Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Gjest Inggolf

Nå har vi begynt å få inn masse nytt der jeg jobber! Av ting jeg la merke til i dag er Oreo-sjokoladen og en ny nøtteblanding fra Polly. I tillegg kom det ny to nye Sørlandschips, den ene med salt og - hold dere fast - eple! Jeg syns ikke den var god i det hele tatt, den smakte litt som potetgull med baksmak av et eple som har lagt oppskåret for lenge. Husker ikke helt hva den andre var, men mener det var biff og honning? :klo: Tar nok ikke lang tid før de to forsvinner fra hyllene.

Du har ikke lest noen innlegg i tråden før du postet ihvertfall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har ikke lest noen innlegg i tråden før du postet ihvertfall :fnise:

Haha, oi! Nei, det har jeg ikke :laugh: Ikke meningen å repetere, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har sett de nye potetgullene i Trondheim? Jeg blir desperat snart om jeg ikke finner dem!

Har fått testet sjokoladen med orea (ok), smørbukk sjokkisen (jeg likte den ikke, mannen elsket den), de nye dent o hoiene (namnam!) og zero villbringebær (smaker syntetisk, men ok med taffelvann). Fant også Lion med hvit sjokolade på deli de luca, den var nydelig, men usikker på om det egentlig er et nytt produkt.

Anonymous poster hash: c8d7a...267
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk inn Dent Trio ( http://www.brynildgruppen.no/siste-nytt/dent-trio-tre-smaker-i-en-eske-2#.Uv0_Jfl5PTo ) på jobb idag og som den pastill-fantasten jeg er, så bare MÅTTE jeg ha en eske og smake bittelitt på de. Den gule og den røde ("Ananas og kokos" og "Jordbær og Pomelo") var super gode, men den orange med "Fersken og grapefrukt" var både for sur og smakløs.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk inn Dent Trio ( http://www.brynildgruppen.no/siste-nytt/dent-trio-tre-smaker-i-en-eske-2#.Uv0_Jfl5PTo ) på jobb idag og som den pastill-fantasten jeg er, så bare MÅTTE jeg ha en eske og smake bittelitt på de. Den gule og den røde ("Ananas og kokos" og "Jordbær og Pomelo") var super gode, men den orange med "Fersken og grapefrukt" var både for sur og smakløs.

Denne er veldig god! Men ikke sett noen sted i butikk :( Fikk bare smake fra en kollega.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Synes det er teit at Coop Mega og Rimi legger ut tilbudsavisa med bilde av nye varer, som blant annet Oreo sjokoladen og Polly karamell. Hva er vitsen med det, når ikke varene er komt i butikken enda? Juks...

Anonymous poster hash: 25792...616

De håper sikkert på at da du er i butikken og ikke finner det du kom dit for, så går du og finner deg en annen vare som forhåpetligvis er dyrere! Hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tillegg kom det ny to nye Sørlandschips, den ene med salt og - hold dere fast - eple! Jeg syns ikke den var god i det hele tatt, den smakte litt som potetgull med baksmak av et eple som har lagt oppskåret for lenge. Husker ikke helt hva den andre var, men mener det var biff og honning? :klo: Tar nok ikke lang tid før de to forsvinner fra hyllene.

VG har testet det med eple, tror det fikk terningkast 1.

Er det noen som har sett de nye potetgullene i Trondheim? Jeg blir desperat snart om jeg ikke finner dem!

Anonymous poster hash: c8d7a...267

De har Røffe Rifler på Obs! ihvertfall. Er på rødpris nå også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har Røffe Rifler på Rema 1000 Moholt.

Anonymous poster hash: ed562...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nå en evighet etter at den kom ut smakt litago bananmelk. Syns den var alt for god! Og håper den kan komme i litt lettere varian.. (Meieri pluss banan, en favoritt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Jeg har nå en evighet etter at den kom ut smakt litago bananmelk. Syns den var alt for god! Og håper den kan komme i litt lettere varian.. (Meieri pluss banan, en favoritt).

husker jeg helt feil eller er/var du veldig glad i sitronyoghurt?

den kommer med vår-pakken til tine ser jeg i linken over her (men det så du kanskje selv også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte nye knekkebrød igår....sånne runde fra wasa med french herbes og havsalt..... Smaken var veldig god....men jeg foretrekker "hardere" knekkebrød :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nye lunsjretter fra fjordland, safarikjeks i porsjonspakker, smørbar brunost og oreo og pollysjokolade på rimi i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte zeroh! med villbringebærsmak i dag.. ganske kjedelig :( Syns de kunne valgt en litt mer spennede smak, jeg syns jo de 4 andre er veldig gode!

..men ser nå at den med hylleblomst og sitron er ute av sortimentet i 2014..:/

Å nei :( Det var jo den beste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, kremost med afrikansk paprika kommer tilbake som sesongvare, nå ble jeg glad:D Syntes den var kjempegod.

Er veldig spent på å smake smørbar brunost. Er kjempeglad i brunost men klarer aldri å spise opp en hel vanlig en før den blir tørr så kjøper det sjeldent.. + at smørbart pålegg er mye mer praktisk å ha med på jobb osv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...