Gjest Inggolf Skrevet 13. februar 2014 #2621 Del Skrevet 13. februar 2014 Nå har vi begynt å få inn masse nytt der jeg jobber! Av ting jeg la merke til i dag er Oreo-sjokoladen og en ny nøtteblanding fra Polly. I tillegg kom det ny to nye Sørlandschips, den ene med salt og - hold dere fast - eple! Jeg syns ikke den var god i det hele tatt, den smakte litt som potetgull med baksmak av et eple som har lagt oppskåret for lenge. Husker ikke helt hva den andre var, men mener det var biff og honning? Tar nok ikke lang tid før de to forsvinner fra hyllene. Du har ikke lest noen innlegg i tråden før du postet ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lila Skrevet 13. februar 2014 #2622 Del Skrevet 13. februar 2014 Du har ikke lest noen innlegg i tråden før du postet ihvertfall Haha, oi! Nei, det har jeg ikke Ikke meningen å repetere, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #2623 Del Skrevet 13. februar 2014 Er det noen som har sett de nye potetgullene i Trondheim? Jeg blir desperat snart om jeg ikke finner dem! Har fått testet sjokoladen med orea (ok), smørbukk sjokkisen (jeg likte den ikke, mannen elsket den), de nye dent o hoiene (namnam!) og zero villbringebær (smaker syntetisk, men ok med taffelvann). Fant også Lion med hvit sjokolade på deli de luca, den var nydelig, men usikker på om det egentlig er et nytt produkt. Anonymous poster hash: c8d7a...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 13. februar 2014 #2624 Del Skrevet 13. februar 2014 Fikk inn Dent Trio ( http://www.brynildgruppen.no/siste-nytt/dent-trio-tre-smaker-i-en-eske-2#.Uv0_Jfl5PTo ) på jobb idag og som den pastill-fantasten jeg er, så bare MÅTTE jeg ha en eske og smake bittelitt på de. Den gule og den røde ("Ananas og kokos" og "Jordbær og Pomelo") var super gode, men den orange med "Fersken og grapefrukt" var både for sur og smakløs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 13. februar 2014 #2625 Del Skrevet 13. februar 2014 Fikk inn Dent Trio ( http://www.brynildgruppen.no/siste-nytt/dent-trio-tre-smaker-i-en-eske-2#.Uv0_Jfl5PTo ) på jobb idag og som den pastill-fantasten jeg er, så bare MÅTTE jeg ha en eske og smake bittelitt på de. Den gule og den røde ("Ananas og kokos" og "Jordbær og Pomelo") var super gode, men den orange med "Fersken og grapefrukt" var både for sur og smakløs. Denne er veldig god! Men ikke sett noen sted i butikk Fikk bare smake fra en kollega. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silverstream Skrevet 13. februar 2014 #2626 Del Skrevet 13. februar 2014 Synes det er teit at Coop Mega og Rimi legger ut tilbudsavisa med bilde av nye varer, som blant annet Oreo sjokoladen og Polly karamell. Hva er vitsen med det, når ikke varene er komt i butikken enda? Juks... Anonymous poster hash: 25792...616 De håper sikkert på at da du er i butikken og ikke finner det du kom dit for, så går du og finner deg en annen vare som forhåpetligvis er dyrere! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 14. februar 2014 #2627 Del Skrevet 14. februar 2014 Fikk tak i pollysjokoladen idag og fy fader så GOD den er! Ny favoritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #2628 Del Skrevet 14. februar 2014 Likte den nye Dent trio! Veldig gode smaker. Anonymous poster hash: 25792...616 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 14. februar 2014 #2629 Del Skrevet 14. februar 2014 Har kjøpt Polly og Smørbukk-sjokoladene i dag, gleder meg til å teste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 14. februar 2014 #2630 Del Skrevet 14. februar 2014 I tillegg kom det ny to nye Sørlandschips, den ene med salt og - hold dere fast - eple! Jeg syns ikke den var god i det hele tatt, den smakte litt som potetgull med baksmak av et eple som har lagt oppskåret for lenge. Husker ikke helt hva den andre var, men mener det var biff og honning? Tar nok ikke lang tid før de to forsvinner fra hyllene. VG har testet det med eple, tror det fikk terningkast 1. Er det noen som har sett de nye potetgullene i Trondheim? Jeg blir desperat snart om jeg ikke finner dem! Anonymous poster hash: c8d7a...267 De har Røffe Rifler på Obs! ihvertfall. Er på rødpris nå også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 14. februar 2014 #2631 Del Skrevet 14. februar 2014 Jeg fant nye Big One grilled steak på Rema idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #2632 Del Skrevet 14. februar 2014 Er det noen som har sett de nye potetgullene i Trondheim? Jeg blir desperat snart om jeg ikke finner dem! De har Røffe Rifler på Rema 1000 Moholt. Anonymous poster hash: ed562...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 14. februar 2014 #2633 Del Skrevet 14. februar 2014 Fant denne yoghurten på butikken i dag. Boksen innholden 850 gram yoghurt. Her er 30 nyheter fra Tine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 14. februar 2014 #2634 Del Skrevet 14. februar 2014 Jeg har nå en evighet etter at den kom ut smakt litago bananmelk. Syns den var alt for god! Og håper den kan komme i litt lettere varian.. (Meieri pluss banan, en favoritt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 15. februar 2014 #2635 Del Skrevet 15. februar 2014 Polly sjokoladen var veldig god. Akkurat passe balanse mellom sjokolade, nøtter og salt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 15. februar 2014 #2636 Del Skrevet 15. februar 2014 Jeg har nå en evighet etter at den kom ut smakt litago bananmelk. Syns den var alt for god! Og håper den kan komme i litt lettere varian.. (Meieri pluss banan, en favoritt). husker jeg helt feil eller er/var du veldig glad i sitronyoghurt? den kommer med vår-pakken til tine ser jeg i linken over her (men det så du kanskje selv også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-ida Skrevet 15. februar 2014 #2637 Del Skrevet 15. februar 2014 Kjøpte nye knekkebrød igår....sånne runde fra wasa med french herbes og havsalt..... Smaken var veldig god....men jeg foretrekker "hardere" knekkebrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulinda Skrevet 15. februar 2014 #2638 Del Skrevet 15. februar 2014 Så nye lunsjretter fra fjordland, safarikjeks i porsjonspakker, smørbar brunost og oreo og pollysjokolade på rimi i dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 15. februar 2014 #2639 Del Skrevet 15. februar 2014 Smakte zeroh! med villbringebærsmak i dag.. ganske kjedelig Syns de kunne valgt en litt mer spennede smak, jeg syns jo de 4 andre er veldig gode! ..men ser nå at den med hylleblomst og sitron er ute av sortimentet i 2014..:/ Å nei Det var jo den beste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 15. februar 2014 #2640 Del Skrevet 15. februar 2014 Oh, kremost med afrikansk paprika kommer tilbake som sesongvare, nå ble jeg glad:D Syntes den var kjempegod. Er veldig spent på å smake smørbar brunost. Er kjempeglad i brunost men klarer aldri å spise opp en hel vanlig en før den blir tørr så kjøper det sjeldent.. + at smørbart pålegg er mye mer praktisk å ha med på jobb osv:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå