Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Smaker ikke forskjell på smash pepper og vanlig smash!

Ja, den hadde endelig kommet i butikken min.

Men den mokka-plata har jeg ikke sett enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men var det ikke sånn før da at Soho hadde sjokolade på den ene siden, men ikke den andre?

Anonymous poster hash: e6072...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner dere Soho? Jeg har lyst på!!

Smakte forøvrig yoghurt med nonstop. Godt. Men det er ikke sånt jeg gidder å kjøpe til vanlig. Bare kjøpte det for å prøve siden den var ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte forøvrig yoghurt med nonstop. Godt. Men det er ikke sånt jeg gidder å kjøpe til vanlig. Bare kjøpte det for å prøve siden den var ny.

Over alt egentlig. Men den er ikke sånn kjempe lysende midt blant alle de andre sjokoladene.

Det minner meg på at jeg savner melkedrøm med youghurt og bringebær.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over alt egentlig. Men den er ikke sånn kjempe lysende midt blant alle de andre sjokoladene.

Det minner meg på at jeg savner melkedrøm med youghurt og bringebær.

Åh nei :( nå savner jeg også Melkedrøm... Hvorfor i all verden ble den ikke solgt? Folk er dumme.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kiwi for min del. Klaga litt over at det var mange butikker som ikke hadde nyhetene, og hun i kassa sa at de fleste faktisk har dem, men at de er treige på å lage hylleplass. Så det ligger nok mye på diverse butikklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Soho ! Jeg elsket den, håper den holder ut til jeg er tilbake i Norge i November. Virker som mottakelsen er noe lunken :unsure:

Endret av Mediocre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Soho ! Jeg elsket den, håper den holder ut til jeg er tilbake i Norge i November. Virker som mottakelsen er noe lunken :unsure:

Den er formet som caramello nå, så det er ubalanse i forholdet mellom sjokoladetrekk og yoghurt :(

Anonymous poster hash: ac812...561

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg testa ut to av de toastene til hatting,og de var ikke akkurat noe å hoppe i taket av. Neste gangen lysten på toast dukker opp går jeg heller til verks og lager de selv ;)

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nei :( nå savner jeg også Melkedrøm... Hvorfor i all verden ble den ikke solgt? Folk er dumme.

Ååh. Den savner jeg og!

Jeg vet at Marabou sin versjon selges i Sverige, men det er jo ikke det samme. Også er det noen sånne smågodt butikker i Oslo som selger den.

En avsporing til. Dere som har smakt bergene melk med fuge, er det litt mer fast karamell? Eller er den sånn flytende og klissete som i boble karamell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En avsporing til. Dere som har smakt bergene melk med fuge, er det litt mer fast karamell? Eller er den sånn flytende og klissete som i boble karamell?

Den er mer fast enn i boble karamell. Karamellen i bergene melk er kun inne i hver enkelt bit, og ikke flytende rundt sånn som i boble. Hvordan har du klart å unngå å smake på bergene melk fudge?

Den er jo knallgod!

Anonymous poster hash: d9d3e...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er mer fast enn i boble karamell. Karamellen i bergene melk er kun inne i hver enkelt bit, og ikke flytende rundt sånn som i boble. Hvordan har du klart å unngå å smake på bergene melk fudge?

Den er jo knallgod!

Anonymous poster hash: d9d3e...742

Takk for svar :) Jeg er egentlig ikke så glad i sånn karamell greier, derfor. Men fudge liker jeg og har skikkelig sug på det akkurat nå så planlegger helgens utskeielser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

---

Er det Bergene Melk Smørbukk, du mener? Jeg synes den smaker akkurat nøyaktig slik som den gamle Caramello smakte, hvis du husker den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det Bergene Melk Smørbukk, du mener? Jeg synes den smaker akkurat nøyaktig slik som den gamle Caramello smakte, hvis du husker den?

Ah.. Da tror jeg ikke det er no for meg. Jeg liker f.eks ikke den karamell biten i twist posen.

Derimot syns jeg de smørbuk fudge med sjokolade bitene er gode.

Endret av pinar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah.. Da tror jeg ikke det er no for meg. Jeg liker f.eks ikke den karamell biten i twist posen.

Den er ikke min favoritt heller, men jeg elsker caramello da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Ble så fryktelig skuffa over den nye smashen at jeg nesten ikke har ord. Sikkert fordi jeg lette så fælt og når jeg endelig fant den gledet jeg meg sånn til å smake også smakte den så vondt. Men jeg liker jo ikke rømme i utgangspunktet og den smakte ganske mye av det egentlig. Liker potetgull med sourcream and union da, men det smaker ikke så mye av rømme. Skjønner ikke hvordan de klarer å få frem sånn rømmesmak når produktet ikke inneholder rømme. Kommer sikkert til å spise opp posen om jeg blir godtesyk, men blir aldri gjenkjøp. Skulle ønske de kunne lage smashrull jeg. Og få tilbake den røde smashen så jeg får smakt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...