Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Ja, de har jeg sett og. Men med bringebær. Det var Freia ja. Den store gelepakningen er fra Piano. Så det er en annen. Jeg synes ferdiggele er godt, så jeg vurderte å kjøpe, men jeg hadde så mye andre søtsaker i kurven min, så bestemte meg for å vente litt ;)

Ahh ja det er jo Piano det ja! :omg:

Da spørs det nok om ikke det blir en prøvesmaking snart - kanskje Freias' faller i bedre smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ahh ja det er jo Piano det ja! :omg:

Da spørs det nok om ikke det blir en prøvesmaking snart - kanskje Freias' faller i bedre smak :)

Freia har jo gele de også, men det er de pulverpakkene man blander ut med vann selv.

Liker du ikke dem heller så er det kanskje ikke så mye poeng i å teste ut disse ferdigvariantene nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freia har jo gele de også, men det er de pulverpakkene man blander ut med vann selv.

Liker du ikke dem heller så er det kanskje ikke så mye poeng i å teste ut disse ferdigvariantene nei..

De kan ikke sammenlignes. Det er helt vidt forskjellige produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om disse er nye, noen som vet? Men, det er de for meg i alle fall - og de var ganske gode, kommer absolutt til å kjøpe flere av de :jepp:

finncrisp_ryesnacks_seeds1-440x586.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om disse er nye, noen som vet? Men, det er de for meg i alle fall - og de var ganske gode, kommer absolutt til å kjøpe flere av de :jepp:

Nei disse kom vel for et år siden :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, disse er ikke nye..synes de var ganske så kjedelige og egentlig vonde jeg..Spiser du dem bare Rumle? (og evt. andre)

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har jeg aldri funnet i butikken, så har aldri fått testet.

Men jeg så reklame på TV nå for prior kyllingfilet 4pk som hver filet er pakket inn hver for seg. Det er jo strålende nyheter for en eneboer som meg! :hoppe: Håper ikke du øker prisen da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser de mange steder my, er du sikker på at de ikke bare er blitt oversett? De lyser ikke opp i knekkis hylla.

Har smakt nye kick. Den var god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, disse er ikke nye..synes de var ganske så kjedelige og egentlig vonde jeg..Spiser du dem bare Rumle? (og evt. andre)

Ahh bare nye for meg da - nei, jeg spiser dem med ost som oftest, og av og til bare. Synes de var ganske gode jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, mulig jeg bare har oversett de knekkebrødgreiene.

Her var kyllingfiletene

Remsepakk.gif

Jeg så disse i butikken idag og tenkte at det var jo lurt.

Men det er 680 gram og koster 20/30 kr mer enn de kyllingfiletene som veier like mye men ikke er innpakket en og en.

Det er dust!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er 680 gram og koster 20/30 kr mer enn de kyllingfiletene som veier like mye men ikke er innpakket en og en.

Det er dust!

Og deeer gikk jeg bort fra idèen om å kjøpe dem. Gidder virkelig ikke betaler 30 kroner ekstra for plast. Jeg har da plastposer slik at jeg kan individuelt pakke inn èn og èn og fryse i stedet. Gjiiises for en pris.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er dust!

Seriøst?? Det er jo mye! Nå fikk jeg lyst til å sende en Mail til de å fortelle de hvor idiotisk det var... Kanskje etterpå. Når jeg har vært i butikken og erget meg :fnise:
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst?? Det er jo mye! Nå fikk jeg lyst til å sende en Mail til de å fortelle de hvor idiotisk det var... Kanskje etterpå. Når jeg har vært i butikken og erget meg :fnise:

Gjør det! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, er forferdelig glad i gele, men da denne typen som man blander med vann selv fra Freia ;)

Får vel kjøpe med en pakke neste gang jeg er på meny! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør det! :Nikke:

De hadde ikke lagt den ut enda. Så jeg så ikke kiloprisen. Må nesten ha konkret kilopris-sammenligning før jeg sender mail :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmmm......ny Smash sjoko smak, creamy pepper heter den, sitter og

gafler i meg en pose i dette øyeblikk! :fnise:

(er ikke helt begeistret for peppersmaken riktignok, passer ikke til sjoko...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker på om Yt-barer er nye, men det er første gang jeg ser den på butikken.

Kjøpte en av hver smak. Den med bær var tørr og ekkel, den med myslicrisp hadde en rar smak jeg ikke klarte å bestemme hva var. Måtte kaste den halvveis, for jeg syns ikke den var noe god i det hele tatt. Sjokolade og peanøtt-varianten ligger på jobben, vet ikke om jeg gleder meg til å smake på den, basert på erfaringene fra de to andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yt-barene er ikke gode. Kjøpte en i fjor, og enten var den ekstremt seig eller ekstremt hard. Husker ikke helt, men den hadde i særlig behagelig konsistens.

Anonymous poster hash: a5da3...340
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...