Chien Skrevet 7. september 2013 #2141 Del Skrevet 7. september 2013 Hm.. Jeg likte Boble med karamell, og syntes det gikk greit å brekke av. Karamellen var ikke for grisete heller. Vet ikke om jeg var heldig, eller om det er fordi jeg oppbevarte den i øverste hylle i kjøleskapet. Men hvis ordinærpris er 45 kr er det ikke snakk om å kjøpe igjen for min del, kun hvis den er på tilbud. Trur den kosta 37,- på Rema1000 altså. Om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akacia Skrevet 7. september 2013 #2142 Del Skrevet 7. september 2013 Er jo bare til å bruke en kniv på den boble karamellen, så er det ikke spesielt vanskelig å dele den i biter. Så lønner det seg å oppbevare den i kjøleskapet på forhånd. Synes den var helt ok, men den var veldig søt - litt for søt for min smak. Soho var også helt ok, men ikke som den gode gamle nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #2143 Del Skrevet 8. september 2013 Da har jeg prøvd den med mokka,og den var helt grei.Verken mer eller mindre.Så jeg holder meg nok til boble karamell.Håper virkelig ikke den forsvinner Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 8. september 2013 #2144 Del Skrevet 8. september 2013 Noen som etterlyste den kaffe-maskin-melka - jeg så den på Joker i stad. Men hva er egentlig forskjellen på den og vanlig melk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 8. september 2013 #2145 Del Skrevet 8. september 2013 Boble karamell var helt ok,men ikke noe å rope hurra for akkurat.Kommer ikke til å kjøpe igjen. Den nye smashen var god! Den vanlige er litt bedre,men kommer nok til å kjøpe den nye igjen for variasjonens del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 8. september 2013 #2146 Del Skrevet 8. september 2013 Noen som etterlyste den kaffe-maskin-melka - jeg så den på Joker i stad. Men hva er egentlig forskjellen på den og vanlig melk? den fikk meg til å tenke på og savne den denne her noe fryktelig http://www.norskereklamer.no/video/148/Tine--Melk-med-kaffesmak Denne nye varianten, er det noe av det samme som den inni linken eller er den "ikke drikkenes" rett fra kartongen mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 8. september 2013 #2147 Del Skrevet 8. september 2013 Tviler på at det er kaffesmak på melka. Det er vel noe med oppvarmingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 8. september 2013 #2148 Del Skrevet 8. september 2013 Tviler på at det er kaffesmak på melka. Det er vel noe med oppvarmingen. ååh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #2149 Del Skrevet 8. september 2013 den fikk meg til å tenke på og savne den denne her noe fryktelig http://www.norskereklamer.no/video/148/Tine--Melk-med-kaffesmak Denne nye varianten, er det noe av det samme som den inni linken eller er den "ikke drikkenes" rett fra kartongen mon tro? Klip og lim fra hjemmesiden til Tine: TINE KaffemakerMelk er en skreddersydd melk som sikrer at du enkelt kan lage deilige kaffedrikker med steamet og skummet melk hjemme. TINE Kaffemakermelk er en lettmelk med 1,8 % fett og med mer protein for optimale skummingsegenskaper. Melken gjør det enklere å lage god caffe latte og cappuccino på kaffemaskinen hjemme. Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 8. september 2013 #2150 Del Skrevet 8. september 2013 Klip og lim fra hjemmesiden til Tine: TINE KaffemakerMelk er en skreddersydd melk som sikrer at du enkelt kan lage deilige kaffedrikker med steamet og skummet melk hjemme. TINE Kaffemakermelk er en lettmelk med 1,8 % fett og med mer protein for optimale skummingsegenskaper. Melken gjør det enklere å lage god caffe latte og cappuccino på kaffemaskinen hjemme. Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Ja, jeg har lest det, men det sier jo ingenting om melken smaker balle eller ei om man drikker den slik som den er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. september 2013 #2151 Del Skrevet 8. september 2013 Ja, jeg har lest det, men det sier jo ingenting om melken smaker balle eller ei om man drikker den slik som den er Man drikker den jo ikke, man skummer den på toppen av kaffen for de som har kaffemaskin. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #2152 Del Skrevet 8. september 2013 Man drikker den jo ikke, man skummer den på toppen av kaffen for de som har kaffemaskin. Nettopp!Trodde teksten var ganske selvforklarende Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 8. september 2013 #2153 Del Skrevet 8. september 2013 Nettopp!Trodde teksten var ganske selvforklarende Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Ønsketenkning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #2154 Del Skrevet 8. september 2013 Har elektrisk melkesteamer, og da ser jo den melka perfekt ut. Bruker langtidsholdbar hel nå, men lettmelk med ekstra protein høres jo mye bedre ut.Anonymous poster hash: b987d...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 8. september 2013 #2155 Del Skrevet 8. september 2013 Hva koster denne melka i forhold til vanlig melk da? Jeg skal prøve den. Boble-sjokoladen var kjempegod, Soho smakte ikke sånn som jeg husket. Skuffende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 8. september 2013 #2156 Del Skrevet 8. september 2013 Jeg syns soho var like god som før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 8. september 2013 #2157 Del Skrevet 8. september 2013 Snøfrisk med kantarell var ganske god, mye kantarellsmak syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prikkete_kjole Skrevet 8. september 2013 #2158 Del Skrevet 8. september 2013 Denne var god!!! Nam. Enig! Jeg elsket denne! Likte byggrynslunsj med blåbær veldig godt også . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 8. september 2013 #2159 Del Skrevet 8. september 2013 Enig! Jeg elsket denne! Likte byggrynslunsj med blåbær veldig godt også . Er det litt kaffesmak eller bare vanlig mørk sjokolade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #2160 Del Skrevet 8. september 2013 Noen som har prøvd den posen fra Idun som skal gi luftigere deig eller den som skal gi saftigere deig? Anonymous poster hash: a5da3...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå