevnte var utrolig god, men hadde veldig fremtredende peppersmak så kunne kanskje blitt forvekslet med vanlig pepper-potetgull. Bare litt mer smaksfull. Og sistnevnte, isen, var ikke noe for min smak. Helt OK konsistens, men for kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #2762 Del Skrevet 19. februar 2014 Freiasjokoladen med Oreo var en gedigen skuffelse og jeg kommer neppe til å kjøpe den igjen. Gleder meg desto mer til å smake på Milka sin oreosjokolade som jeg bestilte på ebay i går Oj, kan man det? Hva betaler du for det? Disse finnes i Norge og, ihvertfall i Ålesund Forøvrig sikkert billigere å fra ebay. Anonymous poster hash: a7c6c...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 19. februar 2014 #2763 Del Skrevet 19. februar 2014 Smakte Grandiosa helmax med biff og den smakte egentlig ingenting. Akkurat som alle de andre Grandiosaene. Spiser ikke mye ferdigpizza, men syns jeg har smakt bedre. Haha, alt jeg har smakt på har jeg vært negativ til. Håper det er noe jeg liker da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 19. februar 2014 #2764 Del Skrevet 19. februar 2014 Herseys har og en sånn oreo variant som milka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 19. februar 2014 #2765 Del Skrevet 19. februar 2014 Merker at det er utrolig kjipt at dette store produkt-slippet kommer etter jul og da også etter nyttårsforsetter. Så utrolig mange spennede go'biter som er strengt forbudt. Mange ukedager imellom helgene kjenner jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 19. februar 2014 #2766 Del Skrevet 19. februar 2014 Ja, også har jeg smakt noen nye gummigodter fra samme "serie" som seigmenn. Noe jungeldyr eller noe sånt? Ikke særlig gode. Veldig barnslig smak og utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 19. februar 2014 #2767 Del Skrevet 19. februar 2014 Uh, litt mange innlegg på en gang fra meg her nå,blir litt overivrig men jeg fikk smakt på Oreo-sjokoladen forrige helg. Skuffende lite oreo-smak, minnet jo mest om Kvikk Lunsj-plata bare uten hav-salt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 19. februar 2014 #2768 Del Skrevet 19. februar 2014 Så denne i dag, er ikke den ny? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sindre2014 Skrevet 19. februar 2014 #2769 Del Skrevet 19. februar 2014 Er Gilde Kebab(kebabkjøtt, pitabrød og saus) ny? Og er den god? Synes egentlig ikke kebabkjøttet de selger til kebabsjapper er noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 19. februar 2014 #2770 Del Skrevet 19. februar 2014 Så denne i dag, er ikke den ny? Åååh dn så god ut!! Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 19. februar 2014 #2771 Del Skrevet 19. februar 2014 http://www.brynildsen.no/kaker-og-desserter/philadelphia-almondy-ostekake/ Smakte denne i dag.. syns den var kjedelig..for lite smak av sitron. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 20. februar 2014 #2772 Del Skrevet 20. februar 2014 Enig! Minnet veldig om wasabi, men det var ikke sterkt i det hele tatt. Ellers god da, så jeg får heller ta litt pepper på Ja, jeg har piffet den opp med hvitløk, hakket løk og litt chilipepper. Da ble det mer liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 20. februar 2014 #2773 Del Skrevet 20. februar 2014 Fant denne på Meny idag. Blir spennende å prøve 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 20. februar 2014 #2774 Del Skrevet 20. februar 2014 Fant denne på Meny idag. Blir spennende å prøve *snip*Åh, den gleder jeg meg til å smake! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #2775 Del Skrevet 20. februar 2014 Dette har jeg smakt til nå: Oreo sjokoladen: DØDSgod <3 smaker som den Freia kjekskuler som var for noen år siden. NAM! Dent trio: veldig god. Tropisk smak Tine 14 cottage cheese: god smack, men var litt lite mat i forhold til kaloriinnhold. Ville som flere her skriver droppa nøttene og hatt mer cc i den. Blir gjenkjøp av Dent trio! Og oreo-sjokoladen blir nok kjøpt til en jentekveld og to, men er sjelden jeg kjøper sånt til meg selv. Vil smake de nye dream-isene, den nye skyren + de nye yoplaityoghurtene. Anonymous poster hash: db92a...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 20. februar 2014 #2776 Del Skrevet 20. februar 2014 Denne oreosjokoladen, er det kjeksbiter i den eller bare den hvite kremen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #2777 Del Skrevet 20. februar 2014 Disse finnes i Norge og, ihvertfall i Ålesund Forøvrig sikkert billigere å fra ebay. Anonymous poster hash: a7c6c...701 Hvor i Ålesund? Anonymous poster hash: 43675...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #2778 Del Skrevet 20. februar 2014 Denne oreosjokoladen, er det kjeksbiter i den eller bare den hvite kremen? Begge deler. Men ikke så mye da. Anonymous poster hash: 73cfe...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #2779 Del Skrevet 20. februar 2014 Hvor i Ålesund? Anonymous poster hash: 43675...0eb Godteland på Moa Anonymous poster hash: a7c6c...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 20. februar 2014 #2780 Del Skrevet 20. februar 2014 Fant ny ZerOH med grapefrukt og guava på Ica i stad.Skal få testa den ut i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå