Gjest Vinglepetra Skrevet 24. juni 2013 #1861 Del Skrevet 24. juni 2013 Har endelig fått smakt Zeroh med fersken smak, og jeg er ikke imponert. Jeg har i utgangspunktet aldri likt saft eller annen drikke med kunstig søtning, men prøvde Zeroh da "alle" er frelst. Jeg likte ikke smaken i det hele tatt, har drukket 1 glass, resten står enda i skapet, rett og slett fordi jeg ikke har samvittighet til å kaste den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #1862 Del Skrevet 24. juni 2013 Har endelig fått smakt Zeroh med fersken smak, og jeg er ikke imponert. Jeg har i utgangspunktet aldri likt saft eller annen drikke med kunstig søtning, men prøvde Zeroh da "alle" er frelst. Jeg likte ikke smaken i det hele tatt, har drukket 1 glass, resten står enda i skapet, rett og slett fordi jeg ikke har samvittighet til å kaste den. Den må blandes veldig svakt synes jeg. Mer som vann med smak enn saft. Anonymous poster hash: e6072...e76 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 24. juni 2013 #1863 Del Skrevet 24. juni 2013 Synnøve gresk yoghurt med kiwi var forresten veldig god!! Tror den kun selges i 3-pack.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #1864 Del Skrevet 24. juni 2013 Synnøve gresk yoghurt med kiwi var forresten veldig god!! Tror den kun selges i 3-pack.. Har sett i 2-pakning også.Anonymous poster hash: b987d...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. juni 2013 #1865 Del Skrevet 24. juni 2013 Nei de er ikke nye. Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Bare ny for meg da Synnøve gresk yoghurt med kiwi var forresten veldig god!! Tror den kun selges i 3-pack.. Åhhh den har jeg helt glemt å prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 25. juni 2013 #1866 Del Skrevet 25. juni 2013 Gresk yoghurt med kiwi har jeg ikke sett. Hmm, den må prøves. Den med kanel, eple og rosiner er min favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 26. juni 2013 #1867 Del Skrevet 26. juni 2013 Og for en stund siden smakte jeg fun light med vannmelon, og fysj og fy den var jo helt forferdelig! Du er ikke alene om den oppfattningen kan man trygt si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satellites Skrevet 26. juni 2013 #1868 Del Skrevet 26. juni 2013 Starbucks skinny latte var ikke en kjempehit hos meg som ikke liker supersøte kaffedrikker. For noe skvip! Dum som jeg var måtte jeg jo drikke den etter å ha kommet hjem fra nattskift, også. Zeroh! Ananas ble og rasket med mens jeg var i butikken, helt klart favoritten så langt. Frisk og god smak av ananas, ikke det lake-fra-hermetikkboks-mølet jeg fryktet. Tusen, tusen takk, jeg har savnet de fiskene! Det er jo ren ananasjuice i hermetikkboksene med ananas og den er jo nydelig :-D 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #1869 Del Skrevet 26. juni 2013 Har endelig fått smakt Zeroh med fersken smak, og jeg er ikke imponert. Jeg har i utgangspunktet aldri likt saft eller annen drikke med kunstig søtning, men prøvde Zeroh da "alle" er frelst. Jeg likte ikke smaken i det hele tatt, har drukket 1 glass, resten står enda i skapet, rett og slett fordi jeg ikke har samvittighet til å kaste den. Jeg ble også skuffet. Hadde egentlig gledet meg ettersom så mange her inne har skrytt den opp i skyene, men den levde ikke opp til forventningene. Smaken var helt ok, men søtningen var veldig søt, så tror ikke at denne safta blir kjøpt fleire ganger. Anonymous poster hash: a5da3...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snyltefluen Skrevet 26. juni 2013 #1870 Del Skrevet 26. juni 2013 Gresk yoghurt med kiwi har jeg ikke sett. Hmm, den må prøves. Den med kanel, eple og rosiner er min favoritt. Kanel, eple og rosin, sa du? Der havnet gresk yoghurt på handlelisten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snyltefluen Skrevet 26. juni 2013 #1871 Del Skrevet 26. juni 2013 Rasket med meg en pose grill dipmix fra maarud, siden jeg plutselig fikk lyst på grønnsaker med dip. Den var faktisk god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #1872 Del Skrevet 26. juni 2013 Rasket med meg en pose grill dipmix fra maarud, siden jeg plutselig fikk lyst på grønnsaker med dip. Den var faktisk god! Hvordan smakte den? Lignet den på den holiday-dipen? Anonymous poster hash: a5da3...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snyltefluen Skrevet 26. juni 2013 #1873 Del Skrevet 26. juni 2013 Hvordan smakte den? Lignet den på den holiday-dipen? Anonymous poster hash: a5da3...340 Den smakte som grillkrydder, med litt røkt smak. Lenge siden jeg smakte holiday dip, men mener å huske at den var litt mindre sterk, og som sagt uten røyksmak. Grilldipen falt bedre i smak hos meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cellar Skrevet 26. juni 2013 #1874 Del Skrevet 26. juni 2013 Er det gresk yoghurt med kanel, eple, rosiner også? Trodde det var den nye cottage cheese som hadde denne smaken. Har kjøpt inn 3-pack med kiwi-yoghurt nå, men tror neppe den overgår den med fersken Fun light med vannmelon måtte jeg bare tømme ut etter to glass, æsj. Den nye Extra tyggisen med bubble mint er lagd for meg tror jeg! Har aldri vært så glad i tyggis, har kunne hatt en pakke liggende i over en måned, men denne er sååå god, har kjøpt mange allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 26. juni 2013 #1875 Del Skrevet 26. juni 2013 Er det gresk yoghurt med kanel, eple, rosiner også? Trodde det var den nye cottage cheese som hadde denne smaken. Har kjøpt inn 3-pack med kiwi-yoghurt nå, men tror neppe den overgår den med fersken Fun light med vannmelon måtte jeg bare tømme ut etter to glass, æsj. Den nye Extra tyggisen med bubble mint er lagd for meg tror jeg! Har aldri vært så glad i tyggis, har kunne hatt en pakke liggende i over en måned, men denne er sååå god, har kjøpt mange allerede Den nye CC er eple,pære og vanlije Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #1876 Del Skrevet 26. juni 2013 Er det gresk yoghurt med kanel, eple, rosiner også? Trodde det var den nye cottage cheese som hadde denne smaken. Har kjøpt inn 3-pack med kiwi-yoghurt nå, men tror neppe den overgår den med fersken Fun light med vannmelon måtte jeg bare tømme ut etter to glass, æsj. Den nye Extra tyggisen med bubble mint er lagd for meg tror jeg! Har aldri vært så glad i tyggis, har kunne hatt en pakke liggende i over en måned, men denne er sååå god, har kjøpt mange allerede Den extraen er en relansering Jeg husker den fantes da jeg var yngre, og jeg ble veldig glad da jeg så den i butikken igjen. Smaken minner meg om barndom. Anonymous poster hash: a5da3...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bambis Skrevet 26. juni 2013 #1877 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg synes ikke den greske yoghurten med kanel, eple og rosiner var så god som jeg håpte at den skulle være og heller ikke den nye cottagecheesen med eple... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 26. juni 2013 #1878 Del Skrevet 26. juni 2013 Rasket med meg en pose grill dipmix fra maarud, siden jeg plutselig fikk lyst på grønnsaker med dip. Den var faktisk god! Enig, den er grisegod! Dog var jeg ikke like sunn som deg da, dippa pottis jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snyltefluen Skrevet 27. juni 2013 #1879 Del Skrevet 27. juni 2013 Enig, den er grisegod! Dog var jeg ikke like sunn som deg da, dippa pottis jeg. Tror nok den skal bli prøvd ut med potetgull til helga, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #1880 Del Skrevet 30. juni 2013 Mulig noen har spurt om det før, men hva er egentlig forskjellen på fun light saft og zeroh? bare fra forskjelllige leverandører, eller er det en forskjell som gjør at en er sunnere enn den andre, til tross for at de begge har tilnærmet ingen kalorier? Anonymous poster hash: c36ab...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå