Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Noen som veit om Kavli Skinkeost med pepper har forsvunnet fra butikkene? Har fått dilla på den osten på knekkebrød, men nå finner jeg den ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har prøvd den kaffemakermelka. Synes den var bra, fikk veldig mye mer stabilt skum enn med annen melk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag smakte jeg tubeost med bacon og pepper tror jeg det var. Den tror jeg er ny. Og den var god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å prøve 14 fra Tine! :) Håper bare de har klart å holde sukkerinnholdet nede og at prisen er grei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til å prøve 14 fra Tine! :) Håper bare de har klart å holde sukkerinnholdet nede og at prisen er grei.

Jeg prøvde den greske yogurten med bringebær og granateple. Slett ikke dum ;) Og myyye bedre enn den greske god morgen yogurten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smørbar brunost ja.... :klo: .... :ler: ....... :vetikke:

Men det må da bli akkurat det samme som prim?? :klo:

Anonymous poster hash: 0f13d...a17

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Men det må da bli akkurat det samme som prim?? :klo:

Anonymous poster hash: 0f13d...a17

folk sier stadig vekk at brunost og prim er det samme/svært likt, men jeg er ikke helt enig der jeg..

Jeg kan ikke ihvertfall ikke helt se for meg at det skal være så enkelt å få skvist ut denne brunosten av tuben. Kjedelig å ikke få ut halve innholdet- det blir dyrt i lengden (og unødvendig mye kast)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Produktslipp er gøy! Hva er deres dom? Hva vil dere prøve av de nye produktene?

Jeg vil prøve cottage cheese-variantene av 14 til Tine og de nye laban-posene må også inspireres lørdagene fremover. Matyoghurt gresk variant skal jeg også teste.

Brunost på tube syns jeg er kult og innovativt, men jeg spiser lite brunost i hverdagen så tviler på jeg kommer til å kjøpe en hel tube. De er nok midt i blinken i barnehager rundt om i landet!

Polly-sjokoladen ser også veldig godt ut, men blir nok ikke så ofte kjøpt dersom den kun kommer i storplate..

Anonymous poster hash: db92a...8d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjordland thaisuppe vil jeg prøve. På Meny denne uka så jeg også noe is jeg ikke har sett før, creme brulee et eller annet, og potetgull i svart pose som så litt spennende ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hah, den brunosten skal jeg prøve. Jeg liker jo både brunost og prim, så om det smaker noe midt i mellom eller en av delene e det jo sikkert godt!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var vel ikke noe sjokk at det kom Oreo-sjokoladeplate akkurat...Oreo er liksom ganske poppis om dagen, forrige produktslipp kom det jo en yoghurt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag smakte jeg tubeost med bacon og pepper tror jeg det var. Den tror jeg er ny. Og den var god.

Den har de hatt i flere år :)

Rema har hatt disse en stund. Jeg synes ikke de funker, men det er mest fordi jeg ikke synes chorizo passer sammen med pasta i det hele tatt.

Jeg syns chorizo og pasta passer sammen, men de capilettiene er likevell ikke gode.

Anonymous poster hash: c8d7a...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...