Gjest Clavel Skrevet 2. februar 2014 #2541 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Smakte zeroh! med villbringebærsmak i dag.. ganske kjedelig Syns de kunne valgt en litt mer spennede smak, jeg syns jo de 4 andre er veldig gode! ..men ser nå at den med hylleblomst og sitron er ute av sortimentet i 2014..:/ Endret 2. februar 2014 av Clavel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 2. februar 2014 #2542 Del Skrevet 2. februar 2014 Nå har jeg smakt melkesjokolade med oreo, og er ikke sånn kjempeimponert. Den var jo god, men kanskje litt kjedelig og veldig mektig. Ble nesten litt for mye av det gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 2. februar 2014 #2543 Del Skrevet 2. februar 2014 Jeg må bare si at jeg MÅTTE smake den nye smørbukk-sjokoladen i dag, basert på det du skrev her - fordi jeg blir alltid skuffet over karameller som har for lite salt! (feks bobler med karamell!) Og jupp - denne likte jeg virkelig godt! Ellers må jeg si at jeg kan altså ikke kjenne noe som helst forskjell på denne og Bergene melk med karamell som har vært på markedet i flere år - så jeg kan ikke forstå annet enn at dette er samme sjokoladen i ny design? Hehe, så bra at den falt i smak Den ble litt for salt for meg. Bobler med karamell likte jeg bedre, men den var litt vel søt og kvalmende. Bergene melk med karamell? Hm, den har jeg aldri sett før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tortillajenta Skrevet 2. februar 2014 #2544 Del Skrevet 2. februar 2014 Hehe, så bra at den falt i smak Den ble litt for salt for meg. Bobler med karamell likte jeg bedre, men den var litt vel søt og kvalmende. Bergene melk med karamell? Hm, den har jeg aldri sett før Bergene melk med karamell! Tror det er denne hun mener 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 2. februar 2014 #2545 Del Skrevet 2. februar 2014 Bergene melk med karamell! Tror det er denne hun mener Aha, har aldri lagt merke til den. Den lignet jo veldig på den nye smørbukk-sjokoladen, bare i en annen forpakning og størrelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. februar 2014 #2546 Del Skrevet 2. februar 2014 Hehe, så bra at den falt i smak Den ble litt for salt for meg. Bobler med karamell likte jeg bedre, men den var litt vel søt og kvalmende. Bergene melk med karamell? Hm, den har jeg aldri sett før Bergene melk med karamell! Tror det er denne hun mener Jaaa, det er den over jeg tenkte på - husker aldri det rette navnet, selv om jeg burde det med tanke på hvor mange jeg har spist de siste årene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #2547 Del Skrevet 3. februar 2014 Smakte en cottagecheese-variant av 14 idag. Smakte godt! Men jeg ble skuffa over at jeg ble litt lite mett av den. For min del så kunne de gjerne kutta ned på nøttene i toppen (erstatta med noe annet feks) og tatt mer cc i begeret! Da hadde jeg blitt mettere uten at kaloriinnholdet hadde trengt å blitt høyere.. Evt lagd den med mager cottage cheese og økt mengden litt. Anonymous poster hash: db92a...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 3. februar 2014 #2548 Del Skrevet 3. februar 2014 Smakte zeroh! med villbringebærsmak i dag.. ganske kjedelig Syns de kunne valgt en litt mer spennede smak, jeg syns jo de 4 andre er veldig gode! ..men ser nå at den med hylleblomst og sitron er ute av sortimentet i 2014..:/ Å nei! Den som var så god Jeg får hamstre neste gang jeg er på butikken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bambis Skrevet 5. februar 2014 #2549 Del Skrevet 5. februar 2014 Smakte en cottagecheese-variant av 14 idag. Smakte godt! Men jeg ble skuffa over at jeg ble litt lite mett av den. For min del så kunne de gjerne kutta ned på nøttene i toppen (erstatta med noe annet feks) og tatt mer cc i begeret! Da hadde jeg blitt mettere uten at kaloriinnholdet hadde trengt å blitt høyere.. Evt lagd den med mager cottage cheese og økt mengden litt. Anonymous poster hash: db92a...8d8 Jeg er helt enig i at de kunne økt mengden CC litt, men leste på begeret da jeg spiste min, og er ganske sikker på at det sto mager CC der? Min var i alle fall veldig god med mandler, ananas og chili (tror jeg). Kommer til å kjøpe den på nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 5. februar 2014 #2550 Del Skrevet 5. februar 2014 Smakte en cottagecheese-variant av 14 idag. Smakte godt! Men jeg ble skuffa over at jeg ble litt lite mett av den. For min del så kunne de gjerne kutta ned på nøttene i toppen (erstatta med noe annet feks) og tatt mer cc i begeret! Da hadde jeg blitt mettere uten at kaloriinnholdet hadde trengt å blitt høyere.. Evt lagd den med mager cottage cheese og økt mengden litt. Anonymous poster hash: db92a...8d8 Jeg er helt enig i at de kunne økt mengden CC litt, men leste på begeret da jeg spiste min, og er ganske sikker på at det sto mager CC der? Min var i alle fall veldig god med mandler, ananas og chili (tror jeg). Kommer til å kjøpe den på nytt! Stemmer at det består av mager CC Cottage Cheese Hasselnøtt består av mager cottage cheese og en smakfull topping i lokket. Cottage Cheese Chilimandel består av mager cottage cheese og en smakfull topping i lokket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ike Skrevet 6. februar 2014 #2551 Del Skrevet 6. februar 2014 http://www.stabburet.no/Om-oss/Om-oss/Nyheter/2013/Nye-smaker-fra-Orkla-Foods-Norge Hva tenker dere om nyhetene fra Stabburet? Hørte om den nye grandiosaen på radioen i morges, så da måtte jeg inn å sjekke hvilke andre nyheter som også kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #2552 Del Skrevet 6. februar 2014 Har de kommet nå eller kommer ila februar? Jeg personlig gleder meg til å smake på de nye pizzaene og makrell i tomat med basilikum. Anonymous poster hash: 7b8c5...cac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. februar 2014 #2553 Del Skrevet 6. februar 2014 Var i Sverige i går, hadde håpet at noen av pizza variantene de hadde skulle komme hit! Skuffa over at det finnes så mye gode grandiosaer i Sverige, mens i Norge er det nesten ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 6. februar 2014 #2554 Del Skrevet 6. februar 2014 Vel den nye BigOne kan jeg jo ikke kjøpe, den er tydligvis kun for biffglade gutter som skal på guttetur... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumfi Skrevet 7. februar 2014 #2555 Del Skrevet 7. februar 2014 Var i Sverige i går, hadde håpet at noen av pizza variantene de hadde skulle komme hit! Skuffa over at det finnes så mye gode grandiosaer i Sverige, mens i Norge er det nesten ingen skulle ønske de solgt gradiosa hawaii i Norge!! Den med skinke og ananas! naaam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 7. februar 2014 #2556 Del Skrevet 7. februar 2014 Skulle ønske de kunne komme med en glutenfri Grandiosa jeg. Ikke at det er så fantastisk godt, men veldig ålreit når man kommer sent hjem og har lyst på noe lettvint. Vet det finnes noen glutenfrie frossenpizzaer, men utvalget er elendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topplue Skrevet 7. februar 2014 #2557 Del Skrevet 7. februar 2014 Noen som har smakt den nye Zerohen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. februar 2014 #2558 Del Skrevet 7. februar 2014 Skulle ønske de kunne komme med en glutenfri Grandiosa jeg. Ikke at det er så fantastisk godt, men veldig ålreit når man kommer sent hjem og har lyst på noe lettvint. Vet det finnes noen glutenfrie frossenpizzaer, men utvalget er elendig. Ikke sikkert den heller hadde blitt så god Har funnet ut at den eneste spiselige er Salame fra Schär. Den er overraskende god, særlig med litt ekstra ost. Min glutenspisende mann synes den er bedre enn Grandiosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 7. februar 2014 #2559 Del Skrevet 7. februar 2014 Ikke sikkert den heller hadde blitt så god Har funnet ut at den eneste spiselige er Salame fra Schär. Den er overraskende god, særlig med litt ekstra ost. Min glutenspisende mann synes den er bedre enn Grandiosa Tror det er den jeg og pleier å kjøpe. Den er ålreit, men utvalget av typer skulle vært større. Men de eneste som kan glutenfri bunn er etter min mening Peppes. Skulle ønske de kunne begynne å selge frossenpizza! Eller ihverfall bunnen. Hadde vært noe. De selger jo vanlig bunn, saus, kjøttboller osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 7. februar 2014 #2560 Del Skrevet 7. februar 2014 Noen som har smakt den nye Zerohen? Les innlegget øverst på siden her. Og hvis jeg husker rett, så er det et innlegg om den på forige side også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå