AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #1881 Del Skrevet 30. juni 2013 Mulig noen har spurt om det før, men hva er egentlig forskjellen på fun light saft og zeroh? bare fra forskjelllige leverandører, eller er det en forskjell som gjør at en er sunnere enn den andre, til tross for at de begge har tilnærmet ingen kalorier? Anonymous poster hash: c36ab...ed2 Nei, jeg tror det eneste som skiller dem er at Zeroh skal ha en mer naturlig smak enn Fun, men jeg synes søtningen smakte omtrent det samme. Anonymous poster hash: a5da3...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 26. juli 2013 #1882 Del Skrevet 26. juli 2013 Smakt alle zeroh'ne nå og Peach & Nectarine er min favoritt. Hylleblomst og sitron smakte parfyme uansett hvor svak jeg blander den. (men drikkes opp skal den!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 26. juli 2013 #1883 Del Skrevet 26. juli 2013 Har aldri klart å bestemme meg for om jeg liker hylleblomst eller ikke. Ofte forteller smaksløkene mine meg at det smaker såpe, av en eller annen grunn. Men jeg har smakt øl brygget med hylleblomst. Det var friskt og godt egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 27. juli 2013 #1884 Del Skrevet 27. juli 2013 Har fortsatt ikke funnet Spicy Rømme potetgull NOE sted, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madeon Skrevet 1. august 2013 #1885 Del Skrevet 1. august 2013 Aner ikke hvor lenge den har vært på markedet men. Kjøpte en Cocio milkshake på Meny i dag. Fysj, for noen kvalmende greier. Føltes som jeg nesten drakk sjokolademousse Litt skuffende, for alle andre Cocio-produkter er jo så gode.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #1886 Del Skrevet 1. august 2013 Aner ikke hvor lenge den har vært på markedet men. Kjøpte en Cocio milkshake på Meny i dag. Fysj, for noen kvalmende greier. Føltes som jeg nesten drakk sjokolademousse Litt skuffende, for alle andre Cocio-produkter er jo så gode.. Åh den må jeg prøve. Jeg er den som nesten alltid liker det andre synes er kvalmende. Anonymous poster hash: 43675...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 1. august 2013 #1887 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg syns den Cocio milkshaken var kjempegod Utrolig god sjokoladesmak. Bare så synd at jeg ikke tåler melk så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 16. august 2013 #1888 Del Skrevet 16. august 2013 Denne artikkelen ble publisert for en time siden; http://www.adressa.no/nyheter/okonomi/article8108791.ece 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. august 2013 #1889 Del Skrevet 16. august 2013 Soho! Dette lover dårlig for godtestoppen min.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #1890 Del Skrevet 17. august 2013 Da nærmer 1 september seg,og en del nye produkter finner sakte men sikker veien frem i butikkhyllenene. I dag har jeg testa ut freia boble med karamell,og den kan virkelig anbefales Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaeyama Skrevet 18. august 2013 #1891 Del Skrevet 18. august 2013 Åh den må jeg prøve. Jeg er den som nesten alltid liker det andre synes er kvalmende. Anonymous poster hash: 43675...0eb Haha, jeg også Likte likevel ikke Cocio noe særlig - den var liksom kvalmende på "feil" måte Soho! Dette lover dårlig for godtestoppen min.... Å, Soho! Jeg pleier alltid å gå opp i vekt i februar, mai og september siden jeg går amok blant godterinyhetene Denne gangen har jeg laget en lur(?) plan og skal unne meg 100 g godteri for hver time jeg trener Da nærmer 1 september seg,og en del nye produkter finner sakte men sikker veien frem i butikkhyllenene. I dag har jeg testa ut freia boble med karamell,og den kan virkelig anbefales Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Freia boble med karamell høres god ut - jeg elsker karamell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 18. august 2013 #1892 Del Skrevet 18. august 2013 Aner ikke hvor lenge den har vært på markedet men. Kjøpte en Cocio milkshake på Meny i dag. Fysj, for noen kvalmende greier. Føltes som jeg nesten drakk sjokolademousse Litt skuffende, for alle andre Cocio-produkter er jo så gode.. Har også smakt den Cocio milkshake med cappuccino-smak. Eh, cappuccino-smaken var ingen sted å finne. Det var som en tykkflytende, grøtete væske med litt ekkel-rar smak som var vanskelig å sette fingeren på. Anbefaler virkelig ingen å prøve Cocio milkshake cappuccino! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 26. august 2013 #1893 Del Skrevet 26. august 2013 HaPå Sjoko kommer visst tilbake.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #1894 Del Skrevet 26. august 2013 Er spent på den nye Smashen.Den skal være med pepper. Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. august 2013 #1895 Del Skrevet 26. august 2013 Den bobler med karamell.. er det flytende karamell inni boblene? Eller hvordan er den?? *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 26. august 2013 #1896 Del Skrevet 26. august 2013 Er spent på den nye Smashen.Den skal være med pepper. Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Hææææ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. august 2013 #1897 Del Skrevet 26. august 2013 Hææææ? Hører du dårlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 26. august 2013 #1898 Del Skrevet 26. august 2013 Er spent på den nye Smashen.Den skal være med pepper. Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 sjokolade med pepper i seg!? det kan ikke bli bra... eller, salt funker jo, så kanskje pepper også gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 26. august 2013 #1899 Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Den bobler med karamell.. er det flytende karamell inni boblene? Eller hvordan er den?? *spent* denne bloggen er sikkert verdt å lese for mat-nyskjerrigperer (slik som du ) http://www.consuming.co/2013/08/boble-karamell-fra-freia/ Endret 26. august 2013 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. august 2013 #1900 Del Skrevet 26. august 2013 Pepper og sjokolade er godt sammen. Det er ikke en uvanlig kombo. Litt i samme gata som chili og sjokolade. Men vet ikke om pepper og maisgreia inni smashen er godt da.. Det gjenstår å se. *krysser fingrene for at de står å deler ut i Oslo denne gangen de kom med noe nytt og* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå