AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #2241 Del Skrevet 20. september 2013 ikke særlig.. Anonymous poster hash: a5da3...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Upadiela Skrevet 20. september 2013 #2242 Del Skrevet 20. september 2013 Er ikke sikker på om Yt-barer er nye, men det er første gang jeg ser den på butikken. Kjøpte en av hver smak. Den med bær var tørr og ekkel, den med myslicrisp hadde en rar smak jeg ikke klarte å bestemme hva var. Måtte kaste den halvveis, for jeg syns ikke den var noe god i det hele tatt. Sjokolade og peanøtt-varianten ligger på jobben, vet ikke om jeg gleder meg til å smake på den, basert på erfaringene fra de to andre.. Da har du ikke en opptur i vente. Synes den hadde grei konsistens, men smakte ingenting. Bare søtt, litt nøttete, og mer søtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 20. september 2013 #2243 Del Skrevet 20. september 2013 Da har du ikke en opptur i vente. Synes den hadde grei konsistens, men smakte ingenting. Bare søtt, litt nøttete, og mer søtt... Uff! Tenkte det var noe som var kjekt å ha liggende på jobb på lange dager, men de blir aldri kjøpt igjen! Dyre var de og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #2244 Del Skrevet 20. september 2013 Hvor finner dere denne Nøttekos med brente mandler? Jeg bor i Oslo og har sjekket Mega og flere Menybutikker uten hell. (I tillegg til Rema, Rimi, Kiwi osv.) Mulig jeg må på Centra eller Ultra? Anonymous poster hash: 24aa2...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 20. september 2013 #2245 Del Skrevet 20. september 2013 Vi har den på ICA supermarked, den står sammen med sjokoladen hos oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #2246 Del Skrevet 20. september 2013 Vi har den på ICA supermarked, den står sammen med sjokoladen hos oss. Takk for svar Anonymous poster hash: 24aa2...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #2247 Del Skrevet 21. september 2013 Hvor finner dere denne Nøttekos med brente mandler? Jeg bor i Oslo og har sjekket Mega og flere Menybutikker uten hell. (I tillegg til Rema, Rimi, Kiwi osv.) Mulig jeg må på Centra eller Ultra? Anonymous poster hash: 24aa2...bb6 Jeg leter etter denne i Trondheim, noen som har tips der? Anonymous poster hash: c8d7a...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. september 2013 #2248 Del Skrevet 21. september 2013 Jeg leter etter denne i Trondheim, noen som har tips der? Anonymous poster hash: c8d7a...267 ICA på Sirkus shopping kanskje. Står vel fortsatt sammen med sjokoladen der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #2249 Del Skrevet 21. september 2013 Har såååå lyst å teste den nye mokka/melkesjokoladen fra Nidar, som de reklamerer for på tv. Men finner den ingen steder:( Anonymous poster hash: 032d7...f4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. september 2013 #2250 Del Skrevet 21. september 2013 Har såååå lyst å teste den nye mokka/melkesjokoladen fra Nidar, som de reklamerer for på tv. Men finner den ingen steder:( Anonymous poster hash: 032d7...f4d Jeg ble så skuffet! Synes egentlig ikke den var noe god i det hele tatt. Den var liksom litt tørr. Eller hva jeg skal si. Jeg som synes mokkabønner er så godt. Og melkesjokolade enda bedre. Men jeg synes ikke Nidar melkesjokolade er like god som Freia sin heller da. Jeg fant den på Matkroken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 21. september 2013 #2251 Del Skrevet 21. september 2013 Jeg har sett den mokka sjokoladen i nesten alle matbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. september 2013 #2252 Del Skrevet 21. september 2013 Jeg har lett i mange matbutikker uten å finne den.. Rart at det er så forskjellig hvor man er... Selv i samme by. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #2253 Del Skrevet 21. september 2013 ICA på Sirkus shopping kanskje. Står vel fortsatt sammen med sjokoladen der også. Har ikke funnet den der nei. Anonymous poster hash: c8d7a...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. september 2013 #2254 Del Skrevet 21. september 2013 Nå har jeg kjøpt Prior kyllingfileter pakket i hver sin plast-lomme! De var jo ikke dyrere enn den vanlige som noen her sa. Disse kostet 154,- per kg, mens 2-pakken kostet 178,- per kg. Så disse var jo ganske mye billigere. Jeg så at økonomipakken med 5 kyllingfileter var billigere da, den kostet 102,- pr kg. Men den kan jeg ikke kjøpe uansett, fordi det er for mange i den. Så jeg er storfornøyd jeg Den kostet 87 kr forresten (4 i pakken). Og den vanlige 2-pakken koster vel rundt 50kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. september 2013 #2255 Del Skrevet 21. september 2013 Nå har jeg kjøpt Prior kyllingfileter pakket i hver sin plast-lomme! De var jo ikke dyrere enn den vanlige som noen her sa. Disse kostet 154,- per kg, mens 2-pakken kostet 178,- per kg. Så disse var jo ganske mye billigere. Jeg så at økonomipakken med 5 kyllingfileter var billigere da, den kostet 102,- pr kg. Men den kan jeg ikke kjøpe uansett, fordi det er for mange i den. Så jeg er storfornøyd jeg Den kostet 87 kr forresten (4 i pakken). Og den vanlige 2-pakken koster vel rundt 50kr. Så bra - disse skal jammen jeg prøve også Jeg har smakt ny (?) blåbær Snjo .. og den var utrolig god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nemona Skrevet 22. september 2013 #2256 Del Skrevet 22. september 2013 Observerte gele i porsjonsbeger på Meny her om dagen. Mener bestemt at det var Freia. I smakene jordbær og mango. To porsjonsbeger per pakning. Er dette noe nytt? Evnt, noen som har smakt? Har ikke prøvd selv enda, er ikke så glad i disse store pakningene med ferdiggele, og er redd disse skal ha samme smak Har smakt den i mangosmak og den er kjempegod! Smaker veldig mango Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. september 2013 #2257 Del Skrevet 23. september 2013 Nå har jeg kjøpt Prior kyllingfileter pakket i hver sin plast-lomme! De var jo ikke dyrere enn den vanlige som noen her sa. Disse kostet 154,- per kg, mens 2-pakken kostet 178,- per kg. Så disse var jo ganske mye billigere. Jeg så at økonomipakken med 5 kyllingfileter var billigere da, den kostet 102,- pr kg. Men den kan jeg ikke kjøpe uansett, fordi det er for mange i den. Så jeg er storfornøyd jeg Den kostet 87 kr forresten (4 i pakken). Og den vanlige 2-pakken koster vel rundt 50kr. Det med prisforkjell var det jeg som sa. Jeg mener bestemt at kiloprisen var ulik. Kanskje det er forskjellig pris litt avhengig av hvilken butikk man handler i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. september 2013 #2258 Del Skrevet 23. september 2013 Det med prisforkjell var det jeg som sa. Jeg mener bestemt at kiloprisen var ulik. Kanskje det er forskjellig pris litt avhengig av hvilken butikk man handler i? Jeg handlet på Kiwi hvertfall. Men kanskje du så på den økonomipakken og sammenlignet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. september 2013 #2259 Del Skrevet 25. september 2013 Salma har kommet med porsjonspakker nå. på 140gram. Genialt tenkte jeg! Denne lille på 140 gram kostet søren meg 49.90 når jeg kjøpte den forrige uke. Lurte på om dama hadde slått inn feil når jeg kom hjem. For jeg pleier jo å betalte rundt 30 kr. for de jeg kjøper. I dag tok jeg med meg en sånn som dette og en vanlig "halvpakke" til kassen for å sjekke pris. Denne lille kostet alså 49.90. Den andre - halvpakken - kostet 36kr. Og den var på 158 gram, så den var altså større og billigere! Dårlig nytt produkt! Eller pakkestr og sånn var jo fin den, men en kilopris ut av en annen verden! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #2260 Del Skrevet 30. september 2013 Så yoghurt med dette merket på Rema. http://www.olympusdairy.com/. De hadde med honning, blåbær og naturell. Har ikke sett det før så antar at det er ganske nytt...? Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå