Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å prøve Soho, Nøttekos med brente mandler og Småknas. Men har ikke funnet de i noen butikker enda. Smash med pepper høres ikke godt ut, så det gidder jeg ikke å kjøpe, men jeg er veldig glad i vanlig smash :)

Endret av Aoki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nidar sjokoladeplate- 50/50 melkesjokolade og mokkabønner. Helt ok

Anonymous poster hash: 73a95...6bd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så irriterende at det aldri lanseres mat som jeg kan spise! Hvorfor kan ikke noen lansere leverpostei uten så mye ekstra dritt? Eller flere ferdigsalat-poser?

Anonymous poster hash: e6072...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så irriterende at det aldri lanseres mat som jeg kan spise! Hvorfor kan ikke noen lansere leverpostei uten så mye ekstra dritt? Eller flere ferdigsalat-poser?

Anonymous poster hash: e6072...e76

pga veldig lave salgstall tipper jeg :vetikke:

(men jeg forstår godt at det føles fustrerende for deg om du har allergier e.l da)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

I år så frister ingen av nyhetene, desverre. Utenom go morgen yoghurten med honning. Litt rart egentlig, jeg som pleier å være så ivrig på den fronten. Litt enig med AB over, hvorfor kan de ikke lansere nye produkter som er fri for e-stoffer eller lignende? Alle nylanserte produkter er enten sjokolade med forskjellige smaker eller enda flere ferdig retter, har jeg fått inntrykk av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er jo yoghurt med biter av oreos, hva trodde du den skulle smake? :P

Skulle egentlig skrive det i innlegget. Aner virkelig ikke hvorfor jeg trodde det skulle smakte noe revolusjonerende nytt og annet enn bare yoghurt med biter av Oreos.

Anyways - i dag har jeg smakt Freia Boble med karamell. NAM! Jeg syns vanligvis at sjokolade med karamell kan bli litt for mektig og søtt, men denne var god. Blir garantert gjenkjøp! Kostet 37 på Rema 1000 om noen lurte :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker den nye smashen! Men mannen min var ikke enig :fnise:

Det er nesten så jeg lurer på å gå meg en tur ned til Nidar i morgen for å få tak i Soho altså... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nidar sjokoladeplate- 50/50 melkesjokolade og mokkabønner. Helt okAnonymous poster hash: 73a95...6bd

Denne skulle jeg inn og rapportere nå! ;) Mokka et-eller-annet. Plate med to lag sjokolade, melkesjokolade og mørk sjokolade med kaffesmak. Jøjemeg så god!

Anonymous poster hash: 9dfbd...054

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten så jeg lurer på å gå meg en tur ned til Nidar i morgen for å få tak i Soho altså... :ler:

Bryte deg inn i butikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne skulle jeg inn og rapportere nå! ;) Mokka et-eller-annet. Plate med to lag sjokolade, melkesjokolade og mørk sjokolade med kaffesmak. Jøjemeg så god!

Anonymous poster hash: 9dfbd...054

Auda... Mon tro om jeg ikke må en tur på butikken i kveld likevel ;):fnise:

Anonymous poster hash: 5d4da...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble ikke så imponert over Boble karamell jeg. Den var jo god, men ikke kjempegod :)

Elsker Smil og syns ikke Boble var like god.

Veldig enig. Det blir ikke gjenkjøp på meg. Hadde det vært smil inni derimot hadde jeg nok kjøpt den på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Jeg liker den nye smashen! Men mannen min var ikke enig :fnise:

Har du posen liggende hos deg? Hvis ja, vil du være så elskverdig å sjekke innholdsfortegnelsen for meg? Ser jo at den heter creamy pepper og navnet "creamy" gjør meg litt skeptisk. Inneholder den noe rømme, fløte eller pulver av disse? Jeg er nemlig hyperallergisk mot fete melkeprodukter selv i pulverform mens skummet og lettmelk går fint. Er fettet jeg er allergisk mot, ikke laktosen. Og det er jo ikke vits at jeg leter fletta av meg etter den om jeg ikke kan spise den. :P Fant ikke noe info på Nidars sider heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest crazycatlady

Men er det ikke fløte eller pulver i vanlig smash?

Nope. Bare melkepulver eller mysepulver. Ikke fløte, hadde det vært det hadde jeg blitt kjempesyk av bare en liten bit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja.. da misforstod jeg. trodde du var allergisk mot melkepulver også. Og det synes jeg det var rart om det ikke var i sjokolade :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Åja.. da misforstod jeg. trodde du var allergisk mot melkepulver også. Og det synes jeg det var rart om det ikke var i sjokolade :)

Neida, jeg tåler heldigvis melkepulver. :) Både lett og skummet tåler jeg, melkepulver, ost laget av melk, kesam osv. Er de fete melkeproduktene jeg ikke tåler som rømme, fløte. creme fraiche osv. Hadde jeg ikke tålt sjokolade hadde det gått dårlig med meg tror jeg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...