AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #2521 Del Skrevet 1. februar 2014 produktslipp er 17 februar Aha, det forklarer ganske mye, jeg var på butikken i dag og lette meg vill etter nyheter, selvfølgelig uten å finne noe. Anonymous poster hash: cb69b...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2014 #2522 Del Skrevet 1. februar 2014 Ser ut som Bergene Melk har forsvunnet. Den med smørbukk også? Haha, røffe rifler, kult navn. Så digg ut da. Jeg fant center salmiakk i Sverige igår, den var god! Lurer på om den kommer til Norge og. Leter meg grønn etter pollysjokoladen også, den høres så god ut! Noen som har sett den og smakt enda? Den har vært i Sverige lenge, men jeg så at den kommer med produktlanseringen nå her i Norge. Anonymous poster hash: d9d3e...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 1. februar 2014 #2523 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Den nye Dent oi med kokos og ananas kan anbefales Edit: La inn bilde. Endret 1. februar 2014 av Blomst83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar 2014 #2524 Del Skrevet 1. februar 2014 Kunne dere også legge inn et bilde av produktene slik at vi andre vet hva vi skal se etter? Det hadde jeg likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 1. februar 2014 #2525 Del Skrevet 1. februar 2014 Kunne dere også legge inn et bilde av produktene slik at vi andre vet hva vi skal se etter? Det hadde jeg likt. Kan sikkert legge ut bilder om jeg får noe spennende på jobb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar 2014 #2526 Del Skrevet 1. februar 2014 Tusen takk skal du ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. februar 2014 #2527 Del Skrevet 2. februar 2014 Smakte den nye smørbukk-sjokoladen i dag. Karamellen var veldig flytende og alt for salt. Smørbukk skal jo være seig :/ --- Jeg må bare si at jeg MÅTTE smake den nye smørbukk-sjokoladen i dag, basert på det du skrev her - fordi jeg blir alltid skuffet over karameller som har for lite salt! (feks bobler med karamell!) Og jupp - denne likte jeg virkelig godt! Ellers må jeg si at jeg kan altså ikke kjenne noe som helst forskjell på denne og Bergene melk med karamell som har vært på markedet i flere år - så jeg kan ikke forstå annet enn at dette er samme sjokoladen i ny design? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 2. februar 2014 #2528 Del Skrevet 2. februar 2014 Nå har jeg smakt Tine 14 i smaken gresk youghurt med bringebær og et eller annet. Syns den var veldig god og bra kosistens på yoghurten. Etter min mening kunne det vært ennå mer musli til da Den til venstre på bildet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. februar 2014 #2529 Del Skrevet 2. februar 2014 Nå har jeg smakt Tine 14 i smaken gresk youghurt med bringebær og et eller annet. Syns den var veldig god og bra kosistens på yoghurten. Etter min mening kunne det vært ennå mer musli til da Den til venstre på bildet. Åhh gleder meg til å smake de! Har ikke funnet enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 2. februar 2014 #2530 Del Skrevet 2. februar 2014 Åhh gleder meg til å smake de! Har ikke funnet enda Narvesen har en før kampanje på den, og med sånn Narvesen app koster den 14 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. februar 2014 #2531 Del Skrevet 2. februar 2014 Narvesen har en før kampanje på den, og med sånn Narvesen app koster den 14 kr Ahh takk for tipset! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 2. februar 2014 #2532 Del Skrevet 2. februar 2014 Den kjøpte jeg på TGR for et par uker siden Den med smørbukk også? Den har vært i Sverige lenge, men jeg så at den kommer med produktlanseringen nå her i Norge. Anonymous poster hash: d9d3e...742 Å, da er det bare jeg som er treig. Ikke sett den før nå jeg. God var den ihverfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #2533 Del Skrevet 2. februar 2014 Noen som har funnet melkesjokoladen med oreo i Trondheim? Har lett etter den overalt Dette lurer jeg også på! Anonymous poster hash: ed562...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. februar 2014 #2534 Del Skrevet 2. februar 2014 Prøv på ICA supermarked, de har Oreo sjokoladen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 2. februar 2014 #2535 Del Skrevet 2. februar 2014 Dette lurer jeg også på!Anonymous poster hash: ed562...cf0 Jepp, som Vex sier og jeg har sagt tidligere i tråden, Ica Sirkus har den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #2536 Del Skrevet 2. februar 2014 Busskortet mitt har gått ut, og det tar nesten en time for meg å gå til Ica Sirkus:( Ingen butikker i midtbyen da? Anonymous poster hash: ed562...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 2. februar 2014 #2537 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Én time fram og én tilbake, da har du jo forbrent mesteparten av sjokkisen. Men den dukker nok opp andre steder snart også. Forresten, finnes rimien på Leutenhaven ennå? Kanskje de har den? Endret 2. februar 2014 av Emera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 2. februar 2014 #2538 Del Skrevet 2. februar 2014 Kjøpte min på Rimi, og jeg bor i gokk så kanskje andre Rimi-butikker også har den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 2. februar 2014 #2539 Del Skrevet 2. februar 2014 Deli Luca har fått oreosjokoladen i 100g-versjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #2540 Del Skrevet 2. februar 2014 Nå har jeg smakt Tine 14 i smaken gresk youghurt med bringebær og et eller annet. Syns den var veldig god og bra kosistens på yoghurten. Etter min mening kunne det vært ennå mer musli til da Den til venstre på bildet. Jeg har nå smak alle,og de kan virkelig anbefales Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå