Topplue Skrevet 7. februar 2014 #2561 Del Skrevet 7. februar 2014 Les innlegget øverst på siden her. Og hvis jeg husker rett, så er det et innlegg om den på forige side også Takk. Sur, søt eller flat smak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 8. februar 2014 #2562 Del Skrevet 8. februar 2014 Hellstrøm kommer med ferdigretter! Gleder meg til å smake om de er noe bedre enn andre ferdigretter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 8. februar 2014 #2563 Del Skrevet 8. februar 2014 Hellstrøm kommer med ferdigretter! Gleder meg til å smake om de er noe bedre enn andre ferdigretter. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/mat/utrolig-god-smak/10121968/ Veldig dyre da, men høres godt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. februar 2014 #2564 Del Skrevet 8. februar 2014 Skulle ønske de kunne komme med en glutenfri Grandiosa jeg. Ikke at det er så fantastisk godt, men veldig ålreit når man kommer sent hjem og har lyst på noe lettvint. Vet det finnes noen glutenfrie frossenpizzaer, men utvalget er elendig. Det skal vist komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 8. februar 2014 #2565 Del Skrevet 8. februar 2014 Takk. Sur, søt eller flat smak? Vettkeeem Har verken smakt eller sett den selv. Hellstrøm kommer med ferdigretter! Gleder meg til å smake om de er noe bedre enn andre ferdigretter. Jeg lurer på om det er noe han kan finne på å kjøpe og spise selv jeg Han har vel den "policy`en" at ferdigretter er grusomt og huff og ææsssjjjjj uansett, samme hva... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 8. februar 2014 #2566 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg lurer på om det er noe han kan finne på å kjøpe og spise selv jeg Han har vel den "policy`en" at ferdigretter er grusomt og huff og ææsssjjjjj uansett, samme hva... Sitat Hellstrøm fra vg: "- Jeg gjør dette med formål og ambisjon om å få hele den norske matindustrien til å fornye seg. De må bli bedre! Vi har fått til et produkt som revolusjonerer industrien. Produktene er uten tilsetningsstoffer, konserveringsmiddel og kunstige midler. Her er det ingen kjemikalier. Det er motsetningen til alt jeg har kritisert i norsk matindustri, produkter som du ikke skjønner hva inneholder, produkter som er tilsatt masse for å få lang holdbarhet og som ikke har smak. Mitt produkt er et kvalitetsprodukt som helt sikkert vil utfordre den norske matindustrien." Jeg har troa, tror ikke han setter navnet sitt på dårlig mat 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 8. februar 2014 #2567 Del Skrevet 8. februar 2014 Det skal vist komme. Skal det? Så bra! På tide! Jeg sendte dem mail med forslag om det for noen år siden, men da virket de ikke så interessert. Bra de tar til fornuft! Er jo mange som har glutenallergi, hveteallergi eller av annen grunn ikke ønsker å spise hvete. Håper de kommer med en hel glutenfri serie! Ihvertfall at det kommer 3-4 stk og ikke bare en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 8. februar 2014 #2568 Del Skrevet 8. februar 2014 Sitat Hellstrøm fra vg: "- Jeg gjør dette med formål og ambisjon om å få hele den norske matindustrien til å fornye seg. De må bli bedre! Vi har fått til et produkt som revolusjonerer industrien. Produktene er uten tilsetningsstoffer, konserveringsmiddel og kunstige midler. Her er det ingen kjemikalier. Det er motsetningen til alt jeg har kritisert i norsk matindustri, produkter som du ikke skjønner hva inneholder, produkter som er tilsatt masse for å få lang holdbarhet og som ikke har smak. Mitt produkt er et kvalitetsprodukt som helt sikkert vil utfordre den norske matindustrien." Jeg har troa, tror ikke han setter navnet sitt på dårlig mat Joda, men han sa alikevell ikke noe om om han kommer til å kjøpe dem. Og for å være helt ærlig så har jeg mine tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SillySue Skrevet 8. februar 2014 #2569 Del Skrevet 8. februar 2014 Maaruds nye potetgull "Crispy Bacon" er nå prøvd. Synes ikke det smaker bacon i det hele tatt jeg,heller mere mot grillkrydder. Prøvde også Malacos nye Kicks lakris "Sea Salt". Ikke så salt som jeg hadde håpet,faktisk en god del søtere enn forventet,MEN Kick er godt,og det var denne også! :D Lakris <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 9. februar 2014 #2570 Del Skrevet 9. februar 2014 Joda, men han sa alikevell ikke noe om om han kommer til å kjøpe dem. Og for å være helt ærlig så har jeg mine tvil. Jeg tror ikke Hellstrøm spiser ferdigmat, uansett om han har vært med på å utvikle den selv eller ikke jeg. Men kjempebra at det kommer noe litt "renere" ferdigmat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #2571 Del Skrevet 9. februar 2014 Maaruds nye potetgull "Crispy Bacon" er nå prøvd. Synes ikke det smaker bacon i det hele tatt jeg,heller mere mot grillkrydder. Prøvde også Malacos nye Kicks lakris "Sea Salt". Ikke så salt som jeg hadde håpet,faktisk en god del søtere enn forventet,MEN Kick er godt,og det var denne også! :D Lakris <3 Crispy bacon har vært her siden i høst, men jeg er enig med deg i dommen Anonymous poster hash: c8d7a...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #2572 Del Skrevet 9. februar 2014 Crispy bacon har vært her siden i høst, men jeg er enig med deg i dommen Anonymous poster hash: c8d7a...267 Det har også kick havsalt Anonymous poster hash: 65f7e...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SillySue Skrevet 9. februar 2014 #2573 Del Skrevet 9. februar 2014 Haha,da er jeg veldig treg i å få med meg ting Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 9. februar 2014 #2574 Del Skrevet 9. februar 2014 Crispy bacon har vært her siden i høst, men jeg er enig med deg i dommen Anonymous poster hash: c8d7a...267 Det har vel også kick`en.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 10. februar 2014 #2575 Del Skrevet 10. februar 2014 Nå har jeg prøvd den Tine 14 med cottage cheese og mandel/chilli blanding. Jeg syns det var en god kombinasjon! Likte det litt sterke sammen med melkeprodukt. God balangse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #2576 Del Skrevet 10. februar 2014 Alle må si fra straks dere ser nye produkter i butikken! Samt hvilke butikk og hvor!! Er så spent:D Anonymous poster hash: ed562...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #2577 Del Skrevet 10. februar 2014 Synes det er teit at Coop Mega og Rimi legger ut tilbudsavisa med bilde av nye varer, som blant annet Oreo sjokoladen og Polly karamell. Hva er vitsen med det, når ikke varene er komt i butikken enda? Juks... Anonymous poster hash: 25792...616 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 10. februar 2014 #2578 Del Skrevet 10. februar 2014 Oreo sjokoladen har de på Shell :D Har ikke smakt den, men så den der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #2579 Del Skrevet 10. februar 2014 Har de den nye cottage cheesen andre steder enn Narvesen?Anonymous poster hash: c9475...f6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 10. februar 2014 #2580 Del Skrevet 10. februar 2014 Synes det er teit at Coop Mega og Rimi legger ut tilbudsavisa med bilde av nye varer, som blant annet Oreo sjokoladen og Polly karamell. Hva er vitsen med det, når ikke varene er komt i butikken enda? Juks... Anonymous poster hash: 25792...616 Ja, det er dårlig bissniss! Men da kommer de nok med vareleveringen denne uken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå