MarianneE Skrevet 19. oktober 2013 #2341 Del Skrevet 19. oktober 2013 Jeg så en ny noisy idag. Vintersmak av eple, bringebær og drue. Den gleder jeg meg til og prøve! Må bare legge til at den melkesjokolade&mokka sjokoladen synes jeg er kjempe god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 19. oktober 2013 #2342 Del Skrevet 19. oktober 2013 Så forresten at bugg har kommet med jordbær smak og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 20. oktober 2013 #2343 Del Skrevet 20. oktober 2013 Apropo den nye skyren med bringebær/melon. Var det bare sånn kortvarig salgstid? Når den kom så jeg den over alt, nå har jeg ikke sett den noe sted på lenge. (Og angående skyr, hva er greia med alle skyrene jeg liker best skal slutte? Bringebær/vanilje og den melon tingen. Jeg har tydeligvis ikke samme smaksløler som nordmenn flest. Den kjipe skogsbæren derimot.. den består!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enogto Skrevet 21. oktober 2013 #2344 Del Skrevet 21. oktober 2013 2 nye påleggssalater fra Denja. En med reker, wasabi og ingefær og en med kylling, paprika og jalapeno. Blir ikke gjenkjøp på noen av de. Hverken jeg eller mannen var noe begeistret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 27. oktober 2013 #2345 Del Skrevet 27. oktober 2013 Freia har kommet tilbake med sjokoladeplate med nonstop forkledd som julesjokolade. Litago har kommet med en smak av brente mandler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbiten. Skrevet 27. oktober 2013 #2346 Del Skrevet 27. oktober 2013 Freia har kommet tilbake med sjokoladeplate med nonstop forkledd som julesjokolade. Litago har kommet med en smak av brente mandler. Melkesjokolade med nonstop??? JAAAA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 27. oktober 2013 #2347 Del Skrevet 27. oktober 2013 Melkesjokolade med nonstop??? JAAAA! Ja! Jeg jublet jeg og! Men det er nok en limited utgave altså. Det er en sånn stor plate, som de hadde før- bare at den er ikledd julefarger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inspirato Skrevet 27. oktober 2013 #2348 Del Skrevet 27. oktober 2013 Åh, glede på jord! Den skal jeg hamstre :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 27. oktober 2013 #2349 Del Skrevet 27. oktober 2013 Freia har kommet tilbake med sjokoladeplate med nonstop forkledd som julesjokolade. Litago har kommet med en smak av brente mandler. Har du smakt den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 27. oktober 2013 #2350 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Har du smakt den? Nei bare så den på Deli de luca igår, men jeg liker brente mandler da. Klarer ikke helt å forestille meg hvordan den smaker! Endret 27. oktober 2013 av pinar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 28. oktober 2013 #2351 Del Skrevet 28. oktober 2013 Nei bare så den på Deli de luca igår, men jeg liker brente mandler da. Klarer ikke helt å forestille meg hvordan den smaker! Merkelig og spennende på samme tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 28. oktober 2013 #2352 Del Skrevet 28. oktober 2013 Noen som har testet noen av disse? De høres gode ut, men kan kanskje være en smule kvalmende. Må nesten testes tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 28. oktober 2013 #2353 Del Skrevet 28. oktober 2013 Noen som har testet noen av disse? De høres gode ut, men kan kanskje være en smule kvalmende. Må nesten testes tror jeg Jeg har den med jordbær, og for min del blir den litt for søt. Men jeg hører flere som skryter av den med blåbær, så den blir neste jeg skal prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #2354 Del Skrevet 28. oktober 2013 Noen som har testet noen av disse? De høres gode ut, men kan kanskje være en smule kvalmende. Må nesten testes tror jeg Er alle grønn te, eller er de nederste sort?Anonymous poster hash: e6072...e76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 28. oktober 2013 #2355 Del Skrevet 28. oktober 2013 Er alle grønn te, eller er de nederste sort?Anonymous poster hash: e6072...e76 De nederste er sort te Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 28. oktober 2013 #2356 Del Skrevet 28. oktober 2013 Noen som har testet noen av disse? De høres gode ut, men kan kanskje være en smule kvalmende. Må nesten testes tror jeg Den med blåbær og den med karamell er gode, har ikke smakt den med jordbær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 29. oktober 2013 #2357 Del Skrevet 29. oktober 2013 Merkelig og spennende på samme tid Mandelmelk smaker jo ikke så ille, så mulig at det kanskje funker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #2358 Del Skrevet 29. oktober 2013 Noen som har testet noen av disse? De høres gode ut, men kan kanskje være en smule kvalmende. Må nesten testes tror jeg Har den med jordbær og den med blåbær. Den med blåbær er veldig god. Den med jordbær er god, men smaker egentlig som vanlig jordbærte Anonymous poster hash: a5da3...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 29. oktober 2013 #2359 Del Skrevet 29. oktober 2013 Noen som har testet noen av disse? De høres gode ut, men kan kanskje være en smule kvalmende. Må nesten testes tror jeg Har smakt den med vanilje og karamell, den falt ikke i smak, men den blueberry muffin smakte helt hærlig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 7. november 2013 #2360 Del Skrevet 7. november 2013 Risboller! (ny julepose-greie) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå