Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Jeg så en ny noisy idag. Vintersmak av eple, bringebær og drue.

:hoppe:

Den gleder jeg meg til og prøve!

Må bare legge til at den melkesjokolade&mokka sjokoladen synes jeg er kjempe god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Apropo den nye skyren med bringebær/melon. Var det bare sånn kortvarig salgstid? Når den kom så jeg den over alt, nå har jeg ikke sett den noe sted på lenge.

(Og angående skyr, hva er greia med alle skyrene jeg liker best skal slutte? Bringebær/vanilje og den melon tingen. Jeg har tydeligvis ikke samme smaksløler som nordmenn flest. Den kjipe skogsbæren derimot.. den består!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 nye påleggssalater fra Denja. En med reker, wasabi og ingefær og en med kylling, paprika og jalapeno. Blir ikke gjenkjøp på noen av de. Hverken jeg eller mannen var noe begeistret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freia har kommet tilbake med sjokoladeplate med nonstop forkledd som julesjokolade.

Litago har kommet med en smak av brente mandler.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freia har kommet tilbake med sjokoladeplate med nonstop forkledd som julesjokolade.

Melkesjokolade med nonstop??? JAAAA! :wow::bolledeig::takke::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melkesjokolade med nonstop??? JAAAA! :wow::bolledeig::takke::hjerte:

Ja! Jeg jublet jeg og! Men det er nok en limited utgave altså. Det er en sånn stor plate, som de hadde før- bare at den er ikledd julefarger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du smakt den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du smakt den?

Nei bare så den på Deli de luca igår, men jeg liker brente mandler da. Klarer ikke helt å forestille meg hvordan den smaker!

576304_2000_220.png

Endret av pinar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei bare så den på Deli de luca igår, men jeg liker brente mandler da. Klarer ikke helt å forestille meg hvordan den smaker!

576304_2000_220.png

Merkelig og spennende på samme tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ac8977c3f11e3d82_400x400ar.jpg

Noen som har testet noen av disse? De høres gode ut, men kan kanskje være en smule kvalmende. Må nesten testes tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har testet noen av disse? De høres gode ut, men kan kanskje være en smule kvalmende. Må nesten testes tror jeg :)

Jeg har den med jordbær, og for min del blir den litt for søt. Men jeg hører flere som skryter av den med blåbær, så den blir neste jeg skal prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er alle grønn te, eller er de nederste sort?

Anonymous poster hash: e6072...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den med blåbær og den med karamell er gode, har ikke smakt den med jordbær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har den med jordbær og den med blåbær. Den med blåbær er veldig god. Den med jordbær er god, men smaker egentlig som vanlig jordbærte :)

Anonymous poster hash: a5da3...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smakt den med vanilje og karamell, den falt ikke i smak, men den blueberry muffin smakte helt hærlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...