Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Åhh.. Ica blir helt feil retning... Men takk noz.. Den kommer nok omsider til Kiwi eller Rema og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker den nye superchipsen med bacon :) ....

Æsj, den smakte helt pyton. Jeg vet ikke hva det er - jeg elsker bacon, men jeg hater alt potetgull med smak av bacon. Og Superchips med bacon var bare motbydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det på Coop'en her i dag. Kjøpte ikke. Det hørtes kvalmende ut. Angrer litt nå, har lyst å prøve.

Hva har det forresten å si at noe er "restene" av et eller annet i matproduksjonen? Om det smaker godt, og er greit å spise, så er det vel bare en fordel at vi bruker opp all maten vår eller i stedet for å kaste? :)

DEN VAR GO' DEN!!! :bond:

Beste sjokoladesmaken (ja, til og med bedre enn vanlig melkesjokolade fortenk!) og en helt fantastisk karamellsmak! Jeg er til og med ikke så glad i sjokolade, men denne blir det GARANTERT gjenkjøp av, min nye FAVORITT! :pls::skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEN VAR GO' DEN!!! :bond:

Beste sjokoladesmaken (ja, til og med bedre enn vanlig melkesjokolade fortenk!) og en helt fantastisk karamellsmak! Jeg er til og med ikke så glad i sjokolade, men denne blir det GARANTERT gjenkjøp av, min nye FAVORITT! :pls::skya:

Shitt. Må prøves!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått en ny favoritt is, Haagen Dazs salted caramel! Kjøpte den på Ica i helga, tror den må være ganske ny i Norge, har ikke sett den før. Er karamellelsker, og dette var i alle fall den beste karamell isen jeg har smakt! Masse karamell! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh.. Ica blir helt feil retning... Men takk noz.. Den kommer nok omsider til Kiwi eller Rema og.

Jeg fant den på Rema :)

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

http://www.findusfoodservices.no/index.php/15-nyheter/101-vare-nyheter-september-2013

Falafelburger høres spennende ut

joda...menneeeh...Men hva med laksehaler!? :sjokk:

(hehee... jeg så for meg noe rart med en gang, men det er kanskje bare fileen

nederst på fisken? :ler: )

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Høstens nyheter fra Tine.

Tine slenger seg tydeligvis på gresk yoghurt-trenden.

Tine kom med gresk yoghurt før Synnøve,men jeg synes de kunne ha en variant uten nøtter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...