Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mokka og sjokolade? Synes mokkasjokoladen tok over all smak.Slik at melkesjokoladen ikke kjennes.

Holder meg til mokkabønner ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Ny god jul-yoghurt fra Yoplait; Vaniljeyoghurt med sjokoladebiter.

* Potet og blomkålsuppe med bacon fra Fjordland

:sjokkert: Jeg eeeelsker vaniljeyoghurt med sjokoladebiter!! De hadde en jubileumsyoghurt med sjokoladebiter for rundt 10 år siden, som de hadde bare den sommern. Den var jo himmelsk!! Savner den enda!!

569363_2000_220.png

Denne fra Tine likte jeg kjempegodt! :jepp:

Åhh, den skla jeg prøve!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fant jeg skyr med fersken og bringebær,men ble ganske skuffa.Syntes den var direkte smakløs.

Jeg likte den!

Anonymous poster hash: cbf4a...e0b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dorosseru

Prøvde meg på ekstra lettrømme idag og den gikk rett i søpla. Makan til utvannet, smakløst fjas. Man kunne kjøpt en boks rømme og vannet den ut selv og spart penger på det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ekstra lettrømmen. Men så er jeg ganske dårlig til å smake forskjell på sånne produkter, så for meg passer den ypperlig. :P Hadde den på tacolefsa mi i dag, nam!

Anonymous poster hash: 25792...616
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorosseru

Men ekstra lett rømme er vel ikke et nytt produkt? Kun nytt navn?

Jeg husker ærlig talt ikke, det var ihvertfall nytt for meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dette har blitt diskutert før i denne tråden, for ikke så lenge siden- Den er ny jo Singha.

Det står "nyhet" på begeret og greier.

http://www.tine.no/produkter/romme-og-creme-fraiche/romme/tine-ekstra-lett-r%C3%B8mme

TINE Rømmekolle har en frisk og god smak, samt et lavt fettinnhold (10 % fett). Produktet er, i motsetning til TINE Ekstra Lett Rømme, syrnet på beger og kan derfor oppleves som noe tykkere i konsistensen. Ellers har de to produktene samme ingredienser.

Same shit, different wrapping imo! (Og litt forskjellig konsistens).

Men greit. Jeg husker sikkert selve diskusjonen men ikke konklusjonen av den.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dette har blitt diskutert før i denne tråden, for ikke så lenge siden- Den er ny jo Singha.

Det står "nyhet" på begeret og greier.

http://www.tine.no/produkter/romme-og-creme-fraiche/romme/tine-ekstra-lett-r%C3%B8mme

Ekstra lettrømme har vært i mange år, minst 5. Den eneste nyheten med den er at de har fått en ny og større boks.

Anonymous poster hash: 17d1f...8b2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg på ekstra lettrømme idag og den gikk rett i søpla. Makan til utvannet, smakløst fjas. Man kunne kjøpt en boks rømme og vannet den ut selv og spart penger på det :P

Jeg synes den var helt ok. Den smakte jo ikke så forskjellig fra valig rømme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte de derre Gifflar (eller hvordan det skrives) med sånn pepperkakesmak. NAM! Utrolig gode. Enig i at det smakte litt pepperkakedeig. Jeg elsker jo pepperkakesmaken, bare ikke konsistensen på harde pepperkaker, så disse var jo perfekt.

Gifflar_Gingerbread_packshot.jpg

Endret av Chien
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorosseru

Jeg synes den var helt ok. Den smakte jo ikke så forskjellig fra valig rømme

Jeg er nok bare veldig kresen på rømme, jeg klarer ikke lettrømme engang, det må være seterrømme eller ingenting her i huset :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...