Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

De der hockeypucker greiene ble visst ikke en suksess. Kjøp 5, betal for 1 var tilbudet nå

Hææ?

Hvilken butikk er det som har det?

Og jeg som elsker hockeypucker. De MÅ ikke forsvinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men jeg har lett i hver eneste butikk etter den med vanilje og karamell. Noen som vet om en butikk som selger den?!

Anonymous poster hash: a5da3...340

Fant den vanilje og karamell på Ica Stormarked.

Den med blueberry muffin smak har jeg funnet nesten overalt, men den cupcake te'en har jeg ikke funnet noen plass :S

Endret av SpeltLompa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant den vanilje og karamell på Ica Stormarked.

Den med blueberry muffin smak har jeg funnet nesten overalt, men den cupcake te'en har jeg ikke funnet noen plass :S

Vi har ikke Ica Stormarked her jeg bor :(

Får håpe butikkene her tar den inn snart da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett reklame for Kos PannaCotta med appelsinsaus, er den noe god? Og hvor får man kjøpt den?

Den har jeg kjøpt på ica. Den er ikke god, men den er ikke fæl heller. Siden den ikke ga meg noe, blir det ikke gjenkjøp.

Anonymous poster hash: c8d7a...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Ica/Rimi/Matkroken skal komme med et billigmerke- Smart365.

Endelig så får FirstPrice litt mer konkuranse :)

Jeg tror smart365 kan by på mye bra, for det er jo den minimale markedsføringen og den minimale innkjøpsprisen som gjør varene billigere. 30-50% billigere enn prisene på merkevaren visstnok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror smart365 kan by på mye bra, for det er jo den minimale markedsføringen og den minimale innkjøpsprisen som gjør varene billigere. 30-50% billigere enn prisene på merkevaren visstnok!

Uuuh, spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart365 har allerede kommet med endel varer og alle varene jeg har sett er dyrere enn first price sine.. og smakte ikke særlig god. Men kan hend utvalget blir bedre etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Smart365 har allerede kommet med endel varer og alle varene jeg har sett er dyrere enn first price sine.. og smakte ikke særlig god. Men kan hend utvalget blir bedre etter hvert :)

Ja, det har kommet ja- fra nå og utover i 2014 skal det visst komme nye ting.

hva har du smakt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd frossen torsk fra smart365, kostet 17-18 kr for 400g. Syns den var grei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaviaren fra smart365 er mild og god. Noen som har smakt noe annet?

Anonymous poster hash: fc1d8...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte røkt kjøttpølse fra smart365 i dag, skal bruke de til uka, så får komme med en tilbakemelding her! Noen andre som har smakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det har kommet ja- fra nå og utover i 2014 skal det visst komme nye ting.

hva har du smakt da?

Har smart rekesalat (pålegg) hvitløksbaguetter, kaffe, saft og syltetøy. Syltetøyet smakte høgg, det andre var sånn helt okey smak på, men foretrekker first price om man skal sammenligne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innom en Meny i dag og de hadde alle tre teene.

Takk for svar, men vi har ikke Meny her heller. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, men vi har ikke Meny her heller. :bond:

Jeg har sett den med blåbærmuffins på Kiwi og Matkroken! Den med karamell og vanilje har jeg kjøpt med fra Sverige i flere år, men har ikke sett den her.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett den med blåbærmuffins på Kiwi og Matkroken! Den med karamell og vanilje har jeg kjøpt med fra Sverige i flere år, men har ikke sett den her.

:blomst::klem:

Takk! Skal til Sverige om ikke alt for lenge, så jeg får bare krysse fingerene for at de har den der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...