Singha Skrevet 26. august 2013 #1901 Del Skrevet 26. august 2013 *krysser fingrene for at de står å deler ut i Oslo denne gangen de kom med noe nytt og* Fikk du ta mer enn en? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. august 2013 #1902 Del Skrevet 26. august 2013 Butikken min var skikkelig treg med å få nyheter 1.feb, så det er sikkert mange uker til jeg får prøvd boble-karamellen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. august 2013 #1903 Del Skrevet 26. august 2013 Fikk du ta mer enn en? Jeg fikk to miniposer med smash med sånn karamellbiter når den kom. Får stadig noe på vei hjem fra Oslo. Cola har vært mye ute i sommer. Men det har faktisk vært litt rolig på dem nå i sommer altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #1904 Del Skrevet 26. august 2013 Den bobler med karamell.. er det flytende karamell inni boblene? Eller hvordan er den?? *spent* Den er litt klissete,og ufattelig god Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 26. august 2013 #1905 Del Skrevet 26. august 2013 Smaker nye bobler litt som smil? Isåfall nam. Hvis det er annen karamell så er jeg ikke entusiastisk. Så det er kommet ny laktosefri blåbær biola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. august 2013 #1906 Del Skrevet 26. august 2013 Jeg blir alltid så godtesjuk av denne tråden.. Det er jo nesten bare godteri som kommer nytt føles det som.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 26. august 2013 #1907 Del Skrevet 26. august 2013 Smaker nye bobler litt som smil? Isåfall nam. Hvis det er annen karamell så er jeg ikke entusiastisk. Så det er kommet ny laktosefri blåbær biola ja, det står ihvertfall i linken jeg nettopp postet at fyllet er smil. -- men jeg skjønner det ikke helt? for i den bloggen jeg linket til så skriver damen at hun ble så glad over at det eeeendelig kommer en sjokolade med smilfyll..men da lurer jeg på; Hva med selve smil sjokoladen da? Det er jo smil i smil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 26. august 2013 #1908 Del Skrevet 26. august 2013 ja, det står ihvertfall i linken jeg nettopp postet at fyllet er smil. -- men jeg skjønner det ikke helt? for i den bloggen jeg linket til så skriver damen at hun ble så glad over at det eeeendelig kommer en sjokolade med smilfyll..men da lurer jeg på; Hva med selve smil sjokoladen da? Det er jo smil i smil? Spør henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. august 2013 #1909 Del Skrevet 26. august 2013 Hun mente vel sjokoladeplate med smil. Fader også.. Nå har dere pressa meg til å dra på butikken og (ok da.. det var min egen feil...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 26. august 2013 #1910 Del Skrevet 26. august 2013 Jeg blir alltid så godtesjuk av denne tråden.. Det er jo nesten bare godteri som kommer nytt føles det som.. ja, matvarene bytter bare embalasje slik at de kan bli både 100, 200 eller 500 gram mindre uten at det "merkes" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #1911 Del Skrevet 26. august 2013 Smil lages av sjokoladerester og "søppel", sjokolade med feil fasong og slik. Derfor er det såpass billig. Anonymous poster hash: e6072...e76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 26. august 2013 #1912 Del Skrevet 26. august 2013 Smil lages av sjokoladerester og "søppel", sjokolade med feil fasong og slik. Derfor er det såpass billig. Anonymous poster hash: e6072...e76 Beste søpla jeg har smakt. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. august 2013 #1913 Del Skrevet 26. august 2013 Søppeldynga er også ganske godt Apropos - tubeost er også søppel. Rester av all annen osteproduksjon som blir brukt itl det. Også veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 26. august 2013 #1914 Del Skrevet 26. august 2013 Søppeldynga er også ganske godt Apropos - tubeost er også søppel. Rester av all annen osteproduksjon som blir brukt itl det. Også veldig godt. pølser og...og det er jo superpopulært! Man kan tydeligvis gjøre gode penger på søppel! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. august 2013 #1915 Del Skrevet 26. august 2013 De hadde selvfølgelig ikke karamellboble i butikken min Så da ble det vanlig boble. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 26. august 2013 #1916 Del Skrevet 26. august 2013 De hadde selvfølgelig ikke karamellboble i butikken min Så da ble det vanlig boble. Det kom ikke som en overraskelse! det er jo enda noen dager igjen til lanseringen uansett.. men du kan jo forsøke Meny på vei hjem i morgen da? sikkert mer sannsynlig at de har den der enn på Kiwi tenker jeg ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freaky Fly Skrevet 26. august 2013 #1917 Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Jeg liker den nye superchipsen med bacon Men nå har jeg vært superfan av superchips generelt leeenge, da. Problemet er at jeg kun har funnet den tre steder nå, og kjøpt den to av gangene. Kun i Kiwibutikker.. Håper å finne den igjen snart nå som jeg har flyttet til et nytt og større sted! Synes også smash med pepper hørtes spennende ut.. Høres veldig merkelig ut, men det syntes jeg jo om salt med sjokolade også - før jeg ble glad i både smash og walters mandler Men - har egentlig noen sett noen sikre kilder på dette med smash+pepper? ikke hørt noe om det selv.. Endret 26. august 2013 av Freaky Fly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 26. august 2013 #1918 Del Skrevet 26. august 2013 De hadde selvfølgelig ikke karamellboble i butikken min Så da ble det vanlig boble. Så det på Coop'en her i dag. Kjøpte ikke. Det hørtes kvalmende ut. Angrer litt nå, har lyst å prøve. Hva har det forresten å si at noe er "restene" av et eller annet i matproduksjonen? Om det smaker godt, og er greit å spise, så er det vel bare en fordel at vi bruker opp all maten vår eller i stedet for å kaste? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. august 2013 #1919 Del Skrevet 26. august 2013 Enig Chien. Det jo ikke som om det er halvspist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 26. august 2013 #1920 Del Skrevet 26. august 2013 Enig Chien. Det jo ikke som om det er halvspist verken det eller gravd frem fra folks private søppelkasse... Men du Mynona, nå har jeg skjekka litt rundt for at du forhåpentligvis skal få tak i en sånn karamellsjokolade og jeg ser at Ica har den i kundeavisen sin denne uken. Dit kan du jo tusle etter jobb i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå