Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

produktslipp er 17 februar

Aha, det forklarer ganske mye, jeg var på butikken i dag og lette meg vill etter nyheter, selvfølgelig uten å finne noe.

Anonymous poster hash: cb69b...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ut som Bergene Melk har forsvunnet. :(

Den med smørbukk også?

Haha, røffe rifler, kult navn. Så digg ut da. Jeg fant center salmiakk i Sverige igår, den var god! Lurer på om den kommer til Norge og. Leter meg grønn etter pollysjokoladen også, den høres så god ut! Noen som har sett den og smakt enda?

Den har vært i Sverige lenge, men jeg så at den kommer med produktlanseringen nå her i Norge.

Anonymous poster hash: d9d3e...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne dere også legge inn et bilde av produktene slik at vi andre vet hva vi skal se etter? :) Det hadde jeg likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne dere også legge inn et bilde av produktene slik at vi andre vet hva vi skal se etter? :) Det hadde jeg likt.

Kan sikkert legge ut bilder om jeg får noe spennende på jobb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smakte den nye smørbukk-sjokoladen i dag. Karamellen var veldig flytende og alt for salt. Smørbukk skal jo være seig :/

---

Jeg må bare si at jeg MÅTTE smake den nye smørbukk-sjokoladen i dag, basert på det du skrev her - fordi jeg blir alltid skuffet over karameller som har for lite salt! (feks bobler med karamell!) :laugh:

Og jupp - denne likte jeg virkelig godt! :jepp:

Ellers må jeg si at jeg kan altså ikke kjenne noe som helst forskjell på denne og Bergene melk med karamell som har vært på markedet i flere år - så jeg kan ikke forstå annet enn at dette er samme sjokoladen i ny design? :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg smakt Tine 14 i smaken gresk youghurt med bringebær og et eller annet. Syns den var veldig god og bra kosistens på yoghurten. Etter min mening kunne det vært ennå mer musli til da :)

590213_400_250.png

Den til venstre på bildet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg smakt Tine 14 i smaken gresk youghurt med bringebær og et eller annet. Syns den var veldig god og bra kosistens på yoghurten. Etter min mening kunne det vært ennå mer musli til da :)

590213_400_250.png

Åhh gleder meg til å smake de! Har ikke funnet enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh gleder meg til å smake de! Har ikke funnet enda :)

Narvesen har en før kampanje på den, og med sånn Narvesen app koster den 14 kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Den kjøpte jeg på TGR for et par uker siden :sikle:

Den med smørbukk også? Den har vært i Sverige lenge, men jeg så at den kommer med produktlanseringen nå her i Norge. Anonymous poster hash: d9d3e...742

Å, da er det bare jeg som er treig. Ikke sett den før nå jeg. God var den ihverfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har funnet melkesjokoladen med oreo i Trondheim?

Har lett etter den overalt :fnise:

Dette lurer jeg også på!

Anonymous poster hash: ed562...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette lurer jeg også på!

Jepp, som Vex sier og jeg har sagt tidligere i tråden, Ica Sirkus har den.;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Busskortet mitt har gått ut, og det tar nesten en time for meg å gå til Ica Sirkus:(

Ingen butikker i midtbyen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Én time fram og én tilbake, da har du jo forbrent mesteparten av sjokkisen. ;) Men den dukker nok opp andre steder snart også. :)

Forresten, finnes rimien på Leutenhaven ennå? Kanskje de har den?

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

590213_400_250.png

Jeg har nå smak alle,og de kan virkelig anbefales

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...