LilleLola Skrevet 14. oktober 2013 #2301 Del Skrevet 14. oktober 2013 anbefaler giflene med pepperkakesmak fra Pågen, de smaker pepperkakedeig! Kjempegode 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 15. oktober 2013 #2302 Del Skrevet 15. oktober 2013 Nei, men jeg har lett i hver eneste butikk etter den med vanilje og karamell. Noen som vet om en butikk som selger den?! Anonymous poster hash: a5da3...340 Jeg fant alle tre smakene på Spar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. oktober 2013 #2303 Del Skrevet 15. oktober 2013 Takk! Skal til Sverige om ikke alt for lenge, så jeg får bare krysse fingerene for at de har den der! Anonymous poster hash: a5da3...340 Du kan sende meg en PM om du ikke finner tak i, vi har på jobb til 32 kr kan sende en i posten til deg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. oktober 2013 #2304 Del Skrevet 15. oktober 2013 Sjoko Hapå var digg, den smakte litt som Hapå men samtidig som Sjokade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 15. oktober 2013 #2305 Del Skrevet 15. oktober 2013 anbefaler giflene med pepperkakesmak fra Pågen, de smaker pepperkakedeig! Kjempegode Så de på butikken i dag ---> vurderte å kjøpe ---> gjorde ikke det = Angrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 15. oktober 2013 #2306 Del Skrevet 15. oktober 2013 anbefaler giflene med pepperkakesmak fra Pågen, de smaker pepperkakedeig! Kjempegode utrolig hva slags finulige greier de klarer å putte pepperkakesmak i hvert år 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. oktober 2013 #2307 Del Skrevet 15. oktober 2013 utrolig hva slags finulige greier de klarer å putte pepperkakesmak i hvert år Jeg tenkte akkurat det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 15. oktober 2013 #2308 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) feil tråd Endret 15. oktober 2013 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 15. oktober 2013 #2309 Del Skrevet 15. oktober 2013 * Ny god jul-yoghurt fra Yoplait; Vaniljeyoghurt med sjokoladebiter. * Potet og blomkålsuppe med bacon fra Fjordland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #2310 Del Skrevet 15. oktober 2013 * Ny god jul-yoghurt fra Yoplait; Vaniljeyoghurt med sjokoladebiter. * Potet og blomkålsuppe med bacon fra Fjordland Jeg mener å huske at jeg kjøpte den i fjor? Anonymous poster hash: a5da3...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 16. oktober 2013 #2311 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg mener å huske at jeg kjøpte den i fjor? Anonymous poster hash: a5da3...340 Tror det var bare Tine som hadde den i fjor, men er ikke helt sikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 16. oktober 2013 #2312 Del Skrevet 16. oktober 2013 utrolig hva slags finulige greier de klarer å putte pepperkakesmak i hvert år Haha, ja :D Is, kjeks (som ikke er pepperkaker), boller, yoghurt, proteinbar, te osv. Lurer på om det finnes sjokolade med pepperkakesmak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 16. oktober 2013 #2313 Del Skrevet 16. oktober 2013 Haha, ja :D Is, kjeks (som ikke er pepperkaker), boller, yoghurt, proteinbar, te osv. Lurer på om det finnes sjokolade med pepperkakesmak? ja, det skulle ikke forundre meg om det dukker opp sjokolade med pepperkakesmak nei... Marsjipan og julebrus med pepperkakesmak Det var jo sånn her for et par produktlanseringer siden også- ALT med tacosmak! Tubeost med taco, lasagne med taco +++ Og for et halv eller het år siden så kom jo alt med melkesjokolade- som for.eks. nugatti med melkesjokolade og sjokoladepudding med melkesjokolade.... Nå er det pepperkaken sin tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 16. oktober 2013 #2314 Del Skrevet 16. oktober 2013 ja, det skulle ikke forundre meg om det dukker opp sjokolade med pepperkakesmak nei... Marsjipan og julebrus med pepperkakesmak Det var jo sånn her for et par produktlanseringer siden også- ALT med tacosmak! Tubeost med taco, lasagne med taco +++ Og for et halv eller het år siden så kom jo alt med melkesjokolade- som for.eks. nugatti med melkesjokolade og sjokoladepudding med melkesjokolade.... Nå er det pepperkaken sin tur! Ja, brus med pepperkakesmak hadde tatt seg ut Noen produkter/smaker (selvfølgelig smash) omformes og stappes i alt som går ann. Men jo, det kommer sikkrt noen nye produkter med peppekakesmak til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #2315 Del Skrevet 16. oktober 2013 Tror det var bare Tine som hadde den i fjor, men er ikke helt sikker Nei, jeg tror yoghurten var fra Yoplait. God var den i alle fall Anonymous poster hash: a5da3...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 16. oktober 2013 #2316 Del Skrevet 16. oktober 2013 anbefaler giflene med pepperkakesmak fra Pågen, de smaker pepperkakedeig! Kjempegode Hvor kjøpte du? Har vært på tre butikker uten å se noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkepiken Skrevet 17. oktober 2013 #2317 Del Skrevet 17. oktober 2013 Eg såg dei på rimi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 17. oktober 2013 #2318 Del Skrevet 17. oktober 2013 Hvilken by/landsdel? Har prøvd fire butikker i Oslo uten hell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkepiken Skrevet 17. oktober 2013 #2319 Del Skrevet 17. oktober 2013 Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. oktober 2013 #2320 Del Skrevet 17. oktober 2013 Denne fra Tine likte jeg kjempegodt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå