Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Les innlegget øverst på siden her.

Og hvis jeg husker rett, så er det et innlegg om den på forige side også :Nikke:

Takk.

Sur, søt eller flat smak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle ønske de kunne komme med en glutenfri Grandiosa jeg. Ikke at det er så fantastisk godt, men veldig ålreit når man kommer sent hjem og har lyst på noe lettvint. Vet det finnes noen glutenfrie frossenpizzaer, men utvalget er elendig.

Det skal vist komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Takk.

Sur, søt eller flat smak?

Vettkeeem :vetikke:

Har verken smakt eller sett den selv.

Hellstrøm kommer med ferdigretter! Gleder meg til å smake om de er noe bedre enn andre ferdigretter.

Jeg lurer på om det er noe han kan finne på å kjøpe og spise selv jeg :ler:

Han har vel den "policy`en" at ferdigretter er grusomt og huff og ææsssjjjjj uansett, samme hva...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det er noe han kan finne på å kjøpe og spise selv jeg :ler:

Han har vel den "policy`en" at ferdigretter er grusomt og huff og ææsssjjjjj uansett, samme hva...

Sitat Hellstrøm fra vg:

"- Jeg gjør dette med formål og ambisjon om å få hele den norske matindustrien til å fornye seg. De må bli bedre! Vi har fått til et produkt som revolusjonerer industrien. Produktene er uten tilsetningsstoffer, konserveringsmiddel og kunstige midler. Her er det ingen kjemikalier. Det er motsetningen til alt jeg har kritisert i norsk matindustri, produkter som du ikke skjønner hva inneholder, produkter som er tilsatt masse for å få lang holdbarhet og som ikke har smak. Mitt produkt er et kvalitetsprodukt som helt sikkert vil utfordre den norske matindustrien."

Jeg har troa, tror ikke han setter navnet sitt på dårlig mat :)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest crazycatlady

Det skal vist komme.

Skal det? Så bra! På tide! Jeg sendte dem mail med forslag om det for noen år siden, men da virket de ikke så interessert. Bra de tar til fornuft! Er jo mange som har glutenallergi, hveteallergi eller av annen grunn ikke ønsker å spise hvete. Håper de kommer med en hel glutenfri serie! :) Ihvertfall at det kommer 3-4 stk og ikke bare en. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Sitat Hellstrøm fra vg:

"- Jeg gjør dette med formål og ambisjon om å få hele den norske matindustrien til å fornye seg. De må bli bedre! Vi har fått til et produkt som revolusjonerer industrien. Produktene er uten tilsetningsstoffer, konserveringsmiddel og kunstige midler. Her er det ingen kjemikalier. Det er motsetningen til alt jeg har kritisert i norsk matindustri, produkter som du ikke skjønner hva inneholder, produkter som er tilsatt masse for å få lang holdbarhet og som ikke har smak. Mitt produkt er et kvalitetsprodukt som helt sikkert vil utfordre den norske matindustrien."

Jeg har troa, tror ikke han setter navnet sitt på dårlig mat :)

Joda, men han sa alikevell ikke noe om om han kommer til å kjøpe dem.

Og for å være helt ærlig så har jeg mine tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maaruds nye potetgull "Crispy Bacon" er nå prøvd. Synes ikke det smaker bacon i det hele tatt jeg,heller mere mot grillkrydder.

Prøvde også Malacos nye Kicks lakris "Sea Salt". Ikke så salt som jeg hadde håpet,faktisk en god del søtere enn forventet,MEN Kick er godt,og det var denne også! :D Lakris <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men han sa alikevell ikke noe om om han kommer til å kjøpe dem.

Og for å være helt ærlig så har jeg mine tvil.

Jeg tror ikke Hellstrøm spiser ferdigmat, uansett om han har vært med på å utvikle den selv eller ikke jeg. Men kjempebra at det kommer noe litt "renere" ferdigmat.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maaruds nye potetgull "Crispy Bacon" er nå prøvd. Synes ikke det smaker bacon i det hele tatt jeg,heller mere mot grillkrydder.

Prøvde også Malacos nye Kicks lakris "Sea Salt". Ikke så salt som jeg hadde håpet,faktisk en god del søtere enn forventet,MEN Kick er godt,og det var denne også! :D Lakris <3

Crispy bacon har vært her siden i høst, men jeg er enig med deg i dommen :)

Anonymous poster hash: c8d7a...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har også kick havsalt :)

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Det har vel også kick`en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd den Tine 14 med cottage cheese og mandel/chilli blanding. Jeg syns det var en god kombinasjon! Likte det litt sterke sammen med melkeprodukt. God balangse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle må si fra straks dere ser nye produkter i butikken! Samt hvilke butikk og hvor!!
Er så spent:D

Anonymous poster hash: ed562...cf0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er teit at Coop Mega og Rimi legger ut tilbudsavisa med bilde av nye varer, som blant annet Oreo sjokoladen og Polly karamell. Hva er vitsen med det, når ikke varene er komt i butikken enda? Juks...

Anonymous poster hash: 25792...616
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Synes det er teit at Coop Mega og Rimi legger ut tilbudsavisa med bilde av nye varer, som blant annet Oreo sjokoladen og Polly karamell. Hva er vitsen med det, når ikke varene er komt i butikken enda? Juks...

Anonymous poster hash: 25792...616

Ja, det er dårlig bissniss!

Men da kommer de nok med vareleveringen denne uken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...