Chien Skrevet 9. september 2013 #2161 Del Skrevet 9. september 2013 Er det litt kaffesmak eller bare vanlig mørk sjokolade? Det er ikke helt vanlig mørk sjokoldesmak nei. Det smaker litt kaffe-aktig, sånn som mokkabønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 9. september 2013 #2162 Del Skrevet 9. september 2013 Nå har jeg fått smakt den nye smashen og syns ikke den var så veldig god. Er jo smak av rømme på den selv om den ikke inneholder rømme og jeg liker i utgangspunktet ikke smaken av rømme selv om jeg liker potetgull med sour ream and union. Men der er rømmesmaken mindre fremtredende syns jeg. Eller så er det bare det at rømme og sjokolade blir kræsj. Så blir ikke gjenkjøp herfra. Syns heller de kunne kommet tilbake med den med paprika så jeg fikk smakt den. Fikk aldri smakt den men hørtes jo god ut. Elsker paprikapotetgull ihvertfall. Soho har jeg også fått smakt, den var god, men ikke like god som før. Savner den gamle formen på den også, den var så kul. Skikkelig trendy i 1998. Mine favoritter hittil blant de nye tingene er boble karamell og kick havsalt. Nam, nam. Mokkasjokoladen var også god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #2163 Del Skrevet 9. september 2013 http://www.hatting.no/Default.aspx?ID=2201 Så disse på Ica i dag. Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonbona Skrevet 9. september 2013 #2164 Del Skrevet 9. september 2013 Soho var ikke noe god, men det var derimot Boble karamell! Tine gresk type, med skogsbær var god. Irriterende at de skriver det er nøttekrønsj, for det er det jo ikke? Yoghurt med non stop var helt ok, men kommer ikke til å kjøpe den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 9. september 2013 #2165 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Smakte Snjo med blåbær i dag,og den var dritgod Har ikke smakt Snjo før,men fikk lyst på mer rett etter at jeg hadde spist den opp! Soho var ikke like god som før.Mulig smaken min har forandret seg.Vet ikke,og i tillegg var det kun sjokoladetrekk på den ene siden.Sikkert noe feil. Syns også den var dyr. 15 kroner for 30g syns jeg er drøyt. Endret 9. september 2013 av Crazycatlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. september 2013 #2166 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg har spist Hapå Sjokolade i dag. Den mørke. Den var god! Fyldig sjokoladesmak. Blir nok en skive til lunsj i morgen og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 9. september 2013 #2167 Del Skrevet 9. september 2013 Soho var ikke like god som før.Mulig smaken min har forandret seg.Vet ikke,og i tillegg var det kun sjokoladetrekk på den ene siden.Sikkert noe feil. Syns også den var dyr. 15 kroner for 30g syns jeg er drøyt. SJokoladetrekk på den ene siden? Hva mener du? På min var det da sjokolde rundt hele? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 9. september 2013 #2168 Del Skrevet 9. september 2013 http://www.hatting.no/Default.aspx?ID=2201 Så disse på Ica i dag. Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Ica supermarked? Har ikke kommet hos min butikk enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #2169 Del Skrevet 9. september 2013 Ica supermarked? Har ikke kommet hos min butikk enda Ja.Supermarked Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. september 2013 #2170 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg så den på Rema Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 9. september 2013 #2171 Del Skrevet 9. september 2013 SJokoladetrekk på den ene siden? Hva mener du? På min var det da sjokolde rundt hele? Ja, sikkert noe feil i produksjonen. Skal vel være sjokolade rundt hele, men var vel uheldig og kjøpte en som ikke var som den skulle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 9. september 2013 #2172 Del Skrevet 9. september 2013 Ja, sikkert noe feil i produksjonen. Skal vel være sjokolade rundt hele, men var vel uheldig og kjøpte en som ikke var som den skulle Akkurat ikke nok sjokolade igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 9. september 2013 #2173 Del Skrevet 9. september 2013 Singha? Husker jeg det riktig om det var du som sa du elsker/savner sjokolade med hasselnøtt? Isåfall så har jeg en gledelig nyhet til deg; Så reklame for eplejuice som er laget av de pink lady eplene også (pluss to andre varianter som jeg ikke husker akkurat nå hva bestod av). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 9. september 2013 #2174 Del Skrevet 9. september 2013 OMG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 9. september 2013 #2175 Del Skrevet 9. september 2013 Dere tror sikkert jeg er en skikkelig godtemons (og det er jeg). Jeg har smakt Smash med creamy pepper. Den var god! Ikke særlig stor forskjell fra vanlig Smash, bare litt mer peppersmak. Men god, veldig god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 9. september 2013 #2176 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg har smakt den Freia Premium Hasselnøtt. Helt utrolig god! Mørk sjokolade og hele nøtter. Voksen smak, var perfekt for meg. En til to ruter dekker søtbehovet og metter samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 9. september 2013 #2177 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg har smakt den Freia Premium Hasselnøtt. Helt utrolig god! Mørk sjokolade og hele nøtter. Voksen smak, var perfekt for meg. En til to ruter dekker søtbehovet og metter samtidig Herregud, jeg vurderer å dra på butikken sporenstreks! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 10. september 2013 #2178 Del Skrevet 10. september 2013 Spiser mokka & melkesjokolade as I write. Syns den er sånn halvveis god. Men selvom jeg liker mokka/mørk sjokolade så blir den litt kvalm for min del. Ikke gjenkjøp. Kjøpte Toast med ost og skinke fra hatting som skal prøves i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 10. september 2013 #2179 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Ja, sikkert noe feil i produksjonen. Skal vel være sjokolade rundt hele, men var vel uheldig og kjøpte en som ikke var som den skulle Min er heller ikke som den skal. :o den er så perfekt lagd så det ser faktisk ut som det skal være 50/50. Endret 10. september 2013 av Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 10. september 2013 #2180 Del Skrevet 10. september 2013 ICA hadde tilbud på nye varer la jeg merke til i dag. Siden de ikke hadde tilbud på hasselnøtt-premium gikk jeg for en Mokkaplate. Den var sånn passe. Kommer ikke til å kjøpe igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå