Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Hm.. Jeg likte Boble med karamell, og syntes det gikk greit å brekke av. Karamellen var ikke for grisete heller. Vet ikke om jeg var heldig, eller om det er fordi jeg oppbevarte den i øverste hylle i kjøleskapet. Men hvis ordinærpris er 45 kr er det ikke snakk om å kjøpe igjen for min del, kun hvis den er på tilbud.

Trur den kosta 37,- på Rema1000 altså. Om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo bare til å bruke en kniv på den boble karamellen, så er det ikke spesielt vanskelig å dele den i biter. Så lønner det seg å oppbevare den i kjøleskapet på forhånd. Synes den var helt ok, men den var veldig søt - litt for søt for min smak. Soho var også helt ok, men ikke som den gode gamle nei :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg prøvd den med mokka,og den var helt grei.Verken mer eller mindre.Så jeg holder meg nok til boble karamell.Håper virkelig ikke den forsvinner ;)

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som etterlyste den kaffe-maskin-melka - jeg så den på Joker i stad.

Men hva er egentlig forskjellen på den og vanlig melk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

Boble karamell var helt ok,men ikke noe å rope hurra for akkurat.Kommer ikke til å kjøpe igjen.

Den nye smashen var god! Den vanlige er litt bedre,men kommer nok til å kjøpe den nye igjen for variasjonens del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som etterlyste den kaffe-maskin-melka - jeg så den på Joker i stad.

Men hva er egentlig forskjellen på den og vanlig melk?

den fikk meg til å tenke på og savne den denne her noe fryktelig :grine:

http://www.norskereklamer.no/video/148/Tine--Melk-med-kaffesmak

Denne nye varianten, er det noe av det samme som den inni linken eller er den "ikke drikkenes" rett fra kartongen mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

den fikk meg til å tenke på og savne den denne her noe fryktelig :grine:

http://www.norskereklamer.no/video/148/Tine--Melk-med-kaffesmak

Denne nye varianten, er det noe av det samme som den inni linken eller er den "ikke drikkenes" rett fra kartongen mon tro?

Klip og lim fra hjemmesiden til Tine:

TINE KaffemakerMelk er en skreddersydd melk som sikrer at du enkelt kan lage deilige kaffedrikker med steamet og skummet melk hjemme.

TINE Kaffemakermelk er en lettmelk med 1,8 % fett og med mer protein for optimale skummingsegenskaper. Melken gjør det enklere å lage god caffe latte og cappuccino på kaffemaskinen hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klip og lim fra hjemmesiden til Tine:

TINE KaffemakerMelk er en skreddersydd melk som sikrer at du enkelt kan lage deilige kaffedrikker med steamet og skummet melk hjemme.

TINE Kaffemakermelk er en lettmelk med 1,8 % fett og med mer protein for optimale skummingsegenskaper. Melken gjør det enklere å lage god caffe latte og cappuccino på kaffemaskinen hjemme.

Ja, jeg har lest det, men det sier jo ingenting om melken smaker balle eller ei om man drikker den slik som den er :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har lest det, men det sier jo ingenting om melken smaker balle eller ei om man drikker den slik som den er :lol:

Man drikker den jo ikke, man skummer den på toppen av kaffen for de som har kaffemaskin.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man drikker den jo ikke, man skummer den på toppen av kaffen for de som har kaffemaskin.

Nettopp!Trodde teksten var ganske selvforklarende ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har elektrisk melkesteamer, og da ser jo den melka perfekt ut. Bruker langtidsholdbar hel nå, men lettmelk med ekstra protein høres jo mye bedre ut.

Anonymous poster hash: b987d...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva koster denne melka i forhold til vanlig melk da?

Jeg skal prøve den.

Boble-sjokoladen var kjempegod, Soho smakte ikke sånn som jeg husket. Skuffende!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig! Jeg elsket denne! Likte byggrynslunsj med blåbær veldig godt også .

Er det litt kaffesmak eller bare vanlig mørk sjokolade?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd den posen fra Idun som skal gi luftigere deig eller den som skal gi saftigere deig?

Anonymous poster hash: a5da3...340
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...